-49-

246 19 42
                                    

Cemre ve Songül Eylül'ün odasına gelmişti..Eylül'ün gelinliğini Eylül'ün isteğiyle Cemre tasarlamış kısa zaman sonra gelinlik eline geçmişti..Eylül makyaj masasının karşısına geçmiş,Cemre Eylül'ün saçını yapıyordu.Songül de kızını hazırlıyordu orada..Küçük Duru da gelinlik giyecekti..

Duru:Anne Eylül çok güzel oldu dimi ?

Songül:Evet annecim..Ama ona artık Eylül değil Eylül yenge demelisin..Serkan'a dayı diyeceksin..

Duru:O zaman Cemre'ye Cemre yenge mi dicem ?

Songül:Evet..Bak biz bir aileyiz tamam mı ? Senin iki dayın iki tane de yengen var..

Eylül:Çocuğu sıkıştırma Songül..Bırak ne istiyorsa onu söylesin

Songül:Yok..Olmaz öyle şey..Anlaştık mı annecim ?

Duru:Anlaştık..

Cemre:Eylül..Ya saçların çok güzel oldu..Uzunluğu o kadar güzel ki..

Eylül:Aslında kestirmeyi düşünmüştüm ama..

Cemre:Hayır hayır sakın..Böyle çok güzel..Şimdi makyaja geçelim..

Eylül:Tamam..

Songül:Şu halde olmamız..Şaka gibi değil mi ?

Cemre:Şakadan çok mucize..Biliyor musun Eylül,ben ilk evlendiğimizde çok zorlandım..Herkes çok suratsız falan..Songül zaten hiç muhattap olmuyor benimle..Sonra alıştım herkese de biraz zaman aldı tabi..

Songül:Ee cemrecim başka ? Gelinler Akça ailesini mi eleştiriyor yoksa ?

Eylül:Kusura bakma da eleştirilmeyecek gibi değilsiniz ki..

Cemre:Dimi elticim ? Sonunda biri bana hak verdi..Yalnız kalmıştım bunca zaman..

Songül:Bencede siz bize fazlaydınız zaten..Eylül olmasa biz eski düzene devam..Şimdi hepimiz yürek yemiş gibi davranıyoruz..Örnek ben..Eylül olmasaydı ooo..Ben bu konuyu ölsem söyleyemezdim..Kızıma da kavuşamazdım..

Eylül:Şimdi her şey güzel..Önümüze bakıyoruz işte..

Songül:Haklısın..

Eylül de hazırdı..Makyajı da bittikten sonra ayağa kalkıp boy aynasının karşısına geçti..Duru,Cemre ve Songül de yanındaydı..Songül ve Cemre Eylül'e aynı anda sarıldılar..Eylül hiçbir şey yokmuş gibi davransada yapayalnız olduğu için bir tarafı buruktu..Bu da hissediliyordu zaten.

Songül birkaç gün önce aldığı kolye,bilezik ve küpeden oluşan takımı Eylül'e taktı..

Eylül:Songül bu ne ? Böyle bir şeye gerek yok..

Songül:Eylül sen bizim ailemize uğur getirdin..Evet geçmişi unutmuyoruz ama artık gülebiliyoruz..Bu da küçük bir hediye..

Eylül Songül'e sarıldı..Eylül için bir kız kardeş gibi olmuşlardı Songül ve Cemre..

...

Serkan bütün hazırlıkları bitirmiş,hazırlanmış odalarına çıkıp kapıyı açtı..

Herkes aşağıda onları bekliyordu..

Serkan:Aşkım..

Eylül'ün yanına gelip Eylül'ün elini öptü Serkan..Sonra da dudaklarını buluşturdu karısının dudağı ile..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin