-117-

243 19 35
                                    

Eylül,Serkan ve Selin yürüyüşten döndükten sonra duş alıp odalarında dinlenirler..Akşam yemeğinde de bütün aile bahçede yemekte toplanır..Selin ve Ceren yan yana oturmuş,karşılarında oturan Duru ne yaparsa onu yapıyorlardı..Duru da farketmiş,onlara kötü kötü bakıyordu..

Selin:Duru abla..Bize niye öyle bakıyorsun ?

Duru,ayağıyla Selin'in ayağına vurur..

Selin:Ahh!

Eylül:Nooluyo kızım ?

Selin:Hiç annecim..

Güney:Yok yok..Var bir şey..Farkettim ben,bu üçü arasında..

Duru:Yok bir şey baba!

Songül:Niye sesini yükseltiyorsun kızım ? Sen iyi misin ?

Bunun üzerine Ceren ve Selin birbirlerine bakıp kıkırdarlar..Sonra Selin iki işaret parmağına saçlarını dolayıp Duru'ya sırıtır..

Eylül:Annecim,hadi yemeğini ye artık..Yeter bu kadar..

Eylül aklına gelen şeyle gülmeye başlar..Yanındaki Serkanda olmak üzere herkes ona şaşkınca bakıyordu..

Serkan:Bravo kızlar..Eylül'ün de dengesini bozdunuz..İyi misin canım ?

Eylül hâla gülerken Serkan'ın kulağına yıllar önce gördüğü rüyayı hatırlatır..

Serkan:Şakaa..

Eylül:Dikkat et..

Serkan:Niye şaşırıyorsam ? Bizimki ondan önce davranmamış gibi sanki..Of of..Bunlar beni delirtecek..

Eylül:Sana söylediğimde yok öyle şey olmaz falan diyordun..Bak,o vakitler geldi Serkancım..

Gökhan:Ne oluyor ? Ne konuşuyorsunuz aranızda şifreli şifreli ? Ben hiçbir şey anlamadım..

Serkan:Anlama zaten abi..Bari siz huzurlu olun..

Eylül hâla kendi kendine kıkırdarken Serkan önündeki yemeğe hızlıca çatalını batırır..

Serkan:Gülme Eylül.

Eylül:Ama ne yapıyım..Tam da şuan rüyamı yaşıyorum..

Serkan:Hay Allahım..

...

Yemekler yenilmiş,bir arada oturup sohbet edildikten sonra herkes odasına çekilmişti..Serkan ve Eylülde yatakta sarılmış sohbet ediyorlardı..

Serkan:Ne söyleyeceğim..

Eylül:Ne aşkım ? Söyle..

Serkan:Yıllar önce sana ve Selin'e bir söz vermiştim ya..Gerçi Selin hanım o zamanlar bebekti..Şimdiye kadar verdiğim sözü öğrense yıllardır yapmadığım için bana bir sürü söylenir,trip atardı..

Eylül:Hahahah,ben anladım galiba..

Serkan:2 haftaya kadar yaz tatili geliyor..Yapsak mı o planı ?

Eylül gülerek karnındakini gösterir..

Eylül:Bu halimle mi aşkım ?

Serkan:Ne varmış halinde ? Hamile insanlar yurt dışına gidemez diye bir kural mı var ?

Eylül:Yok,yok ta..İlki arabada doğdu,bu da yurt dışında mı doğsun ? Nerede olacağımız bile belli değil üstelik..

Serkan:Ne var,oranın vatandaşlığını da alır işte..

Eylül:Böyle düşündüğüne inanmıyorum..

Serkan:Öyle ama..Biz yavaştan hazırlık yapalım..Tüm yaz orada burada oluruz..Bir on yıl kadar geç kaldık ama olsun..

Eylül:Bizimki bunu duyduğunda çıldıracak..

Serkan:Yok canım..Bizimki Tutkuyu göremeyeceği için çıldıracağı için bu plan umrunda bile olmaz..

Eylül:Tutku mu ? O da kim ? Ha sen Utkudan bahsediyorsun..

Serkan:Ne haltsa işte..

Eylül:Serkancım..Büyük konuşma,karnımdaki doğup büyüyecek,bebek kalmayacak..Yani bizimde bir oğlumuz olacak...

Serkan:Aman,Selin hanım aratmıyor bir oğlan çocuğunu..Onun için karnındakinin yapacağı her şeye alıştırdım kendimi..Ne yapalım çocuktan yana şans yokmuş..

Eylül:Abartmasan mı aşkım ?

Serkan:Yoo,abartmıyorum..Milletin çocuğu annesinin babasının dibindi..Bizimki bu yaşta kaçma planları yapıyor..Acaba bu kızı yaparken nerede hata yaptık biz ? Umarım aynı hatayı ikinci de yapmamışızdır..

Eylül:Duyuyor seni..

Serkan:Duysun duysun,belki bize çok çektirmez..

Serkan kıskanç bir adamdı..Önce çok sevdiği karısını kimseyle,hatta çocuğuyla paylaşamazdı..Sonra Selin'i kimseyle paylaşamamış,şimdi de oğlunu paylaşmak istemiyordu..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin