10 yıl sonra,
Serkan,Güney,Gökhan ve Emre tekneye binmiş ve açılmışlardı..Balık tutacaklardı..Dördünün hobisi olmuştu balık tutmak..Ve her hafta açılıyorlardı..
Gökhan:Of be oğlum ! O öyle mi atılır ? Öğretemedim sana..
Serkan:Ne diyorsun be ? Senin öğrettiğin yöntemi ne zaman uygulasak eve boş gidiyoruz..
Güney:Hahahaha doğru valla..
Emre:Sen damatsın oğlum..Sussana..Arada kaynayacaksın..
Serkan:Bana damat falan deme abi ! İçim bir tuhaf oluyor..
Emre:Ne oldu ?
Serkan:Ne olacak..Selin hanım..
Gökhan:Yine mi ?
Serkan:Yine abi yine..Ana sınıfında bütün sınıf dibindeydi,ilkokul da aynı oldu..Şimdiki daha fena..
Emre:Of ! Sus..Duymak istemiyorum Selin'in maceralarını..
Serkan:Senin duymak istemediğini ben her gün yaşıyorum abi..Delirtecek bu kız beni..Hanımefendiye bir şey de söylenmiyor..
Gökhan:Oğlum..Ceren'i de yoldan çıkarıyor seninki..
Serkan:Kızıma sadece ben laf söyleyebilirim abicim..Senin kızının da yoldan çıkası varmış..
Güney:Benimkini hiç söylemiyorum o zaman..
Serkan:Sus sus ! Duru hanımı karşıma alıp konuşacağım artık..Ergenlik falan dinlemem..Ablama söyle bunu..
Güney:Valla işime gelir..
...
Ertesi gün sabah kahvaltısında Serkan,Selin,Ceren,Duru ve Nazan vardı..
Serkan:Selin,Ceren..Napıyosunuz ? Hadi,okula bırakacağım sizi daha.Sen de Duru hanım..
Selin:Baba,ben bugün Utku ile gideceğim..Beni babasıyla alacaklar..
Selin kıkırdar..
Serkan:Ne ? Ne diyorsun kızım sen ! Utku da kim !
Ceren:Yeni flörtü dayıcım,hihihihii
Serkan:Delirecem ya,anne..Ne diyor bu kızlar ? Off!
Nazan:Sakin ol oğlum,sakin ol..
Serkan:Sakin ol falan deme bana ! Anne bu üçü kahvaltı yapıyorlar..Samet abiye söyle,okulun kapısına kadar götürsün,orada beklesin bunları..
Nazan:Nereye ?
Serkan:Sakinleşmem lazım benim..Hadi görüşürüz..
Serkan söylene söylene arabasına binip yalıdan çıkar..İlk durağı mezarlıktı..Aile kabristanına gidip dua etmeye başladı..
...
Selin, okuldan geldiği gibi çantasını salona atmış,koşarak mutfağa inmişti..
Selin:Aytül teyze ! Aytül teyzee ! Aaa babaanne !
Nazan:Selin..Ne oluyor kızım ?
Selin:Hih! Babaanne !
Nazan:Eller yıkandı mı ? Ceren nerede ?
Selin:Ceren'i Gökhan amcam aldı..Ellerim de..Şey..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..