-5-

321 24 39
                                    

Serkan:Benimle evlen..Evlenmezsen o gece olanları tüm kampüse yayarım..

Eylül:Ne ! Sen ne dediğinin farkında mısın ya ? Deli falan olabilir misin ? Evlenmek bu kadar basit bir şey mi senin için ? Oyun mu bu !

Serkan:Benimle sevi-

Eylül:Ya sus ! Sarhoştum..Kahretsin hiçbir şey hatırlamıyorum!

Serkan:Sarhoştun ve benim gibi bir yakışıklıyı kaçırmak istemedin..

Eylül Serkan'a tokat atmak için elini kaldırdığında Serkan elini tutar..

Serkan:Bir daha sakın bunu deneme !

Eylül:Ya neyle sınıyorsun beni Allahım ! Of,kahretsin !

Serkan:Cevabını bekliyorum..Ha öyle gelinlik falan da sakın aklına gelmesin.Bir elbise sen ben ve iki tane şahit..Evlendikten sonra kime söylersen söyle.

Eylül:Hayır,tabiki hayır !

Serkan:O zaman yarın herkes arkandan konuşsun öyle mi ? Benim kaybedecek bir şeyim yok,sen bilirsin..

Eylül:Niye yapıyorsun bunu ?

Serkan:Niye mi ? Bana yaptığın o aptal şeyin bedelini başka türlü ödeyemezsin de ondan..

Eylül:Ne yapmışım ?!

Serkan:Bunu evlendiğimizde söylerim..

Eylül:Sen nasıl bir manyaksın ! Sana inanamıyorum !

Serkan:Yarın kampüsün kapısından alırım seni.Nikah salonuna gideriz.Tabi eşyalarını hazırlamayı unutma.Evleneceğimize göre artık benimle yaşayacaksın.

Eylül:İstemiyorum,anlamıyor musun ?

Serkan:Ama güzelim..O günden sonra yani..

Serkan alay eder gibi gülüyordu..Sonra da ciddileşti.

Serkan:Bu arada.O çocukla muhattap olmayacaksın! Duydun mu beni!

Eylül arkasını dönüp gitti..Serkanda arkasından bağırdı.

Serkan:Saat 9 da kampüsün kapısında ol!

Serkan arabasına atlayıp eve gitti..Evde sadece Cemre vardı..

Cemre:Serkan ? Erkencisin..

Serkan:Sanane.Evime geldim diye sana hesap mı vereceğim ? Gelinsen gelinliğini bil! Hatta sen kocanı da alıp başka eve gitsene ya.Ne işiniz var burada..Yani zor olmuyor mu ?

Serkan göz kırpıp odasına gitti..Cemre bu aileye asla anlam veremiyordu !

Eylül ne yapacağını düşünüyordu..Adının çıkması onun için hiç iyi olmazdı.Kim isterdi ki böyle bir şeyi ? Ama bu ruh hastasıyla evlenmekte olacak iş değildi.Üstelik tanımıyorlardı birbirlerini.

Seher:Eylül..

Eylül:Ne var yine ?

Seher:Dışarıya çıkmamız lazım..Engin aradı.Yeni bir iş varmış.

Eylül:Ya açma ! Telefonunu açma ! Yapmıcam !

Seher:Senden iyisini bulamayacağını biliyor bu konuda.Gitmezsen ne olacağını biliyorsun,geçen defa olanları unuttun mu ?

Eylül:Ne mümkün !

Seher:Eskiden böyle değildin sen.Karşı falan çıkmazdın.

Eylül:İzin verir miydin sanki ? Ama büyüdüm.

Seher:Ben büyüttüm seni.Seni bulduğumda o buz gibi havada üstünde sadece bir tişörtle pantolon vardı..

Eylül:Ahh..Borcumu ödemeye devam dimi ? Üstümden para kazanmaktan bıkmayacaksın !

Seher:Eylül ! Bu işten sende para kazanıyorsun!

Eylül:Para kazanmak değil bu! Çalmak,dolandırmak !

Seher:Ben seni bulmasaydım sen zaten sokaklarda öğrenecektin bu işi..O halde ne kadar dayanacağını sanıyordun? Seni annen baban sokağa atmış..Bana şükredeceğine,şu yaptığına bak!

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin