-18-

253 21 19
                                    

Eylül'ün arkasından gidecekken Nazan Serkan'ı durdurur..

Nazan:O saygısızın peşinden mi gideceksin bi de!

Serkan:O susuyordu! Benim ona yaptıklarıma rağmen size hiçbir şey söylemedi! Sen kışkırttın onu sen ! Nefret ediyorum senden !

Nazan:Senin yaptıklarının sonu yok zaten ! Günlerdir neler yaşatıyorsun bize !

Serkan:Ya sen ! Sen bana neler yaşattın ! Bunları biliyor musun! Görüyor musun ! Kapatıyorsun gözünü,kulağını! Sonra Serkan neden böyle!

Fikret içeriye girince susup kalırlar..

Fikret:Ne oluyor burada! Ne zamandan beri aile meselelerinizi şirkette hallediyorsunuz! Tüm çalışanların kulağı burada!

Tevfik:Baba..Gel,otur.

Fikret:Sen hiç konuşma! Sahip çıkamadın şunlara ! Karının çenesini kapatmayı bilmiyorsun!

Nazan:Baba..

Fikret:Sen hiç konuşma gelin! Yeni gelini kışkırtan sensin,odamın kapısı açık! Duydum söylediklerini!

Serkan:Ya dede..Gitti!

Fikret:Git peşinden..Sonra konuşacağız!

Nazan:Baba..Yapma!

Fikret:Sen hâla konuşuyor musun ?

Serkan koşarak çıktı..Her yere baktı ama Eylül yoktu..

...

Akşama kadar Eylül'ü aradı Serkan..Ama hiçbir yerde bulamadı.Telefonu da kapalıydı Eylül'ün..Bir umut eve gelir diye yalıya döndü..Evde gergin bir ortam vardı haliyle..

Serkan:Mutlu musun ! Yok hiçbir yerde!

Gökhan:Serkan tamam,gel otur..Sakinleş biraz!

Serkan:Bırak ya! Sakinleşmiş! O daha yeni ameliyat oldu.Nereye gider..O haliyle!

Cemre:Serkan..Annesi falan..Hastaneye gelmişti..Belki ona gitmiştir..

Serkan:Bilmiyorum..Adresi bilmiyorum !

Nazan:Başına buyruk davranırs-

Serkan:Ya sen sus ! Sus! Hâla konuşuyorsun!

Yemek masasını devirip odasına çıktı Serkan..Aklına hiçbir şey gelmiyordu..Nasıl bulacaktı Eylül'ü?

...

Sabah okula gitti..Eylül'ün sınıf arkadaşlarıyla konuşacaktı..Belki onlar adresini biliyorlardır diye geçirdi içinden..Henüz ders başlamadığından sınıfa pat diye girdi..

Meral:Ne oluyor ya ?

Serkan:Meral..Benimle gel!

Ozan:Ne bu ? Sabah sabah başımıza bela olmaya mı geldin ?

Serkan:Sen konuşma! Meral hadi..Konuşmamız lazım..

Meralle birlikte sınıfın dışına çıktı..

Serkan:Hemen konuya giriyorum..Eylül'ün evini biliyor musun ?

Meral:Karın nerede bilmiyor musun ?

Serkan:Bilsem sorar mıyım sana! Aptal mısın! Söyle,biliyor musun ?

Meral:Hayır..

Serkan:Nasıl hayır? Sen Eylül'ün yakın arkadaşı değil misin ?

Meral:Öyleyim ama Eylül bize hiç ailesini anlatmazdı..Kapalı kutu gibi yani anladın mı ?

Serkan:Kalp nakli olduğunu da mı bilmiyorsun ?

Meral:Ne?! Gerçekten bilmiyordum..Çok şaşkınım şuan..

Serkan:Peki tamam..Eylül'e ulaşırsan bana söyle..Ben ulaşamıyorum..

...

Serkan akşama doğru yalıya sarhoş gelmişti..Kaç gündür hiç içmemişti oysa..

Songül:Hihh ! Serkan !

Serkan:Off çekil! Bırak beni!

Songül:Yaa,naptınn sen..

Serkan:Bulamadım..Hiçbir yerde yok..Yok..

Songül:Serkan tamam..

Serkan:Nerede o kadın ! Nerede!

Bahçede yüksek sesle konuşan Serkan'ın sesine herkes çıkmıştı..Serkan sendeleye sendeleye Nazan'ın karşısına geçmişti..

Serkan:Beğendin mi yaptığını! Gitti işte..Beni sever diye korktun değil mi! Onun için yaptın..

Nazan:Serkan saçmalıyorsun..Çok sarhoşsun!

Serkan:Saçmalamak ? Hakimiyet sende olsun istiyorsun! Bu eve geldiğinde hiçbir şeyin yokmuş,şimdi her şeye sahipsin ve herkes senin dediğini yapsın istiyorsun! Senin yüzünden hapise girdim ben be ! Senin yüzünden bütün çocukluğumda yapmadığım şeyler yapmışım gibi görüldü! Senin yüzünden herkes nefret etti benden !

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin