-79-

224 19 29
                                    

Serkan,Songül ve Eylül aynı arabada,Gökhan,Cemre ve Emre de diğer arabadaydı..Önde Serkanlar vardı ve Serkan da Gökhanda arabayı hızlı kullanıyordu..

Eylül:Songül,bir şey yap ya..Bir şey söyle şuna..Midem bulandı benim..

Songül:Duymuyor bile..Napıyım Eylül? Delirdi iyice..

Eylül:Selin'i arabada doğuracağım böyle giderse !

Songül:Of sus kızım,Allah Korusun!

Eylül:Bu Serkan'ın aklı..Bak sinirleniyorum abla!

Songül:Sakin ol sakin..Kızını düşün..

Serkan:Bu yol! Evet evet bu yol! Kestirme işte..Atlarda yok.Abla..Kronometreyi açtın dimii ?

Songül:ayy ben onu unuttum.

Serkan:Ne ! Nasıl yaa! Off! Nasıl prova bu! Baştan !

Eylül:Ne?! Saçmalama aşkım!

Serkan:Sen sus..Sus bakıyım !

Eylül:Serkan yavaş kullan biraz,noolur.İçim dışına çıktı ya..

Serkan:Doğuma gidiyoruz doğuma..Nasıl yavaş kullanıyım ?

Serkan ani bir hareketle döner..Ve yalının bahçesine getirir arabayı..Gökhanlarda hemen arkasındaydı..Serkan pencereyi açıp Gökhan'a seslenir..

Serkan:Abi! Baştan..Bu olmadı..

Gökhan:Tamam hadi!

Serkan:Abla..Üç dediğimde kronometreyi de açıyorsun tamam mı ?

Songül:Tamam ulan ! Baş belası!

Serkan:Bir..İki..Üç..

Songül kronometreyi açmış,Serkanda biraz önceki hızla arabayı kullanıyordu..

Eylül:Uçtuk uçtuk! Helikopter al istersen..Daha kolay gideriz! Trafikte olmaz!

Serkan:Ben..Ben bunu nasıl düşünemedim ? At,trafik,ışık..Bunlarda olmaz..Aşkım keşke provaya başlamadan önce söyleseydin ya..Bak ben helikopterde alacağım tamam mı ? Gerekirse uçak alırım..Ambulans uçakları var ya..Ama bu provayı da yapalım..Ne olur ne olmaz..

Eylülle Songül birbirlerine yandık dercesine bakarken iki polis arabası Serkan ve Gökhan'ın arabasının peşine düşmüş,plakalarını söylüyorlardı..

Serkan:Hay ben ! Nereden çıktı bu polisler ?

Eylül:Bu hızla gün ortasında gidersen olacağı buydu !

Serkan:Bak ben şimdi kenara çekeceğim tamam mı ?

Songül:Ee sonra?

Serkan:Sonrası şu..Eylül,doğuruyormuş gibi yapacaksın aşkım..

Eylül:Ne ?! Hayatta yapmam..Daha 1 ay var Selin'in doğmasına..Ben çocuğuma yalan yanlış şeyler yapamam..

Serkan:Kızım numaradan..Sinir etme beni!

Eylül:Yapmam dedim !

Serkan;Yapacaksın!

Serkan arabayı kenara çekmiş,hemen yanlarına polislerden biri gelmişti..Hemen arkalarında da Gökhanların yanına da polis gelmişti..

Polis:Napıyosunuz kardeşim ! Dağ başımı burası! Kaç kişinin canı söz konusu haberiniz var mı!

Serkan:Abicim şey..

Polis:Ne ! Karakola hemen! İn arabadan..

Serkan:Olmaz! Olmaz..

Polis:Ne demek olmaz.

Serkan:Biz doğuma gidiyoruz..Karım hamile bakın..

Polis arabanın camından içeriye başını uzatıp arkaya bakar..Songülde Eylül'ü cimcikler bağırması için..

Eylül:Ahhh! Ahh!

Serkan:Gördünüz işte..Hastaneye gitmemiz lazım..

Polis:Peki..Peki biz size eşlik edelim..Daha hızlı gidersiniz..

Serkan:Ne ?!

Polis:Hadi hadi..Karın doğuruyor kardeşim..Ben hemen arabaya biniyorum..Arkanızdayım tamam mı ?

Serkanlar polislerle birlikte hastaneye giderken arkada kalan Gökhanlar hiçbir bahane bulamadıkları için diğer polislerle emniyete doğru giderler..

Eylül:Ah Serkan ah ! Beğendin mi yaptığını ?

Serkan:Benim suçum ne ya ? Nereden bilebilirdim böyle olacağını ?

Songül:Sana söyledik yavaş ol diye..

Serkan:Neyse,ben babamı ararım..O bizimkileri kurtarır..Biz de hastaneye giriyormuş gibi yaparız artık..

Eylül:Çok zekisin kocac-

Serkan:Eylül! Eylül..Aşkım!

Eylül:Serkan..Sancım..Sancım var aşkım..Çok kötüyüm ! Ahhh..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin