-50-

237 22 23
                                    

3 ay sonra,

Eylül ve Cemre bodrum kattaki atölyede çalışıyorlardı..Cemre bir çok şeyi öğretmişti zaten Eylül'e..Yeni modeller için çalışıyorlardı.Duru da onların yanındaydı..Bir köşede oyuncakları ile oynuyordu.

Cemre:Eylül..Sen şurayı tamamlayabilir misin ?

Eylülden ses yok..

Cemre:Eylül..Eylül..

Eylül:Hı efendim ?

Cemre:Ne oldu sana ? Suratından düşen bin parça..Duymuyorsun da beni..

Eylül:Yok bir şey ya..Ne dedin? Ne yapacağım ?

Cemre:Bırak şimdi işi..Anlat işte ne oldu ?

Eylül:Serkanla atıştık biraz dün akşam.Sabahta bir şey söylemeden gitmiş..Canım sıkıldı işte..

Cemre:Ne oldu ki ? Yani özel değilse tabi..

Eylül Duru'yu gösterdi başıyla..Onun yanında konuşabileceği bir şey değildi..

Cemre:Durucum..Sen biraz anneannenin yanına gider misin ? Bahçeye çıkacaktınız ya..

Duru:Aa tamam ! Gidiyorum Cemre yenge..

Duru çıktığında Cemre elindekileri bırakıp Eylül'ün yanına geldi..

Cemre:Ne oldu ? Anlat şimdi..

Eylül:Bu..Off nasıl anlatıyım bilmiyorum Cemre..Neyse vazgeçtim.İşimize devam edelim noolur..

Cemre:Eylül..

Eylül:Lütfen..

Cemre:Ama içine atmanda..Yani işte..

Eylül:Peki tamam..Tamam anlatacağım ama aramızda kalacak tamam mı ? Sakın kimseye söyleme..

Cemre:Merak etme Eylül..Sır tutabilirim..Tanımadın mı beni ?

Eylül:Biliyorum da..Ya bak..Bu sana şimdi çok aptalca gelir belki ama..Daha küçüksün falan da diyebilirsin..

Cemre:Rahat ol..

Eylül:Ya ben..Bir süredir düşünüyordum..İşte bir bebek..Bunu Serkan'a söyledim..Ki biz evleneli neredeyse 2 yıl olacak.Evet ilk başta zor zamanlar yaşadık ama sonra düzeldi her şey..

Cemre:İyi de bu çok güzel bir şey zaten..Niye tartıştınız ben anlamadım..

Eylül:Serkan çocuk istemiyor..

Cemre:Ne ?! İyi ama neden..

Eylül:Sen çocukluğunu yaşayabildin mi hayır,ben de yaşamadım..İkimizin de boktan bir çocukluğu vardı ve ben bir çocuk istemiyorum.Ona verecek sevgim yok sen de kapat bu konuyu dedi..Arkasını dönüp yattı..O öyle düşünüyor ama ben tam tersini düşünüyorum..Bak Cemre ben kimsesizdim..Yıllarca tek başıma sürdürdüm hayatımı.Kimsesizlik öyle zor ki..Şimdi bir ailem var evet ama ben kendi ailemi kurmak istiyorum..Yıllarca özlemini çektiğim bir yuva vardı zaten..Şimdi kendi ailemi kurmak istemek suç mu ? Kalabalık bir aile..Bu eminim çok güzel bir şeydir..

Cemre:Tabiki suç değil Eylül..Bunu istemek senin en doğal hakkın.Serkan'ın kafası karışık belli..

Eylül:Yok..Yok öyle değil..Ben Serkan'ı tanıyorum..Söylediklerinde çok ciddiydi ve hepsi gerçek düşünceleriydi..

Cemre:Yaa..Ben ne söyleyeceğimi bilemedim ki..

Eylül:Cemre bak aramızda..Sakın..

Cemre:Merak etme..

..

Akşam yemekten sonra herkes odasına çekilmişti ama Serkan hâla gelmemişti..Eylül sürekli arıyordu ama telefonu açmıyordu Serkan.Gözüne de uyku girmemişti.Serkan'ı bekleyecekti..

Gece 1 gibi yalının önünde taksi durmuştu ve Eylül pencereden görmüştü taksiyi..Tabiki içinden kör kütük sarhoş çıkan Serkan'ı da ! Ne yani,bir tartışma oldu diye içmiş miydi Serkan ? Eylül gözlerinin dolmasına engel olamadı..Çok bir şey istememişti ki..Sadece sevdiği adamdan bir bebek..Neden böyle yapıyordu Serkan ? Aşağıya bilerek inmedi Eylül..Lambayı da kapatıp yatağın üstüne oturdu. Serkan'ın odaya gelmesini bekleyecekti..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin