Eylül gözlerini yeniden zorlukla açtığında başucunda Serkan vardı ve Eylül'ün elini tutmuştu..Odaları hastane odasına çevrilmişti adeta..Çünkü Eylül 50 gündür sürekli uyuyordu..Serkan Eylül için doktor ve hemşire ayarlamış,ne gerekiyorsa hepsini eve almıştı..
Evdeki büyük tartışmadan sonra Eylül kapıyı çarpıp çıktığında bahçenin ortasına yığılıp kalmıştı..
Flashback
Serkan:Cezan Eylül..Sana da kendime de bir cezam vardı hatırlıyor musun ? Cezan bitti..Ben seni darmadağın etmeyi başardım..Seni kendime bağladım,sana dokundum..Seviştim seninle..İstediğim kadar hemde..Ama sıkıldım biliyor musun ? Onun için kendime verdiğim cezamı da sana verdiğim cezamı da bitirdim..Git artık bu evden..Git ki bende eski hayatıma dönebileyim..Her gece başka bir kızla..Anladın mı beni ? Sana demiştim..Tek gecelik seviştik diye kendini bir şey sanma dedim..Ama sen öyle bir kaptırdın ki..Ama bitti güzellik..Şimdi ne yaparsan yap..Umrumda değil..
Eylül Serkan'a tokat atar..
Eylül:Sana güvenmiştim ! Sevmiştim seni! Çok sevmiştim ! O pislik,şerefsiz Serkan'ı bile sevmiştim ! Ailem beni bıraktı ama Serkan hep yanımda olacak demiştim ! Bugün beni ikinci kez öldürdün Serkan..Tek istediğim aile olmaktı..Ama sen..Sen bugün bana bir kez daha kimseye güvenmemem gerektiğini öğrettin ! Senden nefret bile etmiyorum..Sakın..Sakın karşıma çıkma bir daha ! Allah belanı versin !
Eylül ağlayarak oradan koşarak gider..
Flashback son..
...
O gün evde Nazan,Cemre,Songül ve Gökhan vardı ve Eylül ile Serkan'ın kavgalarını duymuşlardı..Gökhan Eylül'ün arkasından çıkmış,Eylül yere yığılıp kalınca hemen doktor çağırmıştı..
...
Eylül'ün gözlerini kapatıp açtığını farkeden Serkan hemen Eylül'ün başucuna oturmuş,Eylül'ün yanaklarını okşamış,elini sıkı sıkı tutmuştu..
Serkan:Canım..
Güçlükle konuşuyordu Eylül..
Eylül:Ne..işim var.. benim burada ? neden getirdin beni !
Serkan:Hey hey..Sakin ol! Günlerdir uyuyorsun !
Eylül:Bırak elimi!
Serkan:Şimdi sırası değil..İyileştiğinde konuşacağız.
Eylül:Ben senden nefret ediyorum ! Bırak beni.Gideceğim..
Serkan:Eylül.Evimizdeyiz.Doktoru arayacağım..Sakın yanlış bir şey yapma.
Eylül:Ya sen ne diyorsun.Senin yüzünü görmek istemiyorum! Bebeğimi öldürdün sen.Sonra oğlun..Onu parka götürdün.Benim bebeğimi istemedin!
Serkan:Ne ? Ne saçmalıyorsun ?
Eylül:Saçmalamak mı ? Delirmedim!
Serkan:Hıhı çok net.
Eylül:Atölyeye gideceğim ben.
Serkan:Ne atölyesi ? Eylül sen ne saçmalıyorsun Allah aşkına.
Eylül:Beni aptal yerine koymaya devam edeceksin yani.
Serkan:Öyle bir şey söz konusu değil.Evet kavga etmiştik ama onların hiçbirini kendi isteğimle yapmadım.Sana sonra anlatacağım..
Eylül:Ben hiçbir şey anlamıyorum.
Serkan:İnan yalnız değilsin.
Eylül:Biz boşandık..Sen benim bebeğimin ölmesine neden oldun..Başka kadından çocuğun vardı.Onunla ilgileniyordun! Düğünde karşılaştık,kavga ettik..Evlenecektim ben..
Serkan:Ne ?! Ne evlenmesi ! Biz boşanmadık! Benim çocuğum falan da yok! Kim ? Kimle evlenecektin sen !
Eylül:Benimle dalga mı geçiyorsun ?!
Serkan:Asıl sen benimle dalga mı geçiyorsun ?
Eylül:Benim sorduğum soruları sorup durma !
Serkan:Bak 50 gündür uyuyorsun.İlaçlarla yaşıyorsun..Sen cidden saçmalıyorsun şuan.
Eylül:50 gün mü ?
Serkan:Şimdi anladım..Sen rüya mı gördün Eylül ?
Eylül yattığı yerden doğrulmaya çalıştı ama bu çok zordu çünkü hiç gücü yoktu..
Eylül:Nasıl yani ? Hepsi rüya mıydı ? Bebeğim ölmedi mi ? Senin çocuğun yok mu başkasından ?
Serkan:Hayır..Hayır tabiki Eylül..Benden her şeyi bekle..Seni kırarım,dökerim istemeden de olsa yaparım böyle bir şeyi çünkü hayvanın tekiyim ben..Ama başka birinden çocuk..Ne senden önce ne seninleyken..Bu asla olmaz..Bunu sana asla yapmam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..