Eylül ve Serkan şirkete döneli bir ay olmuştu ve Eylül on beş gün önce tam da istediği gibi iki asistan bulmuştu..Biri 38,diğeri 40 yaşında olan iki kardeşi işe almıştı..
Serkanla şirkete geldiğinde Selin'i Serkan'a verip asistanlarla konuşup öyle odasına giriyordu genelde..Ve bugünde öyle yapmıştı..
Serkan:Sohbet baya koyuydu anlaşılan karıcım ? Bir saattir yoksun..
Eylül:Hahahaha tabiki..
Serkan:Hâla inanamıyorum..Asistan için on beş gün uğraştın ve istediğin gibi asistanları buldun..
Eylül:Sana söylemiştim..O çarpık bacaklıları işe alamazdım..
Serkan:Ahh ah,ne yapacağım ben seninle ?
Eylül:Mesela tatile götürebilirsin kocacım..
Serkan:Tatil ?
Eylül:Kızımla bana Paris sözün vardı..Unuttun mu ?
Serkan:İyi ama..Off,mümkün değil aşkım.
Eylül:Neden ? Söz vermiştin..Havalarda çok güzel..
Serkan:Eylül,ameliyatın üstünden sadece 6 ay geçti aşkım..Senin durumunu da göz önünde bulunduracak olursak en az seneye yaza gidebiliriz..Yani bir yıl sonra..
Eylül:Off! Nefret ediyorum bu durumdan..
Serkan:Onu bana böbreğini vermeden önce düşünecektin karıcım..
Eylül gözlerini devirip kızını kucağına alır..
Serkan:Hiç bakma öyle..Haklıyım..
Eylül:Ölmeni bekleyemezdim..
Serkan:Başka birinden bulabilirlerdi..
Eylül:Geç kalınabilirdi ama..O kadar akrabanın içinden sadece benimki uyumlu çıktı..Bunu da unutma aşkım..Karı koca ilişkimizin dışında,kuzeniz ya..
Serkan:Hatırlatma..İlk öğrendiğimde şok olmuştum..
Eylül:Sen mi ? Ben mi ?
Serkan:Neyse..O konuyu açmayalım şimdi..Tatili de unut..Yani önümüzdeki bir sene yok..
Eylül:Off! Peki,peki..Ne yapalım,idare edeceğiz..Neyse,ben çıkıyorum..Hadi görüşürüz..
Serkan:Nereye ?
Eylül:Yeni kreasyon çekimleri için mankenleri seçmeye..Nereye olacak ?
Serkan:Kız ? Erkek ?
Eylül:Bugünküler erkek..Adaylar gelmek üzeredir..
Serkan:Hadi beraber gidiyoruz..
Eylül:Ne ?! Senin alanın bile değil..
Serkan:Sende benim asistanımı kendi ellerinle seçtin,hem de on beş gün de..
Eylül:O ayrı bu ayrı..
Serkan:Tam olarak aynı şey..Hatta seninki daha beter..Kaslı,uzun boylu falan..Ahh! Hayır! Niye sen onlarla ilgileniyorsun ? Delirecem ya..
Eylül:Sadece ben değil ki..Cemre,Songül..
Eylül sırıtarak aşağıya inerken Serkan kızını almış Eylül'ün peşinden koşuyordu..
Serkan:Hey ! Eylül! Beklee! Kızım,kime söylüyorum ! Bak,dinliyor mu beni ? Rezil oluyoruz..Herkes işine baksın ! Ne bakıyorsunuz!
Çalışanlar gülerek onları izliyordu her katta..Eylül,mankenlerin geleceği odaya girdiğinde Cemre,Gökhan,Songül,Güney ve Emre'yi gördüğünde kahkaha atmıştı..Zaten hemen Serkan da içeriye girmişti..
Cemre:Seninki de mi ?
Eylül:Bütün şirkette Eylül,Eylül bekle diyerek geldi peşimden..Emre abi ? Güney ? Gökhan abi ? Ne bu hal ? Hahahahah...
Emre:Komik mi ? Ne şimdi yaptığınız ?
Songül:Biz bir şey yapmadık ki..Her kreasyonda olduğu gibi mankenleri seçeceğiz..
Gökhan:Ha,size kaldı yani bu ? Hepimizi peşinizden getirdiniz bi de..
Cemre:Aa,canım..Biz mi söyledik size gelin diye ? İşi gücü bırakı-
Kapı açılmış,manken adayları içeriye girmişti..
Serkan:Oha ! Bunlar ne ? Nereden buldunuz bunları ?
Eylül:Serkancım,ayıp oluyor..
Serkan:Başlatma Serkancına ! Bu ne be ! Alt tarafı kıyafet giyip çıkaracaklar ! Hadi abicim hadi..Size Akça holdingten iş falan çıkmaz..Hadi hepiniz gidin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..