Eylül koşarak odaya doğru çıkarken herkes şaşkınlıkla bakıyordu..Serkanda peşinden gidiyordu..Kucağındaki kızını da Gökhan'a verdi..
Gökhan:Ne oluyor ?
Serkan:Bilmiyorum..Anlamadım hiçbir şey!
Nazan:Oğlum,koşma dur..Eylül ! Eylül !
Eylül odaya çıkıp kendisini banyoya kilitlemiş,diğerleri de peşinden çıkmıştı..
Serkan:Aç şu kapıyı ! Sinirlendirme beni ! Saçma sapan hareketler yapma !
Songül:Serkan,dur..Sakin biraz..İyi değil bilmiyor musun ?
Serkan:Bende iyi değilim ! Onun yüzünden ! Benimde sinirlerimi alt üst etti !
Gökhan:Eylül..Eylül !
Gökhan'a bile cevap vermiyor Eylül..
Gökhan:Eylül..Bak iyi değilsin,yapma noolur..Kimseyi düşünmüyorsan kızını düşün artık.
Serkan:Düşünmez ! Hepimiz bencilmişiz ! Öyle söylüyor hanımefendi ! Kendisi ne acaba !
Emre:Ne alaka ?
Serkan:Onu da bilmiyorum.Söylemiyor !
Eylül:Gidin hepiniz ! Gidin ! Kimseyi istemiyorum ! Yalnız bırakın beni !
Serkan:Çıldırtma beni !
Eylül:Duş alacağım! Gidin !
Eylül'ün inadını herkes biliyordu..Onu yalnız bırakmak adına aşağıya indiler..Serkan ne yapıp edip her şeyi öğrenecekti..
...
Akşam yemeği hazırlanmıştı..Herkes masaya geçerken Eylül yine yoktu.
Serkan:Beni delirtmek için yapıyor biliyorum ! Kapıyı da kilitlemiş ! Cevapta vermiyor !
Eylül:Geldim ! Bağırıp durma !
Serkan:Sonunda !
Eylül masanın en ucuna herkesten uzak bir yere oturmuş,tabağına bir şeyler koyuyordu..Herkesin gözü de Eylül'ün üstündeydi..
Tahsin:Eylül..Bizi korkutuyorsun kızım..
Eylül:Derin demek istediniz herhalde Tahsin bey ?
Herkes şok..
Serkan:Ne saçmalıyorsun ! Kimin canını yakmaya çalışıyorsun! Amcam sana ne yaptı !
Emre:Sen Derin'i nereden biliyorsun ! Derdin ne kızım !
Onlar Eylülden büyük olduğu için biliyorlardı..Derin (Yani Eylül) ve Defne doğduğunda Emre ve Gökhan 7 yaşlarındaydı..Defne hastaneden sonra eve gelmişti ama Derin gelmemişti..Ayla ve Tahsin herkese onun öldüğünü söylemişlerdi..Hasta olduğu için evlatlık vermişlerdi oysa..
Eylül,Aytül'e bir şeyler söylemişti..Ona bir dosya vermiş ve evde bir kendisine ait bir dosya bulmuştu..İki dosyayı da Aytülden getirmesini istemişti..
Aytül:Eylül..
Eylül:Sağol abla..
Tevfik:Ne oluyor kızım ? Ne bu şimdi ?
Eylül:Ne istediniz benden ? Neden yaptınız bana bunu ?
Gözleri dolu dolu Tahsin ve Ayla'nın gözlerinin içine baktı Eylül..
Ayla:Bize niye öyle bakıy-
Eylül:Hastayım diye değil mi ? Hasta bir çocukla ilgilenemezdiniz..Hasta bir çocuğunuz olduğu için partilere gidemezdiniz..O çok önemli yurt dışı seyahatlerinizi yapamazdınız..Tatillere çıkamaz,şirkete gidip şirketi yönetemezdiniz..
Serkan:Eylül ?
Eylül:Bir sürü eviniz,kocaman yalınız,çiftlikleriniz,arabalarınız..Bir sürü şirketiniz,cafeniz vardı..Ama hiçbirine beni sığdıramadınız değil mi ? Hasta zaten,ölecek dediniz..
Eylül kendisinin hazırladığı dosyanın içindeki kağıtları alıp hepsinin yüzüne atar..Herkes Eylül'ün Derin olduğunu anlamıştı..Tahsin ve Ayla'nın kimse suçlu değildi ama Eylül şuan çok kötüydü..
Eylül:Nefret ediyorum hepinizden ! Hayatımı bitirdiniz! Sokaklarda yaşamama neden oldunuz! İnsanları dolandırmama neden oldunuz ! Kötü adamların elinde yaşamama,insanlara acı çektirmeme neden oldunuz ! Ben her gelen krizi tek başıma atlatırken siz partilerdeydiniz..Tatillerdeydiniz! Hepsi üç kuruş daha fazla kazanmak içindi değil mi ! Hepsi ! Allah Kahretsin ya neden ! Neden !
Eylül kendince isyan ederken Serkan ise Eylül'ün önlerine attığı kağıttaki yazıyı defalarca okumuştu..
"Yeni doğan Derin Akça,Babası Tahsin Akça ve Annesi Ayla Akça tarafından Acar ailesine evlatlık olarak verilmiş,Derin Akça'nın adı ve soyadı Eylül Acar olarak değiştirilmiş ve ne olursa olsun Akça ailesi onu tekrar alamayacaktır."
Eylül daha fazla bir şey söyleyemeden kalkıp giderken,Serkan onu kolunda tutar..
Serkan:Du-Dur..Gitme..
Finale gidelim mi ? Ne yapalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..