-91-

225 17 35
                                    

Serkan bir villa almıştı..O evde kalmamaya kararlıydı..Evin eşyaları için birçok yerle görüşmüş,Eylülle birlikte eşyalar beğenmişti internetten..On güne kadar evleri teslim edilecekti..Serkan da bu süreçte sabretmeye çalışacaktı..

Eylül,Selin'i dizine almış,sırtını hafifçe ovalarken Serkanda bilgisayarından internette geziniyordu..

Serkan:Aşkım,bak şu hamağı da alalım..Bahçeye güzel bir yere kurarız yaz geldiğinde.Selin orada uyur..Hatta bir tık büyüğünü alıyım,kızımla birlikte keyif yaparız..

Eylül:Serkan..Kendini kaptırdın..

Serkan:Anlattım sana.Sakın saçma sapan iyilikler düşünüp beni sinirlendirme.Dedem,o kadın falan senin sevgini de,iyiliğini de haketmiyor..Bravo ya! O kadar hayal kuruyorum,içine ediyorsun.

Eylül:Bir şey söylemedim..Sadece üzülmeni istemiyorum..

Serkan:Böylesi daha iyi olacak..Belki de çoktan yapmamız gereken şey buydu.

Eylül:Peki tamam..Hadi al kızı,ben mutfağa geçiyorum..

Serkan:Ne yapacaksın ? Çağır Aytül ablayı halletsin..

Eylül:Kadın sabahtan beri durmuyor..Oda falan hazırlıyormuş..Ben kendi işimi yaparım..Bir şey istiyor musun?

Serkan:Dolapta pasta vardı..Getirsene gelirken..

Eylül:Tamam aşkım..

Eylül mutfağa inerken oyun odasından çıkan Duru ile karşılaşınca gülümsemiş,yanına gidip Duru'nun önünde dizlerini hafifçe kırmıştı..

Eylül:Canım..Napıyosun?

Duru:Oyun oynuyorum ! Ama sıkıldım !

Eylül:Kim sinirlendirdi seni ?

Duru:Hepiniz..

Şaşırmıştı Eylül..

Eylül:Nasıl yani ?

Duru:Herkes agresif,herkes sinirli..Siz de taşınacakmışsınız..Eskiden benimle bahçede oyun oynardın,ama artık o da yok.Annemde çalışıyor zaten.Kimse benimle ilgilenmiyor.

Eylül bunun hafif bir kıskançlık olduğunu sezmişti..

Eylül:Bak ne dicem..Bugün seninle pasta yapalım mı ? Hani söz vermiştim ya..Beraber pasta yapacaktık..

Duru:Gerçekten mi ?!

Eylül:Evet tabiki..Ben mutfağa gidiyorum.Hadi sende gel..

Duru:Oleey! Dayıma söyleyebilir miyim ?

Eylül:Hadi git söyle..Sonra da mutfağa gel tamam mı ?

Duru:Tamam..

Eylül gülerek mutfağa inerken Duru da koşarak Serkanların odasına gitmişti..

Duru:Dayıı!

Serkan:Hey hey..Sakin ol ufaklık..Düşeceksin..Ne oldu ?

Duru:Biz Eylül yengemle pasta yapacağız..Onu söylemek için geldim..

Serkan:Ha yengeni çaldın yani yine ? (Sessizce)

Duru:Efendim ?

Serkan:Yok bir şey dayıcım..Hadi git sen,biz de geliriz biraz sonra Selinle..

Duru:Öff! O da mı gelecek ?

Serkan:Yani..O daha çok küçük,yalnız kalamaz ki..

Duru:Peki,tamam !

Duru sinirlenip inmiş,Serkanda arkasından bakıp kalmış,sonra da gülmüştü..

Serkan:Yandık..Küçük hanım kıskandı..

Serkan kendi kendine gülüp dolaptaki ana kucağını çıkarıp Selin'i içine koyup odadan çıkmıştı..Koridorda dedesiyle karşılaşmış ama hiç konuşmadan yoluna devam etmişti..

Mutfağa indiğinde Eylülle Duru'yu dolabın karşısında bir dolaba bir de kendilerine bakmaları Serkan'ı güldürmüştü..O da Selin'i bir köşeye bırakmış,yanlarına gelmişti..

Serkan:Napıyosunuz böyle ?

Eylül:Küçük hanım pasta beğenmiyor aşkım..

Serkan:Hımm..Çilekli yaş pastaya ne dersin Durucum ?

Duru:Dayı çileği nereden bulacaksın ? Yok kii!

Serkan:Sen tamam de,hemen bulalım..

Duru:Gerçekten mi ?

Serkan:Tabiki..Ne dersin ? Olur mu ?

Duru:Eveet!

Duru'nun hoşuna gitmişti kendisiyle ilgilenilmesi..Eylül de gülüp dolaptan malzemeleri çıkarırken,Serkan hem telefonla birkaç manav arıyor hem de Eylül'ü öpüp duruyordu..

Eylül:Serkan rahat dursana..

Serkan:Ne yapıyorum ya?

Eylül:Çocuk var..Rahat dur aşkım.Aniden biri de gelebilir..Ev kalabalık..

Serkan:Öff! Neyse..10 gün daha sabredeceğim..Sonra kendi evimizde istediğimi yapabilirim..O zaman karışamazsın ama..

Eylül:Hadi aşkım..

Serkan omuz silkip kızının yanına gider..Çilek işini de halletmişti..Onlar diğer işleri hallederken çilek çoktan gelmiş olurdu..

İyi bayramlar 🍬💜

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin