Eylül ve Serkan hazırlanmış,kızlarını da alıp bahçeye inmişlerdi..Bugün ikisi içinde büyük gündü çünkü aylar sonra şirkete gideceklerdi..Evdekileri de zor ikna etmişlerdi..İkisi sırıtarak aşağıya indiğinde evdekilerin suratı tam tersiydi..Çünkü henüz şirkete gitmeleri için erken olduğunu düşünüyorlardı..
Serkan kızını mama sandalyesine bırakıp karısının yanına oturdu..
Serkan:Sizede günaydın..
Nazan:Günaydın,günaydın..
Serkan:Ne bu hal ? Hâla trip mi ?
Tevfik:Erken olduğunu düşünüyoruz.
Eylül:Ya baba..Yapmayın..Hem söz verdik,çok çalışmayacağız..Anlayın işte,evde durmaktan sıkıldık artık..iyiyiz de..Bende iyiyim gerçekten..
Emre:Yine de biraz daha..
Eylül:Abi..Konuştuk..
Emre:Off ! İnadın..
Serkan:Ya sizde şirkettesiniz..Biraz sakin olsanız ? Gözünüzün önünde olacağız..Daha ne istiyorsunuz? Çocuk muyuz biz ?
Gökhan:Bu konuyu ne kadar konuşsak orta yolu bulamayacağız..Onun için bırakın ne yapacaklarsa yapsınlar baba..Söyledikleri gibi bizde şirketteyiz zaten..
Emre:Hepimiz aynı odayı mı kullansak ?
Serkan:Yuh ! Başka ?
Eylül Serkan'ın ayağına vurur..
Serkan:Ne ? Söylediğine bak..
Eylül:Sakin ol biraz..Abi,hemen yan oda seninki..Abartma..
Emre:İyi be ! Bir şey de söylenmiyor..
Nazan:Bari çocuğu bırakın eve..Selin'e de Ceren'e de bir bakıcı bulalım..İnat ettiniz hepiniz..
Gökhan:Bakıcı mı ? Asla olmaz..Bakıcıya falan güvenmem ben..Hem Cemre üç saat şirkette durup eve geliyor Cerenle birlikte.Eylülde öyle yapar..Hatta Serkanda..
Serkan:Aynen öyle..Bende istemem bakıcı falan..
...
Sonunda şirkete gelebilmişlerdi..Eylül arabada gelirken uyuyan Selin'i yatağa yatırıp masasına geçti..
Serkan:Bugün ikimiz içinde asistan adayları gelecek biliyorsun değil mi aşkım ?
Eylül:Biliyorum Serkan..Ben ilgileneceğim.
Serkan:Ne ? Beraber yapacağız elemeleri..
Eylül:Pardon ?
Serkan:Ne bekliyordun canım ?
Eylül:Unut söylediğini..Mini mini giyip gelecekler..Asla izin vermem !
Serkan:Delirmiş olmalısın..
Eylül:Yoo..Ben ikimiz içinde ideal iki asistan bulacağım..
Serkan:Nasıl oluyormuş o ideal asistan ?
Eylül:Tecrübeli,40 yaş üstü,biraz giyimine özen gösteren,güler yüzlü,bize yardımcı olabilecek kişiler..
Serkan:Ne ? Çok beklersin..
Eylül:Ne bekliyordun serkancım ? 20 yaş üstü,manken gibi,mini etek giyip,göğüs dekoltesi olan çakma sarışınları mı ?
Serkan:Ne alaka..Ben istediğin gibi birinin geleceğini düşünmüyorum sadece..
Eylül:Sen öyle san..Hadi 30 yaş üstü olsun..Ben ilgileneceğim dedim..Gözü dışarıda olmayan birini anlarım..
Serkan:Nasıl olacakmış o karıcım ?
Eylül:Kocacım,unuttun galiba..Sokaktaki insanları çok iyi çözmüş bir karın var..Tecrübeliyim yani..
Serkan:Hadi bakalım..Bulacağın kişileri sabırsızlıkla bekliyorum..
Eylül:Bende gelecek olanları..
Serkan:Hoşuna gitmeyenleri saçından tutup dışarıya atmada..
Eylül:Gerekirse onu da yaparım..
Serkan:Şaka yapıyosun ?
Eylül:Kaşınma istersen Serkancım..Yaparım,biliyorsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..