-26-

307 20 39
                                    

Eylül gece yarısı yine krizle açmıştı gözlerini..Nefes almak bu kadar zor olmamalı diye de içinden geçirmişti..Yolun sonu mu geliyordu onun için ? Gelse ne olur ki dedi kendi kendine..Kimi vardı ki ?

Evden çıkıp bahçeye geçmişti..Dört duvarın içinde boğulup kalmıştı sanki..O alışkın değildi ki çatısı olan yerlere..Bahçedeki küçük koltukları görünce oraya gitti..Anlaşılan yine uyku yoktu ona..

Serkan Eylül'ün kaldığı odada koltukta uyumuştu gece.Sabah gözlerini açtığında Eylül'ü göremeyince kalkıp aşağıya indi..Bütün odalara baktı ama Eylül yoktu..Acaba söylediğini yapıp gitti mi diye düşündü bir an..Sonra da Bahçedeki köpeklerin havlamasını duyup dışarı çıktı..Eylül köpeklerle oynuyordu..

Serkan:Eylül!

Eylül:Uyandığına göre başlasın kötü gün..

Serkan:Sanada günaydın !

Bir şey söylemeden köpeklerle oynamaya devam etti Eylül.Serkanda yanına gelmişti.

Serkan:Ne zaman uyandın ?

Eylül:Bilmem..12 yi geçmişti galiba..

Serkan:Gece 12 ?

Eylül:Saat şuan sabah 8 olduğuna göre ?

Serkan:Her şeye de cevabın var.Neden uyumadın tekrar ?

Sessiz kaldı..

Serkan:Eylül ?

Eylül:Uyuyamadım işte Serkan.Sorma..

Eylül'ün kıpkırmızı gözlerinden ağladığını anlamıştı Serkan..

Serkan:Neden ağladın ? Ben hiç ağlamamanı istiyorum..

Eylül koltuğa geçip oturunca Serkanda hemen yanına oturup Eylül'ün elini tutup Eylül'ü göğsüne doğru çekti..

Eylül:Napıyosun ?

Serkan:Hadi kapat gözlerini..Dinlensinler biraz..Havada fena değil..

Eylül itiraz edecek oldu ama Serkan konuşturmadı onu..Boşta kalan eliyle Eylül'ün göğsüne yaslanmasını sağlayıp saçlarıyla oynadı..

Bu sıcaklık ! Eylül'ün alışkın olmadığı bir şeydi..Hem Serkan'ın davranışları hem de Serkan'ın göğsüne başını koyduğu andaki sıcaklık..İrkilmişti..

Yarım saat öylece kaldıktan sonra da oracıkta gözlerini kapattı Eylül..Serkanda bu anın tadını çıkarıyordu..

...

Öğleden sonra Fikret ve Songül çiftliğe geldiler..Gelmek zorunda kalmışlardı! Serkan Eylül için yemek hazırlamıştı bahçeye ve onların gelmesiyle bütün sıcaklığı gitmişti..Dedesinin gelmesine değilde Songül'ün gelmesine sinir olmuştu..

Serkan:Ne oluyor ? Dede..Niye getirdin Songül'ü ?

Fikret:Serkan..Önemli şeyler var..

Serkan:Ne oldu dede ?

Songül:Serkan..Annem..Annemi hapise götürdüler! Biri çok fena şirketimizin ayağını kaydırmaya çalışıyor..

Serkan kahkaha attı..

Songül:Niye gülüyorsun! Ya annem..

Serkan:Bende girdim..Bir şey olmaz..Çıkar merak etme..

Fikret:Serkan..Şirket..Durum ciddi..Bütün bilgileri ele geçirip annenin aleyhine şeyler yapmışlar..Amaçları sadece annen değil tabiki.Şirketimizi batırmak..

Serkan:Umrumda değil desem..

Serkan içeriye geçmiş,Fikrette arkasından gitmişti..Songül öylece bilgisayarı ile kalmıştı..

Eylül:Ver bana bilgisayarı..

Songül:Ne ?

Eylül:Kimin bu ?

Songül:Benim..Benim ama evde kullandığım şirketin bilgisayarı..

Eylül:Yani bütün şirkette olup biteni görebilirim öyle mi ?

Songül:Evet ama sen..Ne yapabilirsin ki ?

Eylül kahkaha atıp önündeki bilgisayarı açtı..

Songül:Hey..Sana diyorum..

Eylül:Anlarım bu işleri..Merak etme anneciğini kurtarabilirim..

Songül ağzı açık kalakalmışken Eylül de bilgileri gözden geçiriyordu..

Burada yolunda gitmeyen şeyler var anlaşılan..Kalsın bir süre burada.

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin