-85-

243 22 34
                                    

Serkan gözlerini açtığında bir çift kol onu sarmıştı..Hava öyle sıcaktı ki,çok terlemişti..Serkan kalkmak istedi ama yapamadı..Çünkü tüm gece boyunca oyun oynadığı için uyumayan kızı mışıl mışıl uyuyordu..

Serkan:Ah be babacım..Söyledim sana o kadar uzun saate kadar durma diye..Ohh,şimdi sen uyuyorsun..Ee ben ne yapacağım ?

Selin:Niye söyleniyorsun baba ?

Serkan:Sen uyumuyor muydun kızım ?

Selin:Hayır,uyumuyordum..Tam iki saattir uyanığım ve burada senin uyanmanı bekliyorum.Uyanmadığın içinde sana sarıldım.

Serkan:Haah! Annesinin kızı işte..Aferin babacım,benimle oynamaya devam et..

Selin'in gözleri dolmuştu..Annesi..O hiç annesini görmemişti ki..Sadece fotoğraflardan biliyordu annesini..

Babasına biraz daha yaklaşıp başını babasının göğsüne koydu Selin.Serkan da kızına sarılmış,kızını dinliyordu..Henüz 8 yaşındaydı Selin.Serkan tam 8 senedir Selin ile birlikte uyuyordu.

Serkan:Bugün ne yapmak ister benim kızım ?

Selin:Kusura bakma babacığım,bugün benim planım var..

Serkan:Ne ? Ne planı bu ?

Selin:Cerenle birlikte Doğukan'ın partisine gideceğiz..

Ceren Cemre ve Gökhan'ın kızıydı..Ve ikiside aynı sınıfta okuyorlardı.

Serkan:Ne partisi bu ? Benim niye haberim yok ? Hem izin aldın mı sen benden ? Siz daha 8 yaşındasınız..Parti falan..Beni sinirlendirme babacım..

Selin:İzin verdin ya baba..

Serkan:Ne zaman izin verdim ? Daha yaşlanmadım babacım..

Selin:Dün akşam..Bilgisayardaydın sen..Gelip izin aldım ya..

Serkan:Yine beni oyuna getirdin yani ?

Selin:Ama babacım..Doğukan doğum günü için çağırdı..Bütün arkadaşlarımız orada olacak.Hem ben Doğukanla evleneceğim..Tabi önce sevgili olmamız lazım dimi ?

Serkan:Annen söylerdi de inanmazdım.Sen her şeyi pat pat bana mı söyleyeceksen babacım ? Babayım ben baba..

Selin:Annem olsaydı anneme söylerdim baba..

Boğazı düğümlendi Serkan'ın..

Serkan:Peki..Tamam gidin..Ben bırakırım sizi

Selin:Gerek yok babacım..Duru abla da bizimle gelecek..

Serkan:Duru ablan mı ? O ne alaka ?

Selin:Doğukancığımın abisi var ya Bedirhan abi..

Serkan:Yuh ! Ceren kimi seviyor onu da söyle bari..

Selin kıkırdar..

Selin:Ee Batıkan'ı..Doğukan'ın ikizi..

Serkan:Tüm aile aynı sülalaye gelin gitmeyi kafaya koydunuz yani ?

Selin:Off babaa..

Serkan:Babaya oflanmaz..Akıllı durun,beni sinir etmeyin..

Selin yataktan kalkıp kendi odasına gider ve odasındaki elbiseyle birlikte Serkan'ın yanına gelir..

Selin:Bana yardım eder misin baba ?

Serkan:Gel gel..

Serkan Selin'in giyinmesine yardım ederken kendi kendine söyleniyordu..

Serkan:Ah Eylül..Görüyor musun acaba bizi aşkım ? Kocan kendi elleriyle kızımızı el oğlu için hazırlıyor..

Selin:Baba ! Anneme şikayet etme beni..Üzme onu..

Serkan:Tamam prenses,tamam..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin