-107-

246 18 37
                                    

Eylül üç gündür kimseyle konuşmuyordu..Hem son yaşadıkları,hem de bu ailenin aslında gerçek ailesi olması onun sinirini bozuyordu..Seher ona hayatının son golünü de atmış,Eylül bilmeden onu gerçek ailesine göndermiş ve kuzeniyle yani Serkanla evlenmesini sağlamıştı..Eylül'ün psikolojisi bozulmuştu..Öğrendiklerini sindirmek öyle zordu ki..Ölen Defne,Eylül'ün ikiziydi..Emre abisi..Serkan,Songül ve Gökhan kuzeni..Tahsin babası,Ayla annesi,Tevfik amcası,Nazan yengesi ve Fikrette öz dedesiydi..Ve Eylül 5 yaşında değil,bebekken terk edilmişti..Peki neden ? Neden Eylül'ü bırakmışlardı ?

Kızını kucaklamış,kış bahçesinde oturuyordu Eylül.Ve bir sürü şey geçiyordu aklından.Neden bırakılmıştı? Yalıda,bir sürü evde,çiftlikte hiç mi yer yoktu ona ? Şimdi ne olacaktı ? Serkanla..Bu evlilik nasıl devam edecekti ? Yıllarca Serkan'ı Defne'nin öldürdüğünü söylediği bir anne babası vardı..Ve aynı anne babanın terk ettikleri kızı Serkan için canını feda etmişti..Öyle karışıktı ki..

Serkan:Eylül..Eylül !

Eylül:Ne ?!  Ne bağırıyorsun tepemde !

Serkan:Ne oluyor ! Ne yapmaya çalışıyorsun ! Ne işin var burada ! Tüm yalıda seni aradım !

Eylül:Bırak beni..Rahat bırak !

Serkan:Konuşalım..Korkutuyorsun beni.

Eylül:Konuşacak bir şey yok.Aptalım ya ben ! Gerizekalıyım! Zaten bu yalıya,evlerinize hiçbir zaman layıkta olmadım.Uğraşmayın benimle !

Serkan:Ne saçmalıyorsun ?

Eylül:Git başımdan !

Serkan:Odaya hadi..Uyuman lazım.

Eylül:Ya rahat bırak ! Git !

Serkan:Delirtme beni ! Ver Selin'i..Odaya!

Eylül:Sen delirmişsin zaten !

Serkan:Kim deli be kim ! Şu hasta halinle bıçak altına yatan sensin sen ! Sorumsuzsun ! Ölseydin ne olacaktı ? Ne olacaktı bu çocuk !

Eylül:En azından benim gibi terk edilmiyor..Annesi babasını kurtarmak için yaptı her şeyi ! O ne olursa olsun şanslı bir çocuk ! Benim gibi değil ! Annesi herkes tarafından terk edilmiş,hiç sevilmemiş,koca evlere kimsenin sığdıramadığı biri..Ama o annesi bu yalıdaki diğer kişiler gibi bencil değil ! Ne yaptıysa kızı babasız kalmasın diye yaptı ! Ama sen bunu anlayamazsın ! Bu evdeki kimse anlayamaz ! Çünkü hepiniz bencilsiniz ! Hepiniz paranızla her şeyi halledebileceğinizi düşünmüşsünüz !

Eylül Selin'i Serkan'a bırakıp koşarak gider..

Flashback,hastanede son gece

Serkan ve Songül uyuyordu..Eylül'ü uyku tutmamış,telefonda takılıyordu..Mailine girdiği an Seherden bir pdf geldiğini gördü..Ve orada her şey yazılıydı..

"Sen aptalsın Eylül..Herkesi,her insanı dolandırabilecek kadar tecrübeye sahipsin,hatta benden bile yeteneklisin bu konuda..Ama söz konusu kendin olunca hep duygusal davranıyorsun..Ve bende senin en hassas noktanı biliyorum..Ailesizlik..Bu kez kendi ellerinle onlara gittin..Başımın etini yemiştin ya,ailemi istiyorum diye..Ben senin aileni buldum..Ama seni bırakanlar seni evlatlık alan aileymiş,hasta olduğunu da öğrenince seni bıraktılar..Ve bana her şeyi anlattılar..Çok sarhoş olman,o bardan sonra o çocuğa gitmen ve beraber olmanız..Hepsi benim sayemde oldu..Ve sen yıllarca nefret ettiğin ailenin ellerine kendi kendine gittin..Onları mahvetmek isterken bütün aileni bir araya toplayan sen oldun..Tabi kuzeninle evlenip,çocuk yapan da..Bu benim sana son golüm Eylül..Yıllarca çok iyi çalıştın benimle..Ama son zamanlardaki kavgalarımız beni yoruyordu..Bende seni böyle cezalandırdım..Artık yoksun ve hiç olmayacaksın hayatımda..bende kendime yeni yemler bulacağım..Şimdi sana kolay gelsin,çık bu işin içinden çıkabilirsen demek kalıyor geriye bana..Bay bay..."

Eylül şok..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin