-95-

188 18 28
                                    

Akşama doğru Güneyde şirkete gelmişti..Gökhan'ın az bir işi kalmış onu hallediyordu..Serkan,Emre ve Güney de Gökhan'ı bekliyorlardı..

Serkan:Öff ! Hadi abi..Kızıma gideceğim..Özledim..

Gökhan:Sus lan ! Sabahtan beri başımın etini yedin..

Serkan:Ne yapıyım ? Seninki doğsun,seni de görürüz..Hadi ben indim,sizde gelirsiniz..

Emre:Hadi bekle sen aşağıda..Zaten herkes çıkmış..Geliyoruz beş dakikaya..

Serkan:Tamam hadi acele et abi..

Gökhan:Tamam,hadi..

Akşama kadar bir sürü toplantılara katılmışlardı,Gökhanda o toplantıların dosyalarını imzalıyordu..

Serkan çıkmıştı odadan..Beş dakika geçmişti aradan..

Güney:Serkan telefonunu unutmuş burada...

Gökhan:Aklı kızında ya..Gözü görmüyor bir şeyi..

Güney:Haha,ben şunu götüreyim Gökhan abi..

Gökhan:Tamam tamam,in sen..Bizde geliyoruz..İki saat söylenir şimdi..

Güney de gülerek odadan çıkıp aşağıya iner..Serkan'ın arabasının oraya geldiğinde ise şoka girer..

Güney:Hihh ! Bu ne ? Serkan ! Serkan !

Yer kan içindeydi..Serkan'ın gömleği de öyle..

Güney:Serkan ! Serkan! Kim yaptı bunu ! Serkan !

...

Kızlar evde yemekleri hazırlamışlar,erkekleri bekliyorlardı..

Eylül:Off ! Sanki her zaman yaptığımız bir şey ? Hep beşte çıkan adamların bugün 8 de çıkacağı tuttu..Mahvettiler akşamı..

Songül:Valla ya..Erken gelin dedik bi de..

Cemre:Arayalım mı ?

Eylül:Serkan açmıyor..Gökhan abiyi arar mısın Cemre ?

Cemre:Arıyorum hemen..

Cemre Gökhan'ı aradığında Gökhan Emreyle birlikte aşağıya iniyordu..Cemre'nin aradığını görünce hemen açtı..

Gökhan:Efendim canım ?

Cemre:Gökhan,neredesiniz ? Yemekler soğudu..

Gökhan:Yarım saate geliyoruz..İşler bugün bitmek bilmedi..

Cemre:Hadi,acele edin..

Gökhan:Tamam tamam,merak etmeyin..Geliyoruz canım..Hadi öptüm.

Gökhan gülerek telefonu kapatmış,şirketin kapısına geldiğinde Güney'in çığlıklarını duyunca Emreyle birlikte koşarak çıkmıştı..

Gökhan:Ne oluyor burad-Serkan ! Serkan ! Ne oldu sana ! Güney..Nooluyor !

Güney:Bi-bilmiyorum..Bilmiyorum abi! Buraya geldiğimde..Bu haldeydi..Açmıyor..

Emre ise olduğu yerde kalmıştı..Aklına yıllar önce kaybettiği kardeşi Defne gelmişti..

Gökhanda koşarak Serkan'ın yanına gitmiş,yere eğilmiş,Serkan'ın başını dizine koymuştu..

Gökhan:Serkan ! Abicim..Aç gözlerini ! Serkan...Bak kızıyorum ! Aç gözlerini! Oğlum,aç..Söylen bana ! Bağır,çağır..Serkan !

Güney:Abi dur..Gökhan abi ! Sarsma !

Gökhan:Açacak..Gözlerini açacak Güney! Kızına gidecek daha.Karısı var..Eylül..Hasta..Gözlerinin içine bakıyor..O düzeltti Serkan'ı..Kızları var..1 aylık daha..Minicik! Serkan ! Aç şu gözünü aç !

Serkan gözlerini açmıyordu..Olay yerine etraftakilerin haber vermesi üzerine polisler ve ambulans gelmiş,Gökhan da kardeşi ile birlikte gitmişti..

Güney:Emre abi ! Emreee !

Emre:...

Güney:Gidelim..Noolur gidelim..Kendine gel,noolur..

Emre:Ölecek..O da gidecek..Defne gibi..Gidecek..

Güney:Abi!

Emre:Ben vedalaşamadım Defne ile..Eylül..Eylül'e haber vermemiz lazım..Vedalaşsın..Ben vedalaşamadım,Eylül vedalaşsın..

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin