-51-

245 21 38
                                    

Serkan odaya geldiğinde lambayı açtı ilk iş..Eylül'ü uyanık görmeyi beklemiyordu.

Serkan:Uyumadın mı sen ?

Eylül:Kocamı defalarca aramama rağmen açmadı ! Bende bekledim!

Serkan:Aman! Ne hoş!

Eylül:Serkan sana ne oluyor! Ya napıyosun sen !

Serkan:Çekil başımdan Eylül..Uyuyacağım!

Eylül:Hayır,çekilmiyorum!

Serkan:Eylül! Uğraşma benimle..

Eylül:Uğraşma mı ? Ya gece konuşt-

Serkan:Sen hâla o meseleye mi takıldın ? Sana istemediğimi söyledim! Ben böyle bir adamım !

Eylül:Hayır değilsin! Ya sen Duru ile..

Serkan:Duru benim çocuğum mu ? Hayır değil!

Eylül:Niye böyle yapıyorsun ? Sabahta bir şey söylemeden gitmişsin.Arıyorum,açmıyorsun.

Serkan:Sana sebebini söyledim.Fikrimi de değiştirmeyeceğim!

Eylül:Saçmalık! Bu saçmalık!

Serkan:Bağırıp durmayı kes Eylül! Dır dır etme başımda!

Eylül o kadar sinirlenmişti ki yastığıyla pikesini aldı eline.

Serkan:Napıyosun ya ? Odayı terk etmek ne demek !

Eylül:Bulaşma bana! Gelme peşimden !

Serkan:Çıkmayacaksın Eylül! Odadan çıkmayacaksın !

Eylül onu dinlemeyip misafir odasına gidip kapıyı kilitledi..Serkanda peşinden gitti..

Serkan:Aç şu kapıyı ! Eylül ! Aç !

Eylül:Git başımdan ya git! İstemiyorum !

Serkan:Aç dedim ! Yanıma geleceksin !

Eylül:Gelmiyorum ! Sen aklını başına toplayana kadar gelmicem !

Serkan:Sinirlendirme beni Eylül!

Tüm yalı Eylül ve Serkan'ın seslerini duymuş,yataklarından kalkıp gelmişlerdi.

Gökhan:Ne oluyor be gece gece ? Serkan?

Serkan:Sanane ya ! Gidin hepiniz odanıza!

Fikret:Serkan !

Serkan:Dede,git bak kalbini kırmak istemiyorum!

Fikret:Ne bu halin ! Akşam yemeğinde de yoktun.İçmiş gelmişsin.

Serkan:Bir şey yok dede..Gidin hadi.

Tevfik:Serkan.Bu saatte tüm evi ayağa kaldırdığınıza göre var bir şey.

Serkan:Ya bu bizim aramızda tamam mı! Karışmayın!

Songül:Serkan ama..

Serkan:Off! Eylülle uğraşıyorum bi de siz çıktınız başıma! Eylül aç diyorum sana aç!

Eylül cevap vermiyor..

Gökhan:Sinirlendirmişsin işte kızı..Odana git,sabah konuşursunuz..Eylül ? Beni duyuyor musun?

Eylül:Gökhan abi..Gitsin buradan noolur!

Gökhan:Duydun işte karını..Hadi !

Serkan:Eylül! Görüşeceğiz seninle! Bu mesele burada bitmedi!

Fikret:Tehdit mi ediyorsun karını Serkan!

Serkan:Karışma dede karışma!

...

Serkan odaya geçtiğinde sızıp kaldı..Eylül de misafir odasında uyumuştu..Sabah erken saatlerde uyandı ama odadan çıkmadı..Serkan gittikten sonra çıkacaktı odadan..

Serkan'ın da gitmeye niyeti yoktu..Uyandığında Eylül'ün hâla odaya gelmediğini görünce yine kapının önüne gitti.

Serkan:Eylül.

Eylül:Git buradan!

Serkan:Aç şu kapıyı konuşalım.

Eylül:Açmıyorum!

Serkan:Açmak zorundasın Eylül.Orada duracak değilsin ya!

Eylül:Senin yüzünü görmektense burada ömür boyu durmayı tercih ederim!

Serkan:Sinir etme beni.

Eylül:Ya kim kimi sinir ediyor ! Ne yüzsüzsün!

Serkan:Tamam..Tamam gerçekleri duymak istiyor musun ?

Eylül:Evet..

Serkan:Aç şu kapıyı o zaman!

Eylül kapıyı açar..Serkan içeriye girdiğinde yeniden kapıyı kilitler..

Serkan:Duymak istiyorsun öyle mi ? Eminsin ?

Eylül:Evet! Derdin ne !

Serkan:Derdim sensin Eylül.

Eylül:N-ne ? Ne demek şimdi bu ?

Serkan:Derdim sensin..Bitti..Gidebilirsin artık bu evden.

Eylül:Ne diyorsun sen ya !

Serkan:Ahh..Ne çabuk unuttun..Demekki aklını başından almışım bunca zaman..Hedefime de ulaşmışım..Öyle mutluyum ki..

Eylül:N-ne ? Ne hedefi ? Serkan ne saçmalıyorsun..

Serkan:Cezan Eylül..Sana da kendime de bir cezam vardı hatırlıyor musun ? Cezan bitti..Ben seni darmadağın etmeyi başardım..Seni kendime bağladım,sana dokundum..Seviştim seninle..İstediğim kadar hemde..Ama sıkıldım biliyor musun ? Onun için kendime verdiğim cezamı da sana verdiğim cezamı da bitirdim..Git artık bu evden..Git ki bende eski hayatıma dönebileyim..Her gece başka bir kızla..Anladın mı beni ? Sana demiştim..Tek gecelik seviştik diye kendini bir şey sanma dedim..Ama sen öyle bir kaptırdın ki..Ama bitti güzellik..Şimdi ne yaparsan yap..Umrumda değil..

Eylül Serkan'a tokat atar..

Eylül:Sana güvenmiştim ! Sevmiştim seni! Çok sevmiştim ! O pislik,şerefsiz Serkan'ı bile sevmiştim ! Ailem beni bıraktı ama Serkan hep yanımda olacak demiştim ! Bugün beni ikinci kez öldürdün Serkan..Tek istediğim aile olmaktı..Ama sen..Sen bugün bana bir kez daha kimseye güvenmemem gerektiğini öğrettin ! Senden nefret bile etmiyorum..Sakın..Sakın karşıma çıkma bir daha ! Allah belanı versin !

Eylül ağlayarak oradan koşarak gider..

💔💔💔

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin