Eylül doktoru ikna etmiş, ameliyattan sonrası için bir yazı yazıp,sorumluluğunun kendisine ait olduğuna dai bir şeyler ekleyip imzalamıştı..Bu gece kimsenin haberi olmadan ameliyata girecek,Serkan'ı kurtaracaktı..
Doktorun odasından çıktıktan sonra Songül'ü arayıp gelirken Selin'i de getirmesini istedi Eylül..Sonra da kantine gidip oturdu..Güney de oradaydı,Eylül'ü görünce yanına geldi..
Güney:Eylül ?
Eylül:Güney ? Napıyosun burada ?
Güney:Gökhan abiyle Emre abiye tost yaptırıyorum..Sen ne zaman geldin ?
Eylül:Oldu biraz..
Güney:Sanada tost yaptırıyım ben..
Eylül:Yok! Yani,şey..Ben aç değilim..Evde yedim.
Güney:Songül nerede ?
Eylül:Gelecek biraz sonra..Güney ?
Güney:Efendim ?
Eylül:Şey..Çok şanslısın..Bunu unutma tamam mı ? Bu ailenin değerini bil..
Güney:Ne demek şimdi bu ?
Eylül:Duru'yu,Songül'ü..Üzme işte..Bırakma bir daha onları..
Güney:Eylül,neden şimdi bunları konuşuyoruz ? Anlamıyorum ben..
Eylül:İçimden geldi..Bak tostlar hazır galiba..Bizimkilerin yanına gidelim hadi..
Güneyle birlikte yukarıya çıktı Eylül..Cemre ve Gökhan'ı yan yana otururken görünce oraya gitti..Güney de yaptırdığı tostları getirmiş,sonra da Emre'nin yanına gitmişti..
Gökhan:Eylül ? Ne zaman geldin ?
Eylül:Yeni sayılır..Abi..Cemre ?
Cemre:Efendim canım ?
Eylül:Şey..Karışmak istemem tabi ama..Bebeğinizin adı..Ceren olsun olur mu ?
Gökhan:Şu rüyan..Serkan anlatmıştı bana..
Eylül:Eğer beğenmediyseniz..
Cemre:Yok..Güzel..Beğendim ben..Serkanda beğenmişti..
Eylül:Evet..Dikkat edin ona tamam mı ?
Gökhan:Eylül..Niye böyle konuşuyorsun ? Bak çok yorgun görünüyorsun..Bir oda açtıralım..Uyu biraz noolur..Yine bayılacaksın diye korkuyorum..
Eylül:Abi ben iyiyim..beni merak etmeyin..
Eylül önce Gökhan'a sarılır,sonra da Cemre'ye..Onlar da Güney gibi hiçbir şey anlamamıştı..
Eylül:Ben doktorla konuşup Serkan'ın yanına gideyim..
Eylül doktorlar konuşup,kıyafetleri giyip Serkan'ın yanına gider..Hiç konuşmadan elleriyle Serkan'ın vücudunu keşfe çıkar..En son da elini Serkan'ın kalbine,dudağını da Serkan'ın dudağına götürüp öper..
Eylül:Seni çook seviyorum Serkan..Seni çok seviyorum..
Kendisine ayrılan vakit sona erdiğinde odadan çıkar Eylül..Kızıda gelmişti..Songül'ün yanına gidip kucağına alır kızını..
Songül:Bir hışımla çıktın..Anlamadım..Peşinden de gelemedim..
Eylül:Nazan anne sinir etti beni..
Songül:Kendisinde değil biliyorsun..
Eylül:Umrumda değil..Ölmeden mezara falan koyamaz benim kocamı..
Gökhan ne oldu dercesine Songül'e bakar..
Songül:Boşver abi..Zaten Eylül halletti..
Eylül:Haketti..Yine olsa yine yaparım..
Songül:Selin'i niye istedin ?
Eylül:Hi-hiç..Babasını görsün..Biraz da yanımda olsun diye..
Eylül bir köşeye geçer kızıyla birlikte..Kızını da bebek arabasına koymuştu..
Eylül:Annecim..Ya sen nasıl güzelsin ama..Çok güzel olacaksın,çok..Babada görecek tabi..Görmez olur mu hiç ? Gezersiniz de hı ? Babayı sinir edersin sen..Ben biliyorum..Baban biraz kıskançtır..Sinirlidir de..Ona göre davran olur mu ? Sinirlendirme babayı..
...
Eylül akşama dek kızıyla ilgilenir..En son da öpüp koklar kızını..Sonrada Songül ve Cemre ile gönderir eve..
Hastanede sadece Gökhan,Emre,Güney ve Eylül kalmıştı..Songül ve Tevfik birkaç saat evde durduktan sonra geleceklerdi..Herkes kantinde beklerken Eylül hava alacağını söyleyip doktorun odasına gider..Ve doktorla birlikte ameliyathaneye girer..
Eylül:Bakmayın öyle..
Doktor:Eylül hanım..
Eylül:Ben hazırım..Başlayın ameliyata..Ve kocamı ne pahasına olursa olsun iyileştirin..
Doktor:Bakın..
Eylül:Hadi..Hadi yap artık o iğneyi ! Yap ! Ne bakıyorsun !
Eylül'ün kararlı olduğunu anlayan doktor asistanına iğneyi yapması için başıyla onay verir..Ve çok geçmeden Eylül'ün gözleri kapanır..
10K❤️
🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..