-76-

228 20 36
                                    

Serkan her şeyi dedesinden öğrenmiş ona çok öfkelenmişti..

Serkan:Nasıl yaparsın ya bunu! Nasıl ! Neden yapıyorsunuz bunları! Neden Eylül'e anlatıyorsun! O hasta..Bilmiyor musun ! O hasta ! Üstelik hamile! Neden Eylül'ü ikilemde bıraktın dede! Neden benim geçmişim yüzünden kavga ediyorum ben eşimle! Delirteceksiniz siz beni!

Fikret:Biliyorum..Hata..

Serkan:Bırak ya ! Hataymış! Anlatmayacaksınız! Ne derdiniz,ne sorununuz varsa bana anlatacaksınız! Ona değil!

Serkan önündeki sandalyeyi devirip odaya çıkar ama Eylül yoktu..

Eylül,kendisini kaçıran kişiyi tanımıştı..Emreydi bu..Serkan'a benziyordu..Hiç ses etmedi..Emre ise arabayı sürüyordu..Eylül'ün bu haline şaşırıp kaldı..

Emre:Sen..Niye böyle sakinsin ! Niye bağırıp çağırmıyorsun ! Tanımıyorsun ki beni! Niye böylesin!

Eylül:Serkan'ın kuzenisin sen..Emre abi..

Emre:Sen..Sen nereden..

Eylül:Ona benziyorsun..Tanıdım..

Emre:Yine de hiçbir şey söylemeyecek misin ? Bağırıp çağırmayacak mısın ?

Eylül:Hayır..

Emre:Sana zarar verirsem ? Hiç mi düşünmüyorsun ?

Eylül:Vermezsin..

Emre:Beni tanımıyorsun dedim !

Eylül:Sen..Serkan gibisin..Öfkelenmişsin..Doldurmuşlar seni..Bu yüzden geldin..Bu yüzden Serkan'ın huzurunu kaçırmak istiyorsun..Ama kendine geldiğinde sende Serkan gibi hata yaptığını anlayacaksın.Evet sakin olmak zorundayım..Çünkü kızımı düşünmem lazım.

Eliyle karnını gösterir Eylül..Emre ise arabayı bir kenara çekmişti..

Emre:Ne saçmalıyorsun ! Ben Serkan gibi değilim!

Eylül:Doğru..Değilsin..Çünkü onun öyle bir şey yapmayacağını göremeyecek kadar körsünüz hepiniz! Aslında sende,ailende biliyorsunuz Serkan'ın suçlu olmadığını..Ama hep bir suçlu aranır ya..Sizde Serkan'ı kurban seçmişsiniz.Hani kardeştiniz siz ? Öyle demişlerdi bana.Kardeşler birbirine inanır.Ne olursa olsun güvenir.Ama sen..Evet anlıyorum ben seni..Kardeşini kaybetmişsin..Çok büyük bir acıdır eminim.Ama neden Serkan ? Neden suçu olmadığı halde suçlu Serkan? O gün o evde iki çocuğu yalnız bırakan sizler değil misiniz ? Annen,baban..Onların evde olmadığını bildiğin halde arkadaşlarıyla basketbol maçına giden sen..Eğer biriniz evde olsaydınız Defne o gün o odaya girip o silahı almayacak,şuan da hayatta olacaktı.Neden Serkan'ı suçladınız? Neden kendinizde hiç suç aramadınız ? En masumu Serkan iken neden onu cezalandırdınız! Tek suçu o gün evde olması mıydı ?!

Emre:Sen..Sen..

Eylül:Eğer şimdi beni evime götürmezsen hayatı boyunca katil damgası yiyecek olan sensin..Serkan değil! Kızıma bir şey olursa katil olursun!

Emre:Ben katil değilim !

Eylül:Böyle yapmaya devam edersen olacaksın ! Senin yüzünden kızımı kaybetmek istemiyorum !

Emre:Yine onlar kazandı işte! Yine o kazandı!

Eylül:Serkan'ı kıskanıyorsun ! Eğer ona inansaydınız yaralarınızı beraber sarabilir,eskisi gibi olurdunuz! Ama Serkan değil,siz kaybettiniz ! Çünkü ben ve bebeğim hayatımızın sonuna kadar Serkan'a inanmaktan,onun yanında olmaktan vazgeçmeyeceğiz.

Serkan bütün yalıda Eylül'ü aramış bulamamıştı..Telefonuyla da arıyordu ama Eylül'ün telefonu odada ve sessizdeydi.

Serkan:Mutlu musun !Kim bilir nereye gitti ! Mutlu musun dede!

Songül:Serkan belki hava almak istemiştir..Gelir biraz sonra..

Serkan:Baktım..Bütün çevreye baktım ! Yok!

Cemre Gökhan'ın söylediklerini duyunca şoka girmişti..

Cemre:Ne ? Ne demek evliydin !

Gökhan:Duydun işte Cemre ! Günlerdir üstünü kapatmaya çalışıyorum ! Geçti gitti diyorum ! Ama anlamak istemiyorsun beni ! Öğrendin işte !

Cemre:Neden ? Neden bana söylemedin ! Neden ben kocamın daha önce evli olduğunu bilmiyorum!

Gökhan:Öğrendin..Ne geçti eline !

Cemre:Bittii ! Bitti tamam mı ! İstemiyorum seni! Ayrılacağım,bitecek bu evlilik!

Gökhan:Sa-saçmalama..Sen..Sen bu..Cemre kaç yıl geçti ! Ya biz evliyiz ! Bebeğimiz olacak..

Cemre:İstemiyorum! Bu evlilik benim için bitti!

Serkan bahçede volta atıp dururken Eylül kapıyı açıp içeriye girer..Ama yalnız değildi..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin