-77-

209 22 33
                                    

3 ay sonra,

Eylül ve Serkan'ın bebeği sekiz aylık olmuştu artık.Küçük Selin çok yakında ailesine kavuşacaktı..Eylül'ün hareketleri artık kısıtlanmış,bebeğinin gelmesini sabırsızlıkla bekliyordu.

Havalar o kadar sıcaktı ki Eylül kendisi için serin bir yer arıyordu sürekli.Elinde buzlu meyve suyu vardı ve bahçede oturuyorlardı.Serkan da karısının bu halini gülerek izliyordu.

Eylül:Komik olan ne ?

Serkan:Hı ?

Eylül:Bakıp bakıp gülüyorsun..Komik olan ne diyorum ? Koca göbeğim mi ?

Serkan:Ne ? Senin iyice dengelerin bozuldu Eylül Akça.Hamilesin,hamile.Hem az kaldı,doğacak çocuğumuz.Üstelik sende eski haline döneceksin.

Eylül:Eski halim ? Sen de bu halimi beğenmiyorsun dimi ?  Biliyordum..Onun için benimle ilgilenmiyorsun zaten.

Serkan:Hay Allah ! Nereden çıkarıyorsun bunları ?

Onları öyle atışırken gören Emre gülerek yanlarına gelir..

Emre:Ne oluyor burada ? Neyi kaçırdım ?

Serkan:Gel abi gel..Hoşgeldin.Bir şey kaçırmadın.Eylül de yeni başlamıştı zaten atarlarına..

Eylül:Serkan ! Kaşınma..

Serkan:Kaşınsam da kaşınmasam da aynısın aşkım..Son zamanlarda hiçbir şeyden memnun edemiyorum seni..

Emre:Oğlum,sus lan..Karın hamile..

Serkan:Ne yapıyım abi ?

Eylül:Sıkıldı işte..Söylüyorum ben..Ama beni dinleyen kim.

Serkan:Aşkım sen bence git Aytül ablaya söyle..Sana bir şeyler hazırlasın..Ya da ben söyleyeyim..Dur bekle burada..

Eylül:Yeter ki sus diyorsun yani ?

Serkan:Ne alaka güzelim ? Acıkmışsındır diye..İyi be ! Yeme bir şey..Oturuyorum..

Emre Serkan'ın kulağına fısıldar..

Emre:Lan karın hamile de sana ne oluyor ? Sakin olsana biraz..

Serkan:Beni delirtti abi..Delirtti..Yaranamıyorum..Benim de dengemi bozdu..Bu hamilelik nasıl bir şey ?

Emre kahkaha atarken masadaki atıştırmalıklardan da ağzına atıyordu..Bu sırada Cemre ve Gökhanda bahçeye doğru atışarak geliyorlardı..

Emre:Haah! Bak diğerleri de geliyor..Oğlum çok zevkli lan izlemesi..

Serkan:Gül abi,gül..Ben seni de göreceğim evlendiğinde..

Cemre:Ya bırak ! Sana benim odama gelme demedim mi kaç kere !

Gökhan:Orası benimde odam Cemre ! Ya üç aydır yaptığın şeye inanamıyorum ! Anlattım sana her şeyi!

Cemre:Benden saklayacağın anlamına gelmiyordu bu!

Gökhan:Kızım sen beni anlamıyor musun ! Kandırıldım diyorum! Hayata küsmüştüm ben.Onun öldüğünü sanmıştım ! Meğer o beni terk etmiş! Ayrıldık bitti gitti! Kızımıza bunları yaptığına inanamıyorum !

Cemre ve Gökhan'ın da kızları olacaktı..

Emre:Hâla aynı mesele mi ?

Gökhan:Sen karışma Emre !

Cemre:Evet sen karışma!

Emre:Peki,peki..Hadi devam edin kavganıza..

3 ay önce,

Serkan Eylül'ü Emreyle görünce şok olmuş,hemen kapıya doğru gitmişti..

Serkan:Eylül! Eylül iyi misin !

Eylül:Serkan sakin ol..İyiyim..

Serkan:Nereye gittin..Çok korktum..

Eylül:İyiyim aşkım..

Serkan sımsıkı sarılır Eylül'e..

Serkan:Selin iyi mi ?

Eylül:Selin de bende iyiyim..

Serkan:Sen..Senin ne işin var burada! Yaptıklarını biliyorum !

Eylül Serkan'ın elini tutup gözlerini Serkan'ın gözlerine diker..

Eylül:Sakin ol..Lütfen..Bizim için..

Serkan:Eylül..Sen onunla birlikte miydin ?

Eylül:Serkan..Emre abinin seninle konuşacakları var..

O gün Emre ve Serkan uzun uzun konuşmuş,Emre Serkandan defalarca özür dilemişti..Ve o günden sonra Emre yalıya yerleşmiş,şirkette çalışmaya başlamıştı..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin