-54-

224 20 37
                                    

Ertesi gün herkes kahvaltı için masadayken -Serkan hariç- Aytül misafirleri olduğunu söyledi ve ardından içeriye aldı..Gelen bir avukattı ve Serkanla görüşmek istiyordu..Aytül'e Serkan'ı çağırmalarını söyledi..Çok geçmeden de aşağıya indi Serkan.

Serkan:Evet ?

Fikret:Gel şuraya..Orhan Bey..Avukatmış kendisi.

Serkan:Konu nedir ?

Orhan:Öncelikle merhaba Serkan bey.Ben Eylül Akça'nın avukatı Orhan Yılmaz.Eylül hanım dün büroma geldi ve hemen boşanma işlemlerini başlatmamı istedi.Buraya da o istediği için geldim.

Serkan:Peki..Ne yapmam gerekiyor..

Orhan:Şu dosyaları imzalamanız lazım.

Fikret:Bir dakika..Orhan bey..Eylül nerede ?

Orhan:Müvekkillerim hakkında konuşamam..Özür dilerim.

Tevfik:Nasıl konuşamazsınız? Gelinimiz nerede ? Merak ediyoruz..

Orhan:Bilmiyorum.Sadece bütün işlemleri ben halledeceğim..Kendisi mahkemeye gelmeyecek.

Serkan:Tamam çok konuşma.Ver de imzalıyım.

Nazan:Serkan ! Yeter artık!

Serkan:Siz mi evlisiniz biz mi ? Karışmayın.

Orhan:Eylül hanımın talep ettiği nafaka miktarı aylık 50 bin.Ayrıca kendisine düşen malları da talep ediyor..

Herkes şok..Eylül böyle biri değildi..

Serkan:Tamam alsın..

Songül:Serkan dur bi..Ya bul karını konuş..

Serkan:Gelmez artık.Anlamıyor musunuz ?

Serkan dosyaları imzalayıp evden çıkar..

Eylül geceyi Arifle birlikte parkta geçirmişti..Sabah uyandıktan sonra da sahilde dolanıp durdular.Avukatı da telefon açıp haber vermişti.

Eylül:Yakında bitiyor bu işkence.

Arif:Bu kadar çabuk mu ?

Eylül:Zenginlerin işi böyle işte..Onlar ne isterse hemen olur.Bulduğum avukatta boş biri değildi.

Arif:Eminsin yani..Boşanacaksın ?

Eylül:Yani..Açık değil mi sence de ?

Arif:Eylül..Bence düşün..Ya git karşısına konuş..Bir sebebi varsa bu yaptıklarının ?

Eylül:Konuşmam! O söylediklerini asla unutmayacağım ! Yeter artık..Onunla uğraşmak istemiyorum.Yüzünü bile görmek istemiyorum.

2 hafta sonra,

Akça yalısının yine bir misafiri vardı..Orhan Yılmaz..Eylül taleplerini reddetmiş,yeni bir dosya oluşturmuştu Orhan bey..Bunu Serkan'a anlatıyordu..

Orhan:Eylül hanım bütün isteklerini reddediyor..Kararını değiştirmiş..

Serkan:Sebep ?

Orhan:Bilmiyorum..Söylemedi..

Serkan:Nerede o ? Biliyor musunuz ?

Orhan:Malesef..Sadece büroma geldiğinde görüyorum.

Fikret:Biz bu isteğini kabul etmiyoruz.Hakkına ne düşüyorsa alsın.

Orhan:Bunu istemedi..Aslında açık konuşmak gerekirse son geldiğinde çok garipti..

Serkan:Nasıl ? İyi miydi ? O hasta..

Songül:Çok umrunda ya..Konuşuyor bi de..

Serkan:Songül..Sus.

Orhan:Ben artık kalkıyım..İmzalarsanız eğer..Eylül hanım haber bekliyor..

Songül:Biz ona ulaşamıyoruz..Siz nasıl ulaşıyorsunuz ?

Orhan:Erkek arkadaşının numarası var..

Serkan:Ne !

Orhan:Erkek arkadaşı olduğunu düşünüyorum..El ele geldiler büroma..

Serkan:Bu saçmalık! Böyle bir şey yapamaz!

Gökhan:Ne bekliyordun ki gerizekalı..

Serkan:Şu numarayı ver bana !

Orhan:Böyle bir şey yapamam..

Serkan avukatın önüne bir miktar para koyar..

Serkan:Yapabileceğinizi düşünüyorum..

Orhan:Bu çok..

Serkan:Bak o benim hâla karım..Ne haltlar yediğini bilmek zorundayım.Ver şimdi bana numarayı!

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin