Bir saat sonra Eylül hâla yanlarına gitmeyince Gökhanlar Eylül'ü aramaya başlar hastanenin içinde..
Gökhan:Off..Nerede bu ? Bahçede de yok..Hiçbir yerde yok!
Güney:Eve falan mı gitti acaba ?
Emre:Haber verirdi..Yani eve gideceğinde hep haber veriyor..
Gökhan:Telefonunu da açmıyor ki..
Emre:Danışmaya soralım..
Emre hemen karşıdaki danışmaya gider..
Emre:Merhaba..Şey..Biz Eylül'ü arıyoruz..Eylül Akça..Gördünüz mü ? Kuzenimin eşi..Uzun saçlı,yeşil gözlü biri var ya yanımızda..
Görevli:En son Serkan beyin doktoru ile birlikteydi..Bir saat önce gördüm..
Emre:Serkan'a mı bir şey oldu ?
Görevli:Hayır..Doktor bey nerede bilmiyorum şuan..
Emre:Öğrenebilir misiniz ?
Görevli:Tabi hemen..
Görevli birkaç yeri arar..Ve durumu öğrenir..
Görevli:Şey..
Emre:Öğrendiniz mi ?
Görevli:Evet..Iı..Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama..
Emre:Ne oldu ! Eylül iyi mi !
Görevli:Eylül hanım..Iı...
Gökhan ve Güneyde oraya gelir..
Gökhan:Ne oluyor!
Görevli:Cihan hoca ile konuştum..Daha doğrusu asistanı ile..Şuan ameliyattalar..
Gökhan:Eylül ? Biz Eylül'ü soruyoruz size !
Görevli:Cihan hoca..Eylül hanımın ameliyatındaymış..
Emre:Ne?! Bu ne demek !
Görevli:Serkan beye böbreğini veriyormuş Eylül hanım..
Üçüde şok..
Görevli daha fazla bir şey bilmediğini,ameliyathanenin oraya gitmelerini,doktorun gelip bilgi vereceğini söyler..O zamana kadar yalıdakilere bir şey söylemeyeceklerdi..
Güney:Nasıl ya..Şimdi tüm o konuşmalar..Duruyla Songül'ü üzme demeler..
Gökhan:Tabi ya..Ve-vedalaştı..Eylül,biz farkında olmadan hepimizle vedalaştı..Nasıl yaparsın Eylül..Bunu nasıl yaparsın..
Emre:Bu yüzden akşama kadar Selinle..
Emre elini ağzına götürür..Aklına gelen şeyin dilinden dökülmemesini istercesine..
Gökhan:Kalbi..Kalbi onu..O ameliyatı nasıl yaparlar ! Bize nasıl bir şey söylemezler ! Allah kahretsin !
Olayı sindirmeye çalışmak..
Bu öyle zordu ki..15 dakika sonra doktor çıkmış ve her şeyi anlatmıştı..
Gökhan:Yapmayacaktın ! O ne söylerse söylesin yapmayacaktın ! Nasıl doktorsun sen ! Bulurduk..Kardeşim için başka birini bulurduk !
Cihan:Söyledim,anlattım her şeyi..Dinlemedi..Sabah sizinle konuştuklarımızı duymuş..Serkan beyin diğer böbreğinin de iflas ettiğini..Kendisi de kan vermiş..Benim haberim yoktu..Uyumlu olduğunu duyunca da..
Güney:Ama durumu uygun değil..
Cihan:O da biliyor..Ama bana..Bana dedi ki..Benim yaşayacağım süre çok değil..Kızım babasız büyümeyecek..Onlar hep yan yana olacak..Ne yaptıysam ikna edemedim..
Gökhan:İyileştireceksin ! Serkan'ı da,Eylül'ü de iyileştireceksin !
Cihan:Serkan beyin iyileşeceğini söyleyebilirim..Çünkü böbrek için gerekli bütün değerler Eylül hanım ile uyumlu..Ama Eylül hanım..Onun için bir şey söylemek çok zor..Ameliyatın henüz başında kalbi bir kez durdu..Yeniden döndü ama..Bu onun için çok ağır bir ameliyat..Her şeye hazırlıklı olun..
100💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..