Nazan'ın işlemleri halledilirken Eylül oradakilerle oturup konuşmaya devam ediyor,kiminin derdini dinliyor kimiyle de sohbet ediyordu..Serkan,Songül ve Fikrette onu şaşkınlıkla izliyorlardı..
Songül:Bu kız..Nasıl bir şey Serkan? Ben hâla çözemedim..
Serkan Eylül'e dalmış onu izliyordu..Gülüşü,sohbet içinde mimiklerini kullanarak heyecanla polislerle konuşması..Onu daha önce hiç böyle görmemişti Serkan..
Songül:Sana diyorum! Ooo,uçmuş bu !
Serkan:Ne diyorsun ya ? Söyle!
Songül:Eylül diyorum,nasıl biri..Çözemedim ben..
Serkan:Çözme zaten ! Sanane!
Songül:Aksi!
Serkan:Susacak mısın artık ? Gelip huzurumu kaçırdın zaten.
Songül:Ne yapsaydım ! Şirket batsaydı,annemde hapiste mi kalsaydı ? İstediğin bu mu ?
Serkan:Evet tam olarak bu..
Fikret:Tartışmanız daha ne kadar sürecek ? Devam edecekseniz başka yerde yapın tartışmanızı.
Serkan:Bana bulaşıyor dede!
Songül:Ne dedim sanki ?
Serkan cevap vermeden Eylül'ü izlemeye devam etti..
Nazan'ın işlemleri halledilmiş,serbest kalmıştı..Songül yanına giden ilk kişi olmuştu..
Songül:Anne? İyi misin ?
Nazan:İyiyim kızım,iyiyim..Kurtulduk ya..
Fikret:Kurtulduk kurtulduk..
Nazan:Çok teşekkür ederim babacım..Kurtardınız beni..
Fikret:Ben bir şey yapmadım..
Nazan:Ee nasıl oldu ? Ben ifade falan vermiştim ama ne olduğunu da bilmediğimden..Açıkçası hiç umudum yoktu.
Serkan:O masaya,aileye layık görmediğin Eylül'e dua et! O olmasaydı içeride çürüyüp giderdin! Hoş,benim istediğim de buydu ama!
Songül:Serkan ! Anne sen ona bakma..Tersinden uyanmış her zamanki gibi !
Nazan şaşırmıştı..Asla böyle bir şey beklemiyordu..
Fikret:Ee Serkan efendi..Karını da al gidelim artık..
Serkan:Şu sohbetten çıkabilirse gelir! İnanmıyorum ya..Benimle konuşurken kaba saba..Şunun haline bak..Herkesi tanıyor !
Nazan:Sahi..Napıyo o polislerle ?
Songül:Çok gizemli değil mi anne ? Geldiğimizden beri konuşmadığı polis kalmadı..Herkesle böyle sohbet ediyor,gülüyor falan..
Serkan oraya gidip Eylül'ün tepesine dikildi..
Serkan:Hadi..
Eylül:Ne ?
Serkan:Hadi diyorum..İnsanları işinden ettin sabahtan beri..Zaten o da çıktı..
Eylül:Git sen..Geliyorum!
Serkan:Senin keyfini mi beklicem ?
Eylül:Bekle diyen mi var ? Kendi başımın çaresine bakarım.
Serkan:Başlama yine..Hadi diyorum!
Eylül oradakilerle vedalaşıp Serkanla birlikte çıktı..
Eylül:Öküz! İnsan gibi söyleyemiyor musun ? Ayıp oldu!
Serkan:O kadar derin sohbet ediyordun ki,insan gibi söylesem hiç gelmezdin!
Eylül:Kes!
Fikretlerin yanına geldiklerinde Eylül hiçbir şey söylemeden arabaya bindi..Nazan ise yaptığı şeyden utanmıştı..İlk defa !
Diğerleri de arabaya bindiğinde herkes Nazandan bir teşekkür bekliyordu aslında..Eylül hariç..Onun için çokta önemli değildi..Nazanda teşekkür etmek istiyordu ama konuşmaya nereden başlayacağını bilmiyordu..
Fikret:Nazan..
Nazan:Ben..Teşekkür ederim..Anlattılar..Sen yardım etmişsin..
Eylül hiçbir şey söylemeden başını yeniden cama dönüp dışarıyı izledi..
Serkan:Dede..Biz çiftliğe gidelim.
Fikret:Tamam..Bırakırım ben sizi.
Nazan:Şey..Hep birlikte akşam yemeği yiyelim mi ? Ailece..
Fikret:İyi fikir gelin.
Serkan:İstemez! Çiftliğe sür dede..
Fikret:Serkan.
Serkan:Başkaları yemek hazırlayacak.Nazan hanım teşekkür amaçlı yemeğe davet ettiğini söyleyecek öyle mi ? Ne saçma ! Kaç yıldır yemek yapmış mı sor bakalım ?
Nazan:Oğlum..
Serkan:Oğlum deme bana !
Songül:Eylül bir şey söyle şuna..Gelin işte eve yemek yiyelim..
Eylül:Benimle aynı masaya oturmak isteyeceğinizi hiç sanmıyorum..Ben teşekkürünüzü kabul ettim Nazan hanım..Şaşaalı şeylere gerek yok..
Serkan zafer edasıyla gülüp Eylül'ün elini tutarken Nazan da Songül de hiçbir şey söyleyememişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..