Hemşire içeriye girmişti..
Hemşire:Ne oluyor burada? Farkında mısınız burası hastane.Eylül hanım siz neden ayaktasınız?
Serkan:Hanımefendi gidecekmiş.
Hemşire:Bu halde gidebileceğinizi mi düşünüyorsunuz?
Serkan:Düşünüyor ki söylüyor.
Hemşire Serkan'a ters ters bakmış,Eylül'ün yanına gelmişti..
Hemşire:Yaranız açılmış Eylül hanım,kanıyor..Uzanın lütfen,pansumanızı yapacağım..
Serkan:Yaptığını beğendin mi! Gerizekalı!
Hemşire:Siz biraz sakin olur musunuz? Lütfen dışarıya çıkın..
Songül:Serkan hadi..Çıkalım da işine baksın hemşire de.
Serkan:İyi size kolay gelsin !
Serkan ve Songül çıkmış,Eylül hemşireden telefonunu istemişti.
Eylül:Lütfen..Telefonum burada değil..Ve onlardan da isteyemem..Bana yardım edin,bakın o gördüğünüz sarı öküz benim kocam ! Öküz olduğunu sizde gördünüz..Öküz onun yanında şirin bir hayvan yani..Benim şuan anneme ihtiyacım var..Onu aramak istiyorum..
Hemşire:Peki,peki tamam..Ama çok vaktim yok..
Eylül:Kısa sürecek..
Eylül Seher'i aramış,iyi olduğunu söylemişti..Ve onu hastaneye çağırmıştı..
...
Serkan da ailesiyle birlikte dışarıdaydı.
Tevfik:Sen bu kıza ne yaptın Serkan ? Seni sevmediği ortada..Sesiniz dışarıya kadar geliyordu.
Serkan:Beni kim sever ki zaten ! Söylesene !
Gökhan:Serkan.Hastanedeyiz! Bağırıp durma herkese!
Serkan:Off! Bir sus ya! Bir nasihatlar falan!
Gökhan:Allahım..Sabır..
Songül:Ben konuşmaya çalıştım kızla ama..
Serkan:Seni içeriye gönderen de suç.
Songül:Ha alemin akıllısı bir sensin zaten aptal!
Serkan:Bak sus! Sus beni sinirlendirme !
Tevfik:Yeter! Yeter iki dakika kavga etmeden duramıyor musunuz! Susun artık!
Serkan:Polislerle görüştün mü? Kim yapmış bunu.Üç gün oldu,neden kimse bir şey söylemiyor.
Tevfik:Kim yaptıysa profesyonel yapmış..Kameralar falan..Parmak izi zaten yok..
Nazan:Nereden getirdiysen kızı? Bir belalısı falan var işte.
Serkan cevap vermeden koridorun başına gitti..Danışmaya Eylül'ü soran kadını görünce oraya gitti.
Serkan:Siz..Eylül'ün neyi oluyorsunuz?
Seher:Ben annesiyim..Haberi aldım..Hemen..
Serkan:Annesi mi ?
Seher:Evet..Siz kimsiniz? Kızım neden..
Serkan:Ben..Ben şey..Iıı..Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama..Ben sizi Eylül'e götüreyim..
Seher Eylül'ün odasına girmiş,yanıbaşına gelmişti..
Seher:Eylül..Ohh! Çok şükür..Yaşıyorsun..Öyle korktum ki..
Eylül:Sayende ölüyordum.O adamı musallat ettin bana! Hoş,ölseydim daha iyiydi.
Seher:Söyleme böyle..İkna edemedim..Dinlemedi beni.
Eylül:Ahh,canım ya..
Seher:Bu dışarıdakiler kim ? Sarışın biri vardı..Garipti biraz..
Eylül:Kocam !
Seher:Ne! Ne diyorsun sen ya! Nasıl..
Eylül:Evlendim ben..Senin yüzünden iki hayat arasında seçim yapmak zorundaydım.İkiside birbirinden kötüydü!
Seher:Eylül sen delirdin mi! Son zamanlarda iyi olmadığını biliyordum ama..
Eylül:Beni dinle..Beni buradan sen kurtarabilirsin.Kızımı alıp gideceğim diyeceksin.
Seher:Öyle zaten! Olması gerekende bu! Benimle geleceksin.Senin yerin benim yanım.
Eylül:O çocuk..Beni bırakmaz..Ruh hastası!
Serkan merakından içeriye girmiş,Eylül ve Seherde susmuştu..
Serkan:Eylül?
Eylül:Ne var ne ! Ne istiyorsun yine!
Serkan:Narkoz yan etki yaptı galiba sende.
Eylül:Komik değil! Gider misin ? Annemle konuşuyorum..
Serkan:Polisler ifadeni alacaklar..Bunu haber vermek için..
On dakika sonra polisler içeriye girmiş Seher'i çıkarmışlardı..Serkan ise oradaydı..
Polis:Eylül hanım..Size bunu yapanı bulmamız için bize yardımcı olmanız lazım..Sizi vuran kişiyi gördünüz mü ?
Eylül:Hayır..Görmedim..Her şey bir anda oldu..
Serkan:Emin misin Eylül? Polisler planlı olduğunu düşünüyor..Kameraları falan bozmuşlar.
Eylül:Evet.
Polis:Peki size bunu yapabilecek birini biliyor musunuz?
Eylül:Eşimden şüpheleniyorum..Çünkü evliliğimiz zoraki bir evlilikti.Beni tehdit etti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..