-44-

240 19 35
                                    

Odaya girdiklerinde Serkan hemen kendini yatağa bırakmıştı ki Eylül onu durdurdu..

Eylül:Hey hey..Napıyosun ?

Serkan:Uyuyacağım aşkım..Sende uyu gel yanıma

Eylül:Evet ben uyuyacağım ama sen..

Serkan:Ne ? Bu saatte bir şey yapmamı isteme..

Eylül:İstedim bile..Biliyorsun yarın ödev teslimim var..

Eylül geçen sene son ay okula gitmediği için mezun olamamıştı..Hocasını ikna edip ondan ödevler istemişti..Ödevlerden sonra da diplomasını alacaktı Serkan gibi..

Serkan:Evet..Ama benim değil senin ödevin..

Eylül:Ama sen yapacaksın..

Serkan:Neden ?

Eylül:Çünkü üç gün boyunca ne istersem onu yapacaksın Serkancım..Unuttun mu ?

Serkan:Unutmak ne mümkün ? Hiç unutturmuyorsun ki..

Eylül:Bak aşkım..Bu bilgisayarın..Ben zaten başlamıştım biraz..Hadi,hadi kalk..Çok uzun sürmesin..Uykusuz kalırsın kıyamam..

Serkan:Eylül..Bilerek mi yapıyorsun canım ?

Eylül:Canımmm,elbisemi kesmeden önce düşünecektin serkancım..

Serkan:Hay ben o elimi..

Eylül:Kolay gelsin hayatım..Güzel yap ha!

Serkan:Emrin olur karıcım..

Eylül uyumuş,Serkan da gece boyu Eylül'ün ödevi ile uğraşmıştı..

..

Ertesi gün Eylül ve Songül evdeydi..Diğerleri şirkete gitmişti..Nazan da sosyeteden arkadaşları ile buluşmaya gitmişti.

Eylül ödevin kapakları ile uğraşırken kapı hafifçe açıldı..Songüldü gelen..

Songül:Eylül..Gelebilir miyim ?

Eylül:Gel Songül..Benim işim de bitti zaten..Ama birazdan okula gideceğim ödevleri teslim etmek için..Sende gelsene benimle..

Songül:Olur..Benimde seninle konuşacaklarım vardı zaten..Benim arabayla gideriz..

Eylül:Tamam hazırlanalım o zaman..Ödev tesliminden sonra bir yere gideriz

Songül:Tamam..

Ödevleri teslim edip Songülle birlikte biraz elit bir cafeye geldi Eylül.Magazincilere yakalanmamak adına burayı seçmişlerdi..

Eylül:Evet..Ne konuşacaksın benimle ?

Songül:Kızımı..Hatta seni onunla tanıştıracağım..Görüntülü konuşacağız..

Eylül:Ne ? Cidden mi ?

Songül:Evet..O gün söylediklerini düşündüm..Sen haklıydın..Biliyorum zor olacak ama yanıma alacağım onu..Konuşacağım bizimkilerle.

Eylül:Ben senin yanındayım..Gelecekte pişman olmamak için şuan çok doğru bir karar aldın Songül..

Songül:Sayende..Hazır mısın ? Arıyorum arkadaşımı..

Eylül:Hazırım hazırım..Çok merak ediyorum onu..Kaç yaşında ?

Songül:4..5 e girecek yakında..

Songül arkadaşını aramış birkaç dakika konuşmuş sonrada kızını almıştı telefona..

Duru:Annee!

Songül:Kızım..Nasılsın annecim.Ne yapıyorsun?

Duru:Merve teyzemle parka gittim.Oyun oynadım geldim..Şimdi yemek yicem..

Songül:Üzmüyorsun değil mi Merve teyzeni ?

Duru:Hayır anne..Ne zaman geleceksin ? Ben seni çok özledim..

Songül:Çok yakında birlikte olacağız bitanem..Ve hiç ayrılmayacağız

Duru:Gerçekten mi ?

Songül:Ben sana hiç yalan söyler miyim kızım ? Ben seni bugün biriyle tanıştıracağım..

Duru:Kim?

Songül:Eylül gel..

Eylül Songül'e yaklaşır..

Songül:Sana Serkan dayını anlatmıştım ya annecim..

Duru:Evet..Sarı saçları var..

Songül:Evet..Bak bu Eylül..Eylül,Serkan'ın eşi..

Eylül:Merhaba Duru..Ben Eylül..Nasılsın ?

Duru:Merhaba..Ben iyiyim..Sen..

Eylül:Bende iyiyim teşekkür ederim

Duru:Sen çok güzelsin..

Songül:Lafı da bilir..

Eylül:Dayısı kim ?

Songül:Hahaha..Doğru diyorsun..

Duru:Niye öyle söylediniz ? Dayım da sana çok güzelsin mi diyor ?

Eylül:Aa lafa bak Songül..

Songül:Bu kız şimdi böyle..Büyüyünce nasıl olacak merak ediyorum..

Eylül:Durucum..Ben seni çok merak ediyordum biliyor musun ? çok yakında görüşeceğiz tamam mı ?

Duru:Sende annem gibi sevecek misin beni ?

Eylül:Evet..Tabiki..

Eylül ve Songül bir saate yakın Duru ile konuşmuşlardı..Duru Eylül'ü çok sevmiş,sürekli ona sorular soruyordu..

zeyeyserrrr ❤️

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin