-80-

253 20 35
                                    

Hastanenin önüne geldiklerin Eylül polislerin sağlıkçıları yönlendirmesiyle birlikte sedye ile içeriye alınırken Serkan arabayı bir kenara çekiyor,Songülde sürekli çalan telefonuyla konuşmaya çalışıyordu..Ve Eylülden sonra doğumhanenin önüne çıkmıştı.Serkan da arabayı park etmiş,koşarak doğumhanenin önüne gelmişti..

Serkan:Abla! Eylül..Eylül..

Songül:Dur dur..Sakin ol..İçeriye almışlardır..Ben de annemle konuştum..Dedem karakola,annemlerde buraya geliyorlar..

Serkan:Ben böyle işi var ya ! Daha çok erken..

Songül:Prova prova diye tutturdun..Başımıza gelmeyen kalmadı..O arabayı nasıl kullandın farkında mısın ?

Serkan:Ne bileyim ben böyle olacağını !

Songül:Neyse..Otur bakalım şuraya..Birazdan bilgi verirler herhalde..

Serkan:Off..Onlara bir şey olmaz değil mi ?

Songül:Sakin ol biraz..

Serkan doğumhanenin önünde volta atarken içeriden bir hemşire çıktı..Ve Serkan'ın yanına geldi..

Serkan:Eşim iyi mi ? Doğdu mu bebek ?

Hemşire:Beyefendi..Eşiniz sizi çağırıyor..

Serkan:Ne ?! Ben hayatta girmem içeriye! Giremem..

Hemşire:Siz gelmezseniz doğurmazmış..Öyle söyledi..

Serkan:O ne demek ya ? Abla!

Songül:Gireceksin artık ne yapalım..

Serkan:Of Eylül ! Of!

Serkan hemşireyle birlikte söylene söylene içeriye girer..

On dakika geçmeden Nazan ve Tevfikte gelmişti..

Nazan:Kızım ?

Songül:Off..Anne! Hoşgeldiniz..Senin bu çocukların var ya..Delirmişler! Onlar yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı..

Tevfik:Serkan nerede ?

Songül:İçeriye girdi..

Tevfik:Nasıl yani ? Onu doğumhaneye nasıl aldılar ?

Songül:İşte Eylül çağ-

O sırada Eylül yürüyerek sağ taraftaki koridordan onlara doğru gelir..

Songül:Nasıl ya?! Kızım senin ne işin var burada ?

Eylül:Sizi arıyorum bir saattir.Doktor yalancı sancı dedi..Telefonumda yanımda değildi..Arayamadım..Sonra burada olabileceğiniz geldi aklıma..

Songül:Ee sen buradaysan Serkan neden içeriye girdi ?

Eylül:Ne! Serkan nasıl içeriye girdi abla!

Nazan:Bir dakika bir dakika..Benim kafam karıştı..Nooluyo?!

Eylül:Benim sancım vardı..Arabada..Bunlar bana numaradan sancılanmış gibi yap dediler..Sonra ben ciddi ciddi sancılandım..Ama doktor yalancı sancı,bebeğin doğmasına daha var dedi..Ama ben de anlamıyorum.Serkan'ı nasıl doğumhaneye aldılar ?

Songül:Eyvaaah! Serkan şimdi başka bir kadının doğumuna mı girdi ?

Tevfik:O kadarını da yapmaz herhalde kızım..

Eylül:Yapar baba ! Serkan bu ! Yapar..Prova için özel oyuncak araba alıp,onu haritanın üstünde gezdiren,doğum için helikopter almaktan bahseden Serkan onu da yapar!

Eylül'ün sinirleri bozulmuş,sandalyeye oturmuş ağlamaya başlamıştı.Songülde hemen yanına geldi..

Songül:Kızım dur bi..Sakin ol..

Eylül:Olamam..Sakin ol deme bana..Ne demek ya başka kadının doğumuna girmek ? Hı ne demek ! Öldürecem onu!

Serkan ameliyathane kıyafetlerini giymiş,ciddi ciddi başka bir kadının doğumuna girmişti..

Serkan:Ee bu benim karım değil ! Nerede benim karım!

Doktor:Beyefendi siz acilden gelen sancılanan hanımefendinin eşi..

Serkan:Evet evet benim eşim sancılandı ama bu kadın benim eşim deği-

Kadın:Ahh ! Susss! Susss! Elimi tutt..

Serkan:Ne ?!

Kadın:Canım acıyor elimi tut!

Serkan:Hayır,asla!

Hemşire:Hocam! Artık doğumu başlatmamız lazım..

Doktor:Evet evet hemen..

Serkan hemen oradan uzaklaşmak ister ama acıyla bağıran kadın onun kolunu sımsıkı tutmuştu..Ve doktor da doğumu başlatınca Serkan çıkamamıştı ta ki kadının eşi içeriye gelinceye kadar..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin