1 hafta sonra,
Akça ailesi için öyle zor süreçlerdi ki..Yan yana üç oda tutulmuştu..Eylül,Serkan ve Cemre için..Cemre iki gün önce doğum yapmıştı..Neyseki o da kızları Ceren de sağlıklıydı..Eylül ve Serkan ise hâla uyuyordu..
Songül,Selin ile birlikte Cemre'nin odasındaydı..Küçük Ceren de uyuyordu..
Songül:Hadi halacım..Uyu sende..Ne istiyorsun bilmiyorum ki..Mamanı da verdim..
Cemre:Bana ver abla..
Songül:Ne ?
Cemre:Daha 1.5 aylık..Verdiğin mama ne kadar ki ? Anne sütüne ihtiyacı var..Ver ben emziriyim..
Songül'ün de Cemre'nin de gözleri dolar..
Songül:Ah Eylül..Yaptığı sorumsuzluk..Ama bir yandan da Serkan var..Eylül sayesinde iyileşecek Serkan..
Cemre:Serkan iyileşecek..Peki ya Eylül ? Hâla odasına kimseyi almıyorlar..Ona çok kızgınım..Kimseye haber vermeden nasıl ameliyata girer ?
Songül:Serkan uyansın..O zaman gör sen..Kıyamet kopacak..
Cemre:İnşallah Eylül de..Uyansın..Kıyamet kopsun,razıyım..
Cemre bir yandan Selin'i emziriyor bir yandan da Songülle konuşuyordu..
Tevfik,Nazan ve Gökhanda dışarıda yan yana oturuyorlardı..Herkes Eylül'e minnettardı..Ama bir yandan da kızgın..
Tevfik:Ne olacak böyle ? Bu kız gözümüzün önünde günlerce uyudu..Serkan'ın hali ortadaydı..Şimdi de oğlumuz için kendisini feda etti..
Gökhan:Ne yapsak bu kızın hakkını ödeyemeyiz..O hepimizden güçlü..En başından beri Serkan ölmeyecek dedi durdu..Hepimiz vazgeçmişken..
Nazan'ın aklına Eylül'ün ona bağırıp çağırdığı gün gelmiş,burukça gülümsemişti..
Nazan:Bana bile haddimi bildirdi..Zaten sonra da..Sonra da ameliyat haberi geldi..
Gökhan:Songül anlattı..
Nazan:Vazgeçmiştim ben..Serkan öldü diye..
Tevfik:Hepsi babamın suçu,hepsi..
Gökhan:Ulaşamıyorum dedeme..Kapalı telefonu..Eve de gitmiyor..Nerede acaba ?
Tevfik:Bir süre,hatta uzun bir süre çıkmaz karşımıza..Çıkmasın da zaten..
Gökhan:Serkan bugün yarın uyanır..Durumu iyi.Peki Eylül ? Ya uyanmazsa..Doktor'un son söyledikleri aklımdan çıkmıyor hiç..
Nazan:Benimde..
Gökhan:Ben korkuyorum..
Güney gelir yanlarına..Duru ile yalıya gitmişti birkaç saat önce..
Güney:Şey..Ben sizin için bir şeyler hazırlattım..Herkes perişan oldu burada..
Gökhan:Sağol Güney..Duru nerede ?
Güney:Uyudu..Tahsin amcayla Ayla yenge de sen git,biz buradayız dediler..
Tevfik burukça gülümser..
Tevfik:Eylül sayesinde abimlerle bile barıştık..Onca yıl sonra..Ama şimdi Eylül yok..
Gökhan:Belkide en başından beri amacı buydu Eylül'ün..
Herkes anlamsızca bakar..
Gökhan:Herkesi bir masada birleştirip kendisi gidecek belkide..Ondan bize de emanet olarak Selin kalacak..Bu zor,çok zor..
Şimdi de umutları Eylül için kalmamıştı..
Nazan:Bizde emanetimize sahip çıkacağız..
💔💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..