Eylül Cemre'nin kendisine verdiği çizimlerle vakit geçiriyordu salonda.Evde Serkan,Eylül ve Cemre vardı..Cemre bilgisayardan çalışıyordu bir köşede..Serkan da Eylül'ün yanına oturmuş bilgisayarını açmış internette geziniyordu.
Eylül:Aşkım.Şu silgiyi uzatır mısın ?
Serkan:..
Cemre:Seni pek duyuyor gibi değil..
Eylül:Aynen..
Eylül Cemre'ye göz kırpar..
Eylül:Cemre..Ya ben çok sıkıldım..Biraz dışarıya çıkalım mı ?
Serkan:Ne ! Dışarıya falan çıkamazsınız..Unutun.
Eylül:İşe yaradı bak..
Cemre:Öyle oldu valla..
Serkan:Ne işe yaradı ? Oyun mu oynuyorsun benimle ?
Eylül:Dibimdesin ama işine gelmeyeni duymuyorsun ki..Silgiyi istedim senden.Oralı bile olmadın..
Serkan:Bir şeye bakıyorum herhalde..
Eylül:Neye bakıyorsun ? Bize de söyle..
Serkan:Üst katta köşedeki oda var ya..Boş olan..Orayı çocuklar için özel oda yapalım diye düşünüyorum.İki beşik falan..Dolapları da olur ayrı ayrı..Bizim odaya da abimlerin odasına da yakın..İki beşikte kendi odamıza alırız.Biraz büyüyene kadar bizimle kalırlar..Sonra odalarına postalarız..
Cemre:Postalamak ?
Serkan:Ömür boyu bizlerle aynı odada kalmayacaklar herhalde yenge ? Sizinkini bilmem ama bizimki kalamaz yani.Alışmasın..
Eylül:Ha kendini düşünüyorsun yani ?
Serkan:Hem kendimi hem onu..😉
Eylül:Serkan..Sen iyice delirdin..Yakında 27 olacaksın ama büyümüyorsun hiç.
Serkan omuz silkip önüne döner..Birkaç yerle görüşecek,o odayı çocuklar için hazırlayacaktı..
Songül Duru ile birlikte alışverişten dönmüştü..Duru elindeki oyuncaklarla koşarak içeriye gelmiş Serkan'ın kucağına atlamıştı..
Duru:Naber dayı ?
Serkan:İyi güzellik sen ? Neye borçluyuz bu neşeni ?
Duru:Babamı buldum ! Baaak! Bana bir sürü oyuncak aldı..
Serkan:Oha! Ne diyorsun sen ?
Herkes birbirine bakmış..Songül ise öylece kalmıştı..
Duru:Benim babam varmış..Biz onunla görüşüyoruz..Annem beni babama götürüyor..
Serkan sinirlenmiş,Duru'yu Eylül ve Cemre'nin yanında bırakmış kapıda bekleyen Songül'ün yanına gitmişti..
Serkan:Ne diyor bu çocuk ? Doğru mu söyledikleri ?
Songül:..
Serkan:Sana diyorum sana !
Eylül:Serkan,dışarıda konuşsanız aşkım.
Serkan:Songül!
Songül'ün kolundan tutup bahçeye çıkarır Serkan..Songül nereden başlayacağını bilmiyordu.
Serkan:Anlat şunu.Nereden çıktı bu ?
Songül:Karşıma çıktı..Anladı işte..Bende anlatmak zorunda kaldım..Duru ile de konuştum..O da zaten benim babam kim,nerede diye soruyordu.
Serkan:Ve yine kendi başına davrandın öyle mi ? Bize sormadan iş yaptın.
Songül:Serkan.Bu benim hayatım.Ben senin ablanım.29 yaşındayım ya! Sana hesap mı vereceğim! Böyle davranamazsın!
Serkan:İyi ! Bu kez abimle hallet o zaman ! Bana gelip bana yardım et Serkan,noolur diye yalvarma! Yardım etmicem! Eylül'ün iyi niyetini kullanmaya da çalışma.Buna izin vermem!
Songül:Serkan dur..
Serkan:Bırak ya! Karışmıyorum bu kez.Ne halin varsa gör..Umrumda değil.O çocuğu üzme başka bir şey istemem!
Songül'ü orada bırakıp içeriye döner Serkan..Hiçbir şey söylemeden Eylül'ün yanına oturur..
Eylül:Serkan ?
Serkan:Sonra konuşuruz canım..Bitti mi işin ?
Eylül:Bitti bitti..
Serkan:Odamıza çıkalım o zaman..Sende dinlen artık..Yenge,beğendiğin zaman beşiği falan at bana.Adamlara göndereyim..
Cemre:Biz Eylülle beğendik bir şeyler..Takım olsun beraber kalacakları yer..Kendi odamıza alacağımızı da beğenip atarım sana
Serkan:Tamam..Yemekte görüşürüz..
Serkan odalarına çıktıklarında Songülle konuşmasını anlatır ve kesinlikle bu meseleye karışmayacağını söyler..Kendisinin de karışmasını istemez..
Eylül:Niye böyle bir şey yaptı ki ? Yani istemiyorum falan diyordu.
Serkan:Bilmiyorum..Ama umrumda değil..Kendisi halledecek.Sende karışmayacaksın bu kez.
Eylül:Tamam ama Duru ne olacak ?
Serkan:Onun üzülmesine izin vermem tabiki.
Eylül:Umarım üzülmez..Üzmezler..
Serkan:Neyse,kapatalım bu can sıkıcı konuyu da,isim konusunu düşündün mü ? Ortak bir şeyler bulacaktık..
Eylül:Şey evet..Düşündüm ama ne tepki vereceğini bilmiyorum aşkım.
Serkan:İsim için mi ? Saçma..Ne istiyorsan onu söyleyebilirsin..
Eylül:Aslında..Yani bu seni üzer mi..Ne olur..Ailen ne der..
Serkan:Aşkım söyler misin ?
Eylül:Ben düşündüm ki..Kızımızın adı..Defne olsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..