Fikret geceden beri uyumamıştı..Birkaç gün önce Vahide'nin eski evine taşınmışlardı.Vahide'nin kızı ve ailesi de oradaydı çünkü onların artık bir evi yoktu..
Fikret yataktan kalkıp mutfağa doğru gittiğinde mutfaktan gelen konuşmaları duyunca oradan dinlemeye başladı..
Leman:Anne,ben sana söyledim.Yapma dedim,evlenme dedim..Dinlemedin beni.
Vahide:Ne yapayım kızım ? Kocan yüzünden oldu hepsi! Onca borcu nasıl öderdik ? Fikretten aldığımız paralar olmasa ödeyebilir miydik ? Sen önce evlendiğin adama bak !
Leman:Fikret amca çok kötü oldu..Ya ölürse adam ?
Vahide:O torunları yok mu o torunları..Hepsi şeytan..
Leman:Yapma anne..Onların da haklı sebepleri var..Kendi ailelerini korumak istediler..Ne yapacağız şimdi ?
Vahide:Düşünecem ben..Gerekirse memlekete gideriz..
Leman:Fikret amca kabul eder mi ?
Vahide:Onu götüreceğimizi kim söyledi ? Yaşlı bir adama mı bakacağım bu yaşımdan sonra ?
Fikret şok..
Henüz boşaltmadığı valizini de alıp çekip gider..Ama nereye gidecekti ? Ailesini bir kadın uğruna kırmış,paramparça etmişti..
...
Serkan yatağın üstünde kızlarını giydiren Eylül'ü izliyordu..Biraz sonra o şirkete gidecek,evlerine de Songül,Cemre ve Duru gelecekti..Akşama da Gökhan,Emre ve Güney gelecekti..Güney ile herkes tanışmıştı..Yakında Songül ve Güney de evlenecekti..
Serkan:Ben gitmesem mi acaba ?
Eylül:Yok aşkım,olmaz..Biz bugün kız kıza olacağız..Hem sen akşama abimlerle geleceksin..
Serkan:Öff! Nasıl ayrılcam kızımdan ?
Eylül:Serkancım,sen çalışan bir babasın..Alışsan ya buna ?
Serkan:Alışamam canım,alışamam..Masamı görsen,hep bu ufaklığın fotoğrafıyla doldu..
Eylül:Ne ? Şaka yapıyorsun?
Serkan:Yooo..Şirkete gelirsen görürsün..
Eylül:Fotoğrafını çekip atar mısın bana? Merak ediyorum..
Serkan:Olmaz karıcım..Cık,ısrar etmem..
Eylül:Off! Uyuzsun..
Serkan:Şirkete gelirsen görürsün..
Eylül:Nasıl geleceğim ki ? Selin'i kime bırakırım ?
Serkan:Yaa nasıl oluyormuş,bende ayrılmak istemiyorum işte..Ama var aklımda bir şeyler..
Eylül:Ne ? Hemen söyle..
Serkan:Merak et..
Eylül:Hayır ya,söyle noolur..
Serkan:Peki peki..İkimizin odası yan yana ya..
Eylül:Ee ?
Serkan:Artık değil..Çünkü ben aradaki duvarı kırdırdım..Kocamaaan bir oda yapılıyor bize..Köşesine de kızımıza bir oda yaptırıyorum..Beşik falan işte..Biraz büyüsün,oyun alanı da yaparız..
Eylül:İnanmıyorum..Şaka ?
Serkan:Yoo..Ciddiyim..Kızımdan ve karımdan ayrı kalmamak için her şeyi yaparım ben..
Eylül:Al bakalım babası..Gitmeden biraz daha hasret gider kızınla..
Serkan gülerek kızını kucağına almış,diğer eliyle de Eylül'ü dizine doğru çekmiş,kucağına oturtmuştu..
Eylül:Hey,napıyosun ?
Serkan:Ee sadece kızımla değil,seninle de hasret gidereceğim..İkinci olsun ona bile yerim var..
Eylül kahkaha atar..
Eylül:Sen baya baya alıştın bu babalığa ? Çocuk istemem diye burnumdan getirmiştin oysa..
Serkan:Sandığım kadar kötü bir fikir değilmiş..Alıştım,alıştım..
Serkan bir yandan kızını öpüyor,bir yandan da Eylül'ün saçlarıyla oynuyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu
Teen FictionKalp hastası küçük bir kızın hayat hikayesi ile sevgisiz büyüyen Serkan'ın yolu..