-43-

252 20 39
                                    

İkiside seçimlerini yapmış,akşam yemeğinden sonra seçtikleri parçaların resimlerini kesmişler,yeniden salona inmişlerdi..Herkes televizyon ya da telefonla meşgulken Serkan ve Eylül masaya yan yana koydular seçtikleri parçaları..

Songül:Siz ikiniz napıyosunuz öyle ? Sabahtan beri bi gizemli haller..

Serkan:Abla..Gelsene bi..Sana bir şey soracağız..

Songül:Geldim..Ne oldu ?

Eylül:Şimdi sen organizasyon yapacak olsan hangi grubu seçersin..Bu mu ikincisi mi ? Sessiz söyle ama..Herkese soracağız..Ya da al buna yaz kağıdı katla bize de  söyleme..

Gülmeye başladı Songül..

Songül:Ne ? Ya siz manyak mısınız ? Niye böyle bir şey yapıyorsunuz ki ?

Serkan:Ya hadi sen seçimini yap..Yaz..

Eylül'ün seçimi için 1,Serkan'ın seçimi için 2 yazılan kağıtlar sonucu belirleyecekti..

Herkese sırayla aynı şeyi yaptırmışlar,sonrada katlanan kağıtları alıp orta sehpaya dökmüşlerdi..

Cemre:Niye böyle bir şey yaptık ki şimdi ? Ben anlamadım..

Eylül:Biz Serkanla iddiaya girdik..Sağ taraftaki benim tercihim sol taraftaki Serkan'ın..Hangimizinki daha çok beğenilirse düğünde o yapılacak..Ha bi de Serkancım kaybederse üç gün boyunca ne dersem tamam diyecek..

Songül:Ayy çok heyecanlı..

Gökhan:Peki sen kaybedersen ne yapacaksın ?

Serkan sırıtır,Eylül de yüzünü düşürür gibi yapar..

Serkan:Ben çoktan yapmam gerekeni yaptım..Zaten iddiayı kazanacak olsamda aynı şeyi yapardım..

Songül:Ne yaptın ? Senden mutlusu yok şuan..

Eylül:Elbisemi kesip çöpe atmış ! Sinir..

Cemre:İnanmıyorum..Neden ?

Serkan:Sinir oluyordum o elbiseye de ondan.

Eylül:Ama şimdi kazanan ben olacağım..Eğer Serkan'a yaptırmak istediğiniz bir şey varsa söyleyin de ben yaptırıyım sizin yerinize

Serkan:Hayır öyle anlaşmadık..

Eylül:Genel bir konuda anlaşma yaptığımızı sanmıyorum Akça..Ne oldu,korkuyor musun ?

Serkan:Ne korkacağım ya? Hadi aç..Açta görelim..

Fikret,Tevfik ve Nazan onların bu haline gülüyorlardı..Songül Eylül'ün orta sehpaya döktüğü kağıtları tek tek açıyordu..

Songül:Evet..Yine 1..Eylül Akça-4,Serkan Akça-0

Eylül:Serkancım..Diğerlerini açmaya gerek var mı ? İki kağıt kaldı sonuçta..

Diğerleri gülmemek için kendilerini zor tutarken Eylül Serkan'ın karşısında sırıtıyordu..

Serkan:Ya var ya..Hepiniz beni mahvettiniz..Diline düşeceğim şimdi..

Gökhan:Yani kusura bakma ama seçtiklerin gerçekten çok kötü Serkan..

Serkan:Oysa ben beğenmiştim..Kan bağından benimkini seçseydiniz bari..

Eylül:Söylenme Serkancım..Hadi bize çay getir..

Serkan:Ne ?! Asla yapmam..

Eylül:Üç gün boyunca her şeye tamam diyecektin..Anlaşmamız var,herkes şahit..

Songül:Benimki çok demli olmasın Serkancım..

Serkan:Görüşeceğiz seninle Eylül..Görüşeceğiz..

Eylül:Daha insaflı olabilirdim Akça..Ama elbisemi kesmeseydin eğer..

Serkan söylene söylene salondan çıkarken diğerleri arkasından gülüyor Eylül de laf atıyordu Serkan'a..

Eylül:Sen getireceksin ha..Sakın Aytül ablaya söyleme !

Serkan:Kes!

Serkan 10 dakika sonra elinde tepsiyle gelmiş..Çayı önce dedesine uzatmıştı..Eylülle Songül onun bu haline kahkaha atarken diğerleri gülmemek için kendilerini zor tutuyordu..

Serkan:Eylül seni duyuyorum..

Eylül:Kolay gelsin Serkancım..

Gökhan:Eline de çok yakıştı kardeşim..Aytül ablaya yardım edip işini mi hafifletsen sen artık ?

Serkan:Geçin dalganızı geçin..

En son Eylül'ün çayı kalmıştı..

Serkan:Alsana kızım..Ne bakıyorsun..

Eylül:Cık..Bu çay soğumuştur sen bana yenisini getir..

Serkan:Şansını zorlama istersen canım..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin