1 Ay Sonra,
Serkan söylene söylene kalktı yataktan.Tüm gece Selin uyutmamış ve saat 10 da şirkette toplantı vardı..
Serkan:Hay ben böyle işe! Kendi şirketimiz bir de..Ertelesem mi acaba ?
Eylülde Serkan'ın seslerine gözlerini zorla açtı..
Eylül:Öff! Sussana biraz..Niye söyleniyorsun aşkım ?
Serkan:Niye olacak ? O kadar paranın içinde niye hâla çalıştığıma söyleniyorum.Uyu sen..
Eylül:Kahvaltı yapmayacak mısın ?
Serkan:Ben yaparım..Sen uyu Selin uyurken.
Eylül:Ne zaman gelirsin ?
Serkan:Toplantı biter bitmez..
Hazırlanıp,Eylül'ü de öptükten sonra çıktı Serkan..Şirkete geldiğinde toplantıda dedesi ve Vahide'nin damadı da vardı..Gökhan ve Emre ile birlikte içeriye girdiğinde üçünün siniri de çok netti.
Serkan:Abi! Sabrımı sınıyor artık !
Gökhan:Serkan tamam halledeceğiz..
Serkan:Neyi hallediyoruz abi ! Neyi ! Dede ! Ne işi var bu herifin burada!
Fikret:Serkan ! Yeter artık ! Ne bu öfken ! Kime !
Serkan:Sana dede ! Sana ! Yeter bu kadar saçmaladığın !
Emre:Evet ! Yeter ! Yaptığın şeyin affedilir yanı yok ! Bu herifi niye getirdin buraya !
Hasan:Bende artık bur-
Gökhan:Sen sus ! Konuşma ! Dede !
Fikret:Bağırıp durmayın bana!
Serkan:Ne istiyorsun ya ! Ne istiyorsun bizden ! Seni de yeni kurduğun aileni de evden kovalım mı istiyorsun ! Evden,şirketten !
Fikret:Yapamazsınız böyle bir şeyi !
Gökhan:Bunca zaman yapmadık ! Ama bundan sonra yapabiliriz ! Bunu sen çok iyi biliyorsun !
Fikret:Kesin şu saçmalığı!
Serkan:Asıl sen kes ! Şirkette,yalı da! Bütün mal varlığı bizim ! Babaannem öldükten sonra sen öyle yaptın ! İyiki de yapmışsın ! Bir gün bu denli saçmalayacağını düşünmezdim!
Hasan:Ne diyorsunuz siz be ?
Emre:Duydun işte ! Şimdi git,o kadına söyle ! Hemen terk eder bu adamı! Hepinizin gözü servetimizde ama biz size istediğinizi vermeyeceğiz!
Gökhan:En kısa zamanda şirketten de evden de defol git dede ! Aileni de al git! Bu adam bizim imzamız olmadan bu şirkette çalışamaz zaten !
Serkan:Seni görmek istemiyoruz.Sakın bir daha bizim karşımıza çıkma ! Sakın !
Üçü de öfkeyle odadan çıkar..Serkan arabasına bindiği gibi evine dönmüştü..Emre ve Gökhanda yalıya..
..
Akşam yalıda da kıyametler kopmuş,Tevfikte çocuklarıyla aynı fikirde olduğunu söylemiş,babasını ve yeni kurduğu aileyi evden kovmuştu..Babasını tanıyamıyordu artık..Belki böyle yaparak aklı başına gelirdi..
...
Serkan öfkesini şirkette bırakmış,evine öyle gelmişti ve Eylül'e şirkette olanlarla ilgili hiçbir şey söylememişti..Eylül yemek hazırlarken Serkan da kızını kucağında uyutmaya çalışıyordu.Bir yandan da Eylülle konuşuyordu..
Serkan:Aşkım..Bir ay sonra yılbaşı..Selinde o zaman 3 aylık olmuş olur..Biraz uzaklaşsak mı buradan ? Tatil yaparız..
Eylül:Nereye gideriz ki aşkım ?
Serkan:Paris'e ne dersin?
Eylül:Ne ? Delirdin herhalde..
Serkan:Yoo..Gideriz üç dört ay gelmeyiz..Paristen sonra başka yerlere de geçeriz..Bence iyi fikir..O zamana dek şirketteki işleri de hallederiz..
Eylül:Yani,sen istiyorsan olur aşkım..
Serkan:O zaman ben en kısa zamanda bir rota hazırlıyorum..Planı falan da yaparım
Eylül:Tamam..O zaman bende Cemre ile konuşayım..Son koleksiyon için çizimleri halledelim..
Serkan:Evet evet,hemen..
Serkan'ın gülümsemesine gülümseyerek karşılık verdi Eylül..İçinden de bunlar gerçek mi diye düşünmeden edemedi.Asla hayalini bile kuramayacağı bir hayat yaşıyordu..Masallardaki gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..