-98-

198 15 57
                                    

10 gün sonra,

Serkan hâla uyuyor..Gözlerini bir kez bile açmamış..Bu savaşta en güçlü olan ise Eylül..Herkes vazgeçmiş,Serkan'ın iyileşeceğine inanmıyorlar..Eylül inanıyor sadece..Nazan,oğlum öldü diye geziniyor,yalıya gitmiş..bir kez bile hastaneye gelmemiş o günden sonra..Herkes kan vermiş,Defne ve Emre'nin anne babası bile..Bugün haber geliyor aileden hiçkimse Serkan ile uyumlu değil diye..Sadece Eylül'ün sonuçları çıkmamış..

Eylül Songül ile birlikte yalıya gidiyor..Selin ve Duru orada..Aytül bakıyor onlara..Eylülde sürekli gidip kızını emziriyor..Ara sıra sütünü sağıp bırakıyor evde..

Songül:Eylül?

Eylül:Efendim abla ?

Songül:Sen biraz uyu..Öyle dönelim hastaneye tamam mı ?

Eylül:Yok..Olmaz..Selin uyusun,gideriz..

Songül:Ama Eylül..Bak sen..

Eylül:Ben iyiyim,iyi olmayan kocam..Ama biliyorum ben..İyileşecek o..İyileşecek,bize gelecek..Söyledim size..Serkan'ın hayalleri var..Hem söz verdi bana.Paris'e gideceğiz..Oradan sonra ülke ülke gezeceğiz..

Songül:Eylül,canım..

Eylül:Serkan iyileşecek..Biliyorum ben..

Eylül başka bir şey eklemeden salona geçiyor..Songülde kızıyla ilgileniyor biraz..

Eylül:Yasemin ? Nazan anne nerede canım ?

Yasemin:Bahçeye çıktı abla..

Eylül:Tamam,ben bir bakıyım..

Eylül kapıdan çıktığı an gördüğü şeyle şok oluyor..Kapının hemen yanında ayakkabı var..Serkan'ın ayakkabısı bu..Nazan da bir iki adım ilerisinde..

Eylül:Anne ! Bu ne !

Nazan:Oğlumun ayakkabısı..

Eylül:Neden yaptın bunu! Nasıl bunu buraya koyarsın!

Nazan:Kızım..Serkan öldü..Kabullen sende bunu..Serkan öldü..Yavrum bizi bırakıp gitti..Yavrusuna doyamad-

Eylül:Hayır! Tamamlama onu! Sakın tamamlama ! Kendinize gelin be !

Eylül Nazan'a bağırırken Songülde seslere geliyor..

Songül:Ne oluyor ?

Eylül:Kendinize geleceksiniz ! Hepiniz kendinize geleceksiniz ! Serkan ölmedi tamam mı,ölmedi ! Nazan anne! Kendine gel ! Serkan ölmüş gibi davranma! Davranacaksanda gelme buraya ! Git buradan ! Ben biliyorum,Serkan uyanacak..Açacak gözlerini.Açacak,kızını kucaklayacak..Saçmalayacak yine..Kıskanacak bizi..Duruyla Selin'i alıp oyun oynayacak onlarla..Gökhan abiyle Cemre'nin kızı da doğacak,büyüyecek..Biz kocaman bir aile olacağız yine bu bahçede yemekler yenilecek ! Hepiniz kendinize geleceksiniz tamam mı hepiniz !

Eylül ayakkabıları alıp içeriye koyar..Songül şok olmuştu..Eylül Nazan'a ilk kez sesini yükseltmiş,ona tokat gibi çarpmıştı kelimeleriyle..

Songül:Eylül! Eylül dur..

Eylül:Hastaneye gidiyorum! Annene söyle kendisine gelsin ! O ayakkabıyı burada görürsem bu evi başına yıkarım !

..

Eylül hastaneye geldiğinde kimseye görünmeden doktorun odasına gider..Doktor da yeni gelen sonuçları inceliyordu..

Doktor:Eylül hanım ?

Eylül:Sonuçlar..Dışarıdan kan verenlerde oldu.

Doktor:Bende şimdi onlara bakıyordum..Burada sizinde..

Eylül:Bende kan verdim.Çıkmış mı sonuç ?

Doktor:Sizin sonucunuz..Olumlu..Ama..Size kan vermemenizi söylemiştim..

Eylül:Bende sizi dinlemedim..Olumlu..O zaman hemen ameliyata alın beni.

Doktor:Bunu yapamam..Siz..Size kalp nakli yapılmış..Biliyorum durumunuzu.

Eylül:Umrumda değil..Serkan iyileşecek..

Doktor:Eylül hanım,lütfen..Hem aileniz de buna karşı çıkacaktır..

Eylül:Hiçkimseye bir şey söylemeyeceksiniz.Ve beni hemen ameliyata alacaksınız.

Doktor:Bunu yapamam..Bu yasal değil.Sizi riske atamam !

Eylül:Verin..Ben imza atarım..Her şey benim sorumluluğumda..

Doktor:Eylül hanım..

Eylül:Eylül hanım,eylül hanım ! Başka bir şey bilmez misiniz siz! Serkan on gündür orada yatıyor..İki böbreği de iflas etti! Duydum sizi sabah..Benim böbreğimin birini Serkan'a nakil yapacaksınız!

Doktor:Yapamam..

Eylül:Yapacaksın ! Gerekirse benim kalbim duracak..Ama kocam yaşayacak!

💔💔💔

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin