-11-

310 23 37
                                    

Yalıda çalışanlar korkunç sesi duymuş hemen bahçeye çıkmışlardı.Engin çoktan kaçmış,Eylül ise yerde kanlar içinde yatıyordu.Aytül hemen başına geçti..

Aytül:Hihh ! Çok genç daha..Eylül hanım ! Eylül hanım..Yasemin..Hemen ambulansı ara.Samet ! Sende Serkan beye haber ver! Çabuk !

Yasemin:Anne..Ya ölecek mi !

Aytül:Söylediğimi yap hadi !

Serkan'a haber gitmiş,şirkettekilerde öğrenmişti..Serkan arabayı hızla kullanıp yalıya döndüğünde ambulans oradaydı..

Serkan:Ne oldu burada ! Aytül! Ne oldu !

Aytül:Bilmiyoruz Serkan bey..Biz mutfaktaydık..Sizden sonra bir ses geldi..Hemen çıktık..Eylül hanımı böyle gördük..

Serkan:Hayır ya hayır ! Eylül!

Tevfik:Serkan! Bırak işlerini yapsınlar !

Serkan:Ölmesin..Ya her şey sizin yüzünüzden oldu! Beni çağırdınız oraya ! Yalnız bıraktım onu!

Gökhan:Serkan..Belli ki takip etmişler sizi..Sende yanından ayrılınca..Bak şirkete gelmeden olmuş her şey..

Serkan:Bu kadar basit değil mi senin için !

Nazan:Hay Allahım ! Üç gündür başımıza gelene bak! Getirdin kızı !

Serkan:Sus ! Kapa çeneni! Ya benim karım ölüyor siz saçma sapan konuşuyorsunuz!

Eylül ambulansa bindirilmişti.Serkanda onunla gitti..Diğerleri de arkadan arabalarına binip gittiler..

...

Seher Engin'e ulaşmıştı.Engin işimi bitirdim diyip kapatmış,Seher de olduğu yerde kalmıştı..Bunca zaman baktığı kız..Bu çok kötüydü! Ne yapacaktı şimdi ?

Eylül ameliyata alınmış Serkan ameliyathanenin önünde volta atıp duruyordu..

Songül:Serkan!

Serkan:Ya dokunma bana ! Bırak!

Tevfik:Artık anlatmayacak mısın? Kim bu kız? Nereden getirdin.Ya ailesi vurduysa kızı? Serkan başımız belada senin yüzünden!

Sessiz kaldı Serkan..

Gökhan:Babamı duymuyor musun lan! Kim bu kız!

Serkan:Bilmiyorum..

Cemre:Nasıl ?

Serkan:Ailesi kim,nereli hiçbir şey bilmiyorum! Bildiğim tek şey bunu yapanı bulup öldüreceğim!

Nazan:Serkan sen nasıl bir işe karıştın!

Ameliyathaneden biri çıkınca Serkan hemen oraya gitti.

Serkan:Eşim..Nasıl? İyi değil mi ? Ölmeyecek..

Hemşire:Hemen müdahale yapıldığı için şanslı ama..

Serkan:Ama ne ?

Hemşire:Kalbindeki sorun yüzünden bizi zorluyor..Lütfen burada bekleyin..Sakin olmaya çalışın.

Serkan:Kalbindeki sorun mu ?

Hemşire:Bilmiyor musunuz ?

Serkan:Ha-Hayır..

Hemşire:Kalp nakli..

Serkan yıkılmıştı..Hemşire yeniden içeriye dönerken Serkan'ın eline de kalpli bir kolye tutuşturmuştu..Bu Eylül'ün terk edildiği zamandan beri boynundan çıkarmadığı kolyesiydi..

Aile bireyleri şaşkındı.Hem içinde bulundukları durumdan hem de Eylül'ün durumundan.Serkan bir köşeye geçmiş yere oturmuş başını da ellerinin arasına almıştı..Songül de Serkan'ı öyle kötü görünce yanına gitti..

Songül:Serkan..Canım..

Serkan:Ölecek..O da ölecek..Benim yüzümden..O da bırakacak beni..

Songül:Bak ona bir şey olmayacak..Sakin ol..Uyanacak..

Serkan:Hayır ! Biliyorum..Ben zarar verdim.Ben kötü davrandım ona! Onu alıp zorla..Her şey benim yüzümden..Benim cezam hiç bitmeyecek!

deniiz04 zeyeyserrrr ❤️

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin