6 saat sonra,
Herkes hastanedeydi..Nazan ve Tevfikte..Eylül bir köşeye geçmiş,kucağında kızı,yanına da kimseye yaklaştırmıyor..Güney bütün aileyle ilgilenmeye çalışıyor ama zor..Çok zor..Serkan'ın ameliyatına giren doktordan da haber yok..
Nazan:Kim yaptı bunu oğluma..Kim ! Kim ne istedi yavrumdan..O daha kendi yavrusuna doyamadı..Gencecik daha..
Tevfik:Nazan..
Nazan:Oğlum..Oğlumuz ölüyor Tevfik..
Nazan'ın hiç umudu yok..Serkan öldü diyor,başka bir şey söylemiyor..Nazan her konuştuğunda Eylül ona gözlerini devirerek bakıyor,Serkan'ın kendisini ve kızını bırakacağına asla inanmıyor..
Polisler geliyor sonra..Ellerinde bilgisayarda var..Gökhan'ı çağırıyorlar yanlarına..
Gökhan:Buldunuz mu ? Kim yaptı bunu kardeşime ?
Polis:Kamera kayıtlarına ulaştık..Bıçaklayan kişi net görünüyor..Size de kişiyi tanıyıp tanımadığınızı sormamız lazım..
Gökhan:Hemen..Hemen gösterin..
Diğer polis görüntüleri açıyor..Gökhan'ın başından aşağıya kaynar sular dökülüyor..Hasandan başkası değil bu..
Gökhan:Allah'ın belası ! Allah kahretsin !
Polis:Tanıyor musunuz?
Gökhan:Evet ! Allah kahretsin ! Evet ! Dedem..Dedemin evlendiği kadının damadı bu..
Eylülde duyuyor..Hemen oraya geliyor..
Eylül:Ne dedin sen ? Ne dedin abi!
Gökhan:E-Eylül..
Eylül:Duydum ! Her şeyi duydum.Serkan..Serkan dedem yüzünden..Onun yüzünden burada!
Eylül öfkeyle Selin'i Gökhan'ın kucağına bırakıp koşarak gidiyor..Emre peşinden koşuyor ama Eylül'ü yakalamak imkansız..Eylül ilk gördüğü taksiye binip gidiyor..
Emre:Eylül..Ah! Kahretsin ! Niye biz ya..Niye biz! Ne yaptın sen dede! Ne !
Emre telefonunu çıkarıp Eylül'ü arıyor..Ama Eylül açmıyor..Sonra telefonunu çıkarıp babasını arıyor..İhtiyacı var babasına..Durumu anlatıyor..
..
Diğerleri de öğrenmişti bunu yapanın kim olduğunu..Ve hepsi Fikret'e öfkeliydi..Herkes Eylül'e ulaşmaya çalışıyordu ama Eylül asla telefonları açmıyordu..
...
Yaklaşık bir saat sonra Fikretle birlikte geliyor Eylül..O zamana kadar hiçbir şey de söylemiyor Fikret'e..Fikret herkesi hastanede görünce şok oluyor..
Fikret:Ne-Neden..Neden herkes burada.Serkan nerede ? Eylül?
Eylül:Senin yüzünden ! Her şey senin yüzünden ! Serkan senin yüzünden orada..Bak,bitmemiş ameliyatı!
Fikret:N-Ne ?
Herkes Fikret'e bağırıp çağırıyor..Fikret çok kötü..Sabah duyduklarını sindiremeden bir de bu olay..
Gökhan:Sana söyledik ! İstemiyoruz o kadını dedik! Ne yaptın ! Hepsini ailemize aldın! Serkan senin yüzünden taşındı..Şimdi de..Şimdi de..
Eylül:Serkan seni çok seviyordu..Sen onun her şeyiydin..Ama naptın ! Aldın o kadını evimize..Bitirdin her şeyi..Kalp Yolun..Senin o kalbin yüzünden Serkan can çekişiyor! Sen o kadını sevdin diye kocam can çekişiyor!
Eylül çok kötüydü..Gökhan'ın kollarına bayılıp kalır..
Gökhan:Eylül ! Eylül..Güzelim..Eylül! Abicim..
Hemen oradaki görevlileri çağırırlar..Eylül bir odaya alınır..
Tevfikte babasının karşısına geçer..
Tevfik:Sen..Sen benim çocuklarıma zarar verdin..Seni asla affetmeyeceğim..Asla !
Fikret konuşamaz..Zaten kimseye verebilecek bir cevabı yoktu..
Doktor sonunda odadan çıkıp ailenin karşısına geçer..
Songül:İyi mi ? Kardeşim iyi mi ?! Bakın hepimiz çok kötüyüz..
Doktor:Böbreğin birini kurtaramadık..Diğeri için elimizden geleni yaptık ama iyi bir şey söyleyemeyeceğim..Hastayı şuan uyutuyoruz..Diğer böbreğin seyri bizim için çok önemli..Eğer onu da kurtaramazsak..Nakil yapmamız şart..
Emre:Nakil mi ? Ama..
Doktor:Bunun için de önce aile bireylerine,gerekirse de dışarıdaki insanlara ihtiyacımız olacak..
Songül:Peki olmazsa..Kimse uymazsa..
Doktor:Çok üzgünüm ama hastayı kaybederiz..
💔💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..