Eylül sabaha kadar ağlamış,sabahta erkenden çıkmıştı evden.Kampüsün kapısının önüne geldiğinde saat 8di ve Serkan o saatte orada Eylül'ü bekliyordu.
Serkan:Günaydın.
Eylül hiçbir şey söylemeden yanından çekip gidecekti ki Serkan önüne geçti.
Serkan:Günaydın dedim.Ayrıca içeriye girmiyorsun.Benimle geleceksin.Unuttun mu dün söylediklerimi ?
Eylül boş boş Serkan'a bakıyordu.O zaten yapayalnız değil miydi bu zamana kadar? Ailesi bırakmış,sokaklarda yaşamıştı.Seher her dediğini yaptırmıştı..Hep bir zorunluluk vardı.Başkalarının kölesi olmak..Alıştığı şey değil miydi zaten ? Serkan'a hayır dese ne olacaktı? Hep karşısına çıkmayacak mıydı Serkan ? Tehdit etmeyecek miydi onu ? Seher veya diğerleri öğrense ne olacaktı ? En fazla onu bir yerde bulur öldürürlerdi.Bu da Eylül'e göre kurtuluştu zaten.
Eylül:Tamam..
Serkan:Ne tamam ?
Eylül:Evlen benimle demedin mi ?
Serkan:Evet ama..Bağırıp çağırmayacak mısın ?
Eylül:Bir şey değişecek mi ?
Serkan:Hayır..
Eylül:O zaman gidelim..
Serkan arabanın kapısını açtığında Eylül bindi..Ve nikah salonuna gittiler..Serkan her şeyi ayarlamıştı zaten.Oradaki iki görevli de şahitleri olacaktı.
Serkan:Sen..Bağırıp çağırmayacaksın yani bana,emin misin ?
Eylül:Bir şey değişmeyeceğini söylemedin mi ? İmza mı ne ..ne haltsa atalım gidelim işte.
Serkan:Böyle düğün falan istemekte yok..Gelinlik falan da giymek istemiyorsun? Sadece bir imza..Doğru mu anlıyorum ?
Eylül:Sen öyle istemedin mi ? Hoş..Benim içinde farketmiyor zaten.
Serkan:Beni şaşırtıyorsun.
Eylül:Nikah memuru geldi..Sus istersen..
İki tarafa o meşhur soru sorulduğunda ikiside evet demiş ve imzaları atmışlardı.Eylül için değişen bir şey yoktu aslında.Hayatı zaten kabustu..Ama Serkan için her şey değişecekti.Farkında olmasada.
Nikah salonundan çıktıktan sonra fotoğraflarını çeken adamı gördüler..Serkan imza atılırkenki iki fotoğrafı ve ayakta çekildikleri fotoğrafı da almıştı..Oradan sonra Serkan sahilde bir yere çekti arabayı.
Serkan:Artık karımsın..
Eylül:Biliyorum.O imzayı bende attım ya.
Serkan:İyi,biliyorsan kurallarımı da öğreneceksin.
Eylül:Hangi çağda yaşayıpta 2020 yılına düştün ?
Serkan:İlk kural..Gülmeyeceksin.Benim dışımda hiçkimsenin yanında gülmeyeceksin.Ve etrafında hiçbir erkek olmayacak.Sınıftan o arkadaşlarınla hiçbir yere gitmeyeceksin.Bara gideceksen bu sadece benimle olacak.
Eylül:Başka ?
Serkan:Evim var..Şuan ailemle yaşayacağız..Herkes öğrendikten sonra benim evime yerleşiriz.
Eylül:Peki..
Serkan:Şimdi seni evimize götüreceğim..Orada tek kelime etmek yok.Bana bırak..Kontrol bende..
Eylül:Tamam.
Serkan Eylül'ün tavrına sinirlenmiş elini direksiyona vurmuştu..Eylül bu sese ürkmüş kendisine vuracağını sanmış,eliyle kendisini korumaya almıştı..
Serkan:Benimle böyle olma ! Ayrıca..Sana vurmam.Etrafımdaki her şeye zarar veririm ama sana vurmam..Benden korkma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..