Eylül uyuyunca Serkan da aşağıya inmişti..Diğerleri de gelmiş,hastane önünde sırıtıp duran Serkan'ı görmüşler,hemen yanına gitmişlerdi..
Tevfik:Serkan ! Oğlum..
Serkan:Hoşgeldiniz baba..
Gökhan:Oğlum kaç kere aradık lan..
Serkan:Telefonum yanımda değil abi..
Nazan:Oğlum..İyi mi Eylül ? Bebek ?
Serkan:İyiler anne..İyiler çok şükür..İkiside uyuyor şuan..
Songül:Biz televizyonda gördük..Çok garip şeyler söylüyorlardı..Arabada falan doğmuş Selin..İnanmadık tabi,yine abartıyorlar dedikte..
Serkan kendisini tutamamış kahkaha atmıştı..
Serkan:İnan ablacım inan,bu Selin hanım bize daha neler yapacak..Herkes hazırlasın bence kendisini..
Nazan:Ne ?! Yoksa doğru mu?
Serkan:Doğru..Kızım babasının kucağında doğdu..Böyle ellerimde..Küçücük..
Serkan en baştan olanları anlattı ailesine.Herkes şok..
Gökhan:Oğlum nasıl yaptın lan ?!
Serkan:Ne yapıyım abi ? Başka çarem mi vardı ? Karım acı çekiyordu,neredeyse ölecekti..Kızımda aynı şekilde..Bende yaptım işte..Hiçbir şey düşünmeden..
Fikret:Peki Eylül nasıl şimdi ?
Serkan:İyi..Çok şükür..Önce kendisine gelmedi tabi..Sonra iğne falan yaptılar..Ama uyandı,konuştuk hatta..Kızımızı da kucakladı..Şimdi dinleniyor..
Bir saat sonra herkes tek tek Eylül'ü görmüş,sonra çıkmışlardı..En son odada Nazan,Serkan ve Eylül kalmıştı..Serkan Eylülle ilgilenirken Nazan da çantasından bir küçük bir kutu çıkarmış,onların yanına gitmişti..
Nazan:Serkan..Hadi bakalım,dışarıya..
Serkan:Ne anne ? Çıkmam..
Nazan:Çocuklaşma hadi..Çık, gelinimle kalayım biraz..
Serkan:Öff!
Nazan:Koca adam oldun,baba da oldun ama büyümüyorsun oğlum.
Serkan:Sende yani..Yapmayacağım şeyi istiyorsun benden.Kızım kucağımda görmüyor musun ?
Nazan:Ben çık dedim diye aldın Selin'i kucağına.Görmediğimi mi sanıyorsun ?
Serkan:Aman,tamam..Çıkıyorum..
Eylül:Serkan,hadi canım..Ver Selin'i bana..
Serkan:Çıktık..
Serkan Selin'i yatağa yeniden bırakıp çıkmıştı.
Eylül:Anne ? Ne oldu ? Niye çıkardın Serkan'ı ?
Nazan gülümseyip kutuyu Eylül'ü uzatmıştı..
Eylül:Anne ? Bu ne şimdi ? Ben senden hiçbir şey istemedim ki..Almam bu her ne ise..
Nazan:Eylül,al kızım..Bu senin..
Eylül:Anne hayır.Ya siz yanımdasınız.Ben başka bir şey istemiyorum..
Nazan:Bunu bana Serkan'ın babaannesi vermişti..Gökhan abini doğurduğumda..İlk torun ya..Kendi kendine söz vermiş,ilk torunum doğduğunda gelinime bunu vereceğim diye..Bunu bana verirken sende ilk torununa vereceksin,bu aile boyu gidecek demişti..Yani sende..İleride ilk torunun dünyaya geldiğinde onun annesine vereceksin..
Eylül:Ama anne..Selin ilk torun değil ki..
Nazan:Biliyorum..Biliyorsun Songül'ün durumunu..Ama her şeye rağmen ona da bir şey alıp verdim..Tabi Cemre'ye de alacağım..Ama bu..Bu senin..Eylül sen Serkan'ı bize kazandırdın..O yalıdaki neşeyi geri getirdin..Şuan hep bir araya geldiğimizde konuşup gülüyorsak bu senin sayende..
Eylül:Bu çok değerli..Ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum anne..
Gülümsedi Nazan..
Nazan:Hadi hadi..Dön hafifçe de takayım bunu sana..
Eylül:Teşekkür ederim..Bunu asla boynumdan çıkarmayacağım..
..
Ertesi gün Eylül ve Selin taburcu olmuştu..Serkan kızı ve karısıyla birlikte odaya çekilmişti..
Serkan:Acıktı mı acaba ? Canım sen Selin'i emzirsen mi ?
Eylül:Serkan..On dakika önce emzirdim aşkım.
Serkan:Olsun yine emzir..
Eylül:Patlayacak çocuk..
Serkan:Peki tamam..Acaba altını kirletti mi ? Bakalım mı ? Ya huzursuzsa ?
Eylül:Canım..Öyle olsaydı ağlardı..Bak,uyuyor mışıl mışıl..Biraz sakin olur musun ?
Serkan:Ama ne yapıyım..Konuşup derdini anlatamıyor sonuçta..
Eylül:Aşkım..Sen biraz uyu..Bak saydım,45 saattir uyumuyorsun..Hadi dinlen..
Serkan:Yoo..Yoo..Olmaz..Hadi Selin uyanırsa ?
Eylül:Ben buradayım..Sen uyanıncaya kadar uyumam..Hadi aşkım..
Serkan:Olmaz..
Eylül:Aşkım,çocuk büyüyünceye kadar uyumayacak mısın ? Alla alla..Uyu diyorum sana.Hadi.
Serkan:Ne sinirleniyorsun kızım..Uyumuyorum..Karışma sen bana
Eylül:İyi,ne halin varsa gör o zaman..Ben uyurum..Uykusuz kal..
Onlar tatlı tatlı atışırken aşağıda kıyamet kopuyordu.
Gökhan:Dede ! Bu kadını getirdin buraya tamam ! Kabul ettik bir şekilde ! Ama kızı ve kızının ailesi..Olmaz ! Olmaz tamam mı! Ailemize daha fazla zarar veremezsin !
Fikret:Sana sormadım Gökhan! Vahide de artık bu ailenin bir parçası ve onun ailesi bizim de ailemiz!
Emre:Yanlış yapıyorsun..Çok yanlış yapıyorsun dede ! Bu evde Songül var..Eylül var.Cemre var..Duru var..Selin doğdu,yakında Gökhanların da kızı doğacak! Bu kadının damadının ne işi var yalıda! Sen delirmişsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..