Serkan:Eylül? Ne saçmalıyorsun ?
Polis:Bir dakika Serkan bey..
Serkan:Ama..Eşim bana sinirli olduğu için böyle yapıyor..
Polisler Eylül'ün ifadesini yazarken Eylül Serkan'a sırıtarak bakar..
Serkan:Bakın! Gülüyor işte..Sinirimi bozmak için yapıyor.Bana öfkeli olduğu için..Eylül bir şey söylesene!
Polis:Ne oluyor burada? Aile kavgası mı? Bizi boş işlerinizle uğraştırıyorsunuz.
Diğer polis Eylül'ün Serkan'a sırıttığını görmüş,ifade yazan polise söylemişti..
Serkan:Eşim işte.Narkozun etkisi hâla geçmedi.Siz gelmeden önce de kahvaltılıkları falan yere attı..Bir agresif.Kusura bakmayın lütfen..
Polis:Biz çıkalım..Detaylı araştırmaları yine yapacağız..Civardaki İşyerlerinin kameralarını da inceleyeceğiz..
Serkan:Kolay gelsin..Teşekkür ederiz her şey için..
Polisler çıkınca Serkan sedyenin hemen yanına sandalyeyi çekmişti.
Serkan:Sinirlenmiyim diyorum ama sen benim sabrımı sınıyorsun Eylül! Senin yüzünden emniyete götüreceklerdi beni!
Eylül:Benimle uğraşma sende! Öküz öküz hareketler yapıyorsun ! Ablanı da sardın zaten başıma.Seninle uğraşmak zorken bir de onunla uğraşıyorum.
Serkan:Derdin ne?
Eylül:Ne?
Serkan:Gitmek istiyorum diyip duruyorsun.Başın kimle belada?
Eylül:Hiçkimse.
Serkan:Eylül! Bak annen dışarıda..
Eylül:Ee yani?
Eylül gülmüştü..
Serkan:Niye gülüyorsun ? Ciddi bir şey konuşuyorum şurada.
Eylül:Hiç..
Serkan:Evimize gideceğiz..İki saat sonra taburcu olacaksın.
Eylül:Ben o eve gitmek istemiyorum.Benim zaten bir evim vardı.
Serkan:Ama artık benimle evlisin.
Eylül:Annem..Ben onunla gideceğim..
Serkan:Çok görmek istiyorsa bize gelir! Sana bakar,gider! Sen benimlesin! Gerçekten beni sinir etmek için elinden geleni yapıyorsun.
Eylül:Sen ruh hastasısın.Bir tedavi olman şart!
Serkan:Eylül..Şuan ne söylersen söyle umrumda değil.Buradan benimle çıkacaksın.
Serkan ayağa kalkıp hafifçe Eylül'e doğru eğilip Eylül'ün gözlerinin içine bakar..
Serkan:Anladın mı beni ?
Eylül:Aa çekil! Bakma öyle! Yaklaşma bana!
Serkan:Niye ? Dayanamıyor musun bana ?
Gözlerini devirip Serkan'ı eliyle itekler Eylül..Serkanda sırıtmıştı..
Serkan:İyileş..Odamız bizim zaten..
Eylül:İğrençleşme!
Serkan:Niye hayatım ? Bütün evli çiftler gibi..
Eylül:Of kes artık ! Midemi bulandırıyorsun.
Serkan:O gün öyle söylemiyordun ama..
Eylül:Aptal mısın! Sarhoştum! Kör kütük sarhoşken beni diğer seviştiğin kızlar gibi sanıp otele götüren sonra da evine hapseden sensin!
Serkan:Kıskandın mı? Yani o kızları..
Eylül:Serkan..Benim sabrımı sınıyorsun net.
Serkan:Söyle şimdi bana.Başın kimlerle belada..Ben halledeceğim.
Eylül:Off..Git başımdan.Kimseyle belada falan değil..
Serkan:Ben bunu öğrenirim Eylül! Ne yapar eder öğrenirim !
...
Akşama doğru Eylül'ün taburcu işlemleri yapılmış.Eylül Seher'i eve göndermişti.Serkan ve Songül de Eylül'ü hastaneden çıkarmışlardı.Diğerleri daha önce eve geçmişti..
Serkan:Songül..Bu psikopata dikkat et.Kapıyı falan açıp arabadan falan atlar.
Eylül:Merak etme o kadar basit bir yolla kendimi öldürmem.
Serkan:Belli olmaz o.
Songül:Siz böyle her dakika tartışacak mısınız cidden ?
Serkan:Sen karışma.
Songül:Ehh..Eve gidinceye kadar tartışın.Zaten evde tartışamıcaksınız artık.
Serkan:Ne demek şimdi bu ?
Songül:Dedem gelmiş..Çiftliği bırakmış,bizimle yaşayacakmış artık..Başka bir şey söylememe gerek var mı Serkancım ?
Serkan:Off..Nereden çıktı şimdi ya?
Songül:Artık evlendiğini nasıl anlatırsın bilmem..Bence karınla tartışacağına eve gidinceye kadar bunu düşün..
deniiz04 ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..