Serkan odaya döndüğünde uyuyan karısının yanına uzanıp,karısının saçlarını oynadı..İzledi onu bir süre..Eylül için yapmıştı her şeyi..Eylül için o yaşadığı bütün kötü günleri silmeyi tercih etmişti..Çünkü Eylül de giderse,onu bir kişi daha bırakırsa bir daha asla eski Serkan olamazdı..Hatta bu acıya bir kez daha dayanamaz,kendisini bile öldürebilirdi..Eylül değiştirmişti onu..Yeniden o kaybettiği duyguları Serkan'a kazandıran Eylüldü..Sevmeyi,değer vermeyi,aile olma düşüncesini..Her şeyi Serkan'a hatırlatan Eylüldü..Şimdi hem kendi yaralarını saracaktı Serkan hem de sevdiği kadının..Elinden gelen her şeyi yapacaktı..
Eylül biraz kıpırdanıp gözlerini açmıştı..
Eylül:Serkan ?
Serkan:Uyandırdım mı canım..Kusura bakma,hadi kapat gözlerini..
Eylül:Sende uyusana..Gözlerin kızarmış..
Serkan:Tamam uyurum bende..Hadi uykun dağılmasın..
Hafifçe başını kaldırıp Serkan'ın göğsüne koydu Eylül..Sonra da yeniden gözlerini kapattı..
...
Akşam yemeğinde herkes masadaydı..Herkes birbiriyle sohbet ediyor,masada herkes gülüyordu..Uzun zaman sonra ilk kez böyleydi bu masa..Fikret zaman zaman geri çekilip ailesini izliyordu..Evet eksikti masa..Çok uzun zaman önce sandalye sayısı eksilmiş ve bir daha dolmamıştı..Ama şimdi bir el kızı gelip geri kalan ailenin yaralarını sarmaya çalışıyordu..Yani uzun zamandır kimsenin yapamadığını..
Cemre:Ya biliyor musunuz Eylül o gün bana yeni kreasyon ile ilgili tavsiyeler verdi..Bende toplantıda onları sundum ve herkes çok beğendi..Yani bu yıl kreasyonumuzda bazı düzenlemeler olacak..Ve dikkat çekeceğine ekip olarak eminiz..
Songül:Eylül,bilmediğin bir şey var mı ? Ne güzel her konuda bilgi sahibisin..
Gülümsedi Eylül..
Eylül:Sadece fikirdi benimki..
Nazan:Sende Cemre'ye yardım etsene Eylül..Hem kafan dağılır..
Eylül:Ama ben beceremem ki..Zaten alanım değil..
Cemre:Alanı olan o kadar insan var ama senin kadar başarılı değiller..Bence Nazan annemin fikrini değerlendirmelisin Eylül..
Eylül Serkan'a baktı..Ne düşündüğünü merak ediyordu..
Serkan:Yengemin alt katta bir atölyesi var..Şimdilik orada çalışabilirsin yengemle birlikte..Ama iyileştiğinde şirkete de gideriz tabiki..Senin de bir odan olur ve orada çalışırsınız..Baba?
Tevfik:Tabiki iyi fikir..Cemre sen Eylül'e öğretirsin o zaman bazı şeyleri..
Cemre:Tamam babacım..
Gökhan:Ee iş mevzusu da halledildiğine göre tatil meselesini de konuşalım mı ? Tabi,gençler..
Nazan:Aaa istenmiyoruz da..
Gökhan:Bu kez böyle olsun annecim..
Nazan:Olsun bakalım..
Gökhan:Ee ne diyorsunuz ? Nereye gidelim Serkan ?
Serkan:Aslında şiledeki eve gidebiliriz..Hem uzak olmaz..Hem de ne zamandır gitmiyoruz..
Songül:İyi fikir..O zaman yarın gidelim..Bir hafta kalırız..Ne dersiniz ?
Cemre:Olur..Tabi dedemden izin çıkarsa..
Fikret:Ehh gidin bakalım..Ama geri döndüğünüzde kalan işleri bitireceksiniz..
Gökhan:Merak etme dede..O zaman anlaştık..Yarın kahvaltıdan sonra çıkıyoruz..
Yemekte herkes ilk adımı atmıştı..Ve şimdi her şeyi zamana bırakmak kalmıştı..
Yemekten sonra Eylül ve Serkan bahçeye çıktılar..Serkan bir battaniye de almış,Eylülle kendisinin üstünü örtmüş,Eylül'ün elini tutmuştu..
Serkan:Ben valizi hazırlarım..Sen yorulma tamam mı ?
Eylül:Yardım ederim ben sana odaya çıkınca..
Serkan:Ben yaparım..Sen yorulma..
Eylül:Peki..Sen şu iş konusunda..İstemeyeceğini düşünmüştüm..
Serkan:Neden istemiyim ki ? Tabi bazı şartlarım var..
Güldü Eylül..Bu ona ilk zamanlardaki Serkan'ı hatırlatmıştı..Serkan da gülmüştü..
Eylül:Şartsız bir şey yapmayacağını biliyordum..
Serkan:Yani..İlk kural diye başlayacağım şimdi ama..
Eylül:Ayy lütfen..O hallerin çekilmiyordu..Gıcık oluyordum sana..Böyle başından aşağıya kaynar sular dökmeyi bile düşünmüştüm..
Serkan:Evet,sinir bozucu ama ne yapıyım..Kurallarımı bozup duruyordun..
Eylül:Sende beni sinir ediyordun..Unutmadım yaptıklarını..
Eylül'ün elini tutup hafifçe öptü Serkan..
Serkan:Unutturacağım söz..
Eylül:Şartlar diyordun..
Serkan:Şimdilik burada çalış..Kendini iyi hissettiğinde şirkete geçeriz dediğim gibi ama şirkete geçtiğimizde senden istediğim şu..Sürekli toplantılara katılan,kendini işe adayan biri olmanı istemiyorum..Her şey zamanında olacak..Biz bir şeyler yapabileceğiz,gezeceğiz,beraber vakit geçireceğiz..Anlaştık mı ?
Eylül:Anlaştık..Zaten yapabilecek miyim onu da bilmiyorum..İki güne şirketiniz batarsa annenin dilinden kurtulamam..
Serkan:Hahaha o zaman benim dilimden de kurtulamazsın aşkım..
Eylül:Ne dedin sen ?
Serkan:Dilimden kurtulamazsın dedim...
Eylül:Hayır ondan sonra ?
Serkan:Eylül..Duydun işte..
Eylül:Bir daha duymak istiyorum belki ?
Serkan:Ben sana seni sevdiğimi söyledim.Ama sen söylemedin..Söyle,bende sana o kelimeyi bir daha söylerim..
Eylül:Karşılıksız bir şey yapmaz mısın sen Akça ?
Serkan:Küçük bir şey istedim sadece..Ki hakkım olduğunu düşünüyorum..
Eylül:Peki..
Eylül hafifçe doğrulup Serkan'ı yanağından öper..
Eylül:Seni seviyorum Serkan Akça..
Güldü Serkan..O da Eylül'ü yanağından öptü..
Serkan:Seni seviyorum aşkım..
Bu hikayeye bir hevesle başlamıştım.Yanımda olanlar için de bırakmak haksızlık olur diye düşündüm..Şimdilik sadece bu hikaye ile devam edelim..Ben depo yapmaya devam edeyim ilham gelmişken.
EySercinizz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..