-70-

271 22 40
                                    

Serkan sürekli elini Eylül'ün karnına koyuyor,bebeğin tekme atmasını bekliyordu..

Serkan:Off..Hadi kızım,bir kere daha atsan da hissetsem..Eylül işe yaramıyor işte..Kaç kere konuştum.

Eylül:Aşkım,uyumuştur belki..Rahat bıraksan artık hı ?

Serkan:Uyumuş mudur ? Nasıl yani ?

Eylül:En baştan anlat diyorsun yani ?

Serkan:Yani..En azından bir kısmını..

Eylül:Aşkım,büyümesi için uyuması,benim yediğim şeylerden beslenmesi gerekiyor işte.Bazı zamanlar uyuyacak,kimi zaman uyanık olacak,bazen tekmeleyecek falan..Bizi duyması,konuştuklarımızı anlaması falan da var tabi.Biraz büyüdüğünde hıçkırıyorlarmışta..Evet garip geliyor bunlar ama böyle işte..

Serkan:Sen bence baya atıyorsun şuan..

Eylül:Aa deliye bak..İnanmıyor bi de bana..O zaman çok merak ediyorsan araştır öğren..Her şeyi de bana sorma..

Serkan:Ne dedim şimdi ya ?

Eylül:İnanmıyorsun daha ne olsun..Hadi çek ellerini karnımdan da saçımı tarayacağım..

Serkan:Gel ben tararım..

Eylül:Ne ? Sen mi ?

Serkan:Hıhı..Kuruturum da..

Eylül:İnanmıyorum..Serkan Akça karısının saçını tarayıp kurutacak öyle mi ?

Serkan:Sanada yaranılmıyor ha..Gel dedim işte..

Eylül sırıtarak Serkan'ın yanına yaklaşıp başındaki havluyu çıkarır..Tarağını da Serkan'a uzatır..

Eylül:Yavaş yap ha..Acıtma..

Serkan:Merak etme..Sen uyurken yapmadığım şey değildi..Acıtmam..

Eylül:Bir bebek gibi..Her şeyimle ilgilenmen falan..Hayatım boyunca sana öyle muhtaç kalacak olmak..Bu sinir bozucu..

Serkan:Ne saçmalıyorsun acaba yine ?

Eylül:Saçmalamıyorum..Doğruları söylüyorum..Ya bebek doğduğunda da böyle olursa ? Günlerce uyanmazsam ?

Serkan:Bunları düşünmesen şimdi ? Bak kaç gündür her şey yolunda..

Eylül hiçbir şey söylemedi..Serkan da yavaş yavaş Eylül'ün saçını taradı..

..

Akşam yemeğinde masa biraz gergindi..Eylül,Serkan,Songül ve Cemre arasında sürekli bir bakışma vardı ve birbirlerine baktıkları an kafalarını çeviriyorlardı..

Nazan:Yarın gideriz değil mi kızlar ?

Üçünden de cevap yok..

Nazan:Hey..Songül ? Cemre ? Eylül ?

Eylül:Hı efendim anne ?

Nazan:Siz iyi misiniz ? Beni duymuyorsunuz bile..

Eylül:Dalmışım anne kusura bakma

Gökhan:Ya siz ? Cemre ? Songül ?

Cemre:İşle ilgili bir şey düşünüyordum da..

Songül:Bende yorgunum biraz..

Serkan:Kafa yorgunluğu mu beden yorgunluğu mu ablacımm ?

Eylül:Serkan..

Songül:İkiside Serkan..Oldu mu ?

Gökhan:Yine ne oluyor acaba ? Ne saklıyorsunuz dördünüz ?

Eylül:Yok bir şey abi..Serkan hadi biz odamıza çıkalım..

Serkan:Gel canım..Bahçeye geçelim bu akşam..

Gökhan:Durun durun..Kaçmak yok..Söyleyin ne oldu ?

Duru:Annemle Serkan dayım kavga etti dayı..Böyle bağırdılar birbirlerine..Yengemlerde bunu idare etmeye çalışıyorlar..

Songül:Duru ! Sen odaya gitsene artık! Uyku saatin geçiyor!

Duru:Niye bağırıyorsun ki bana ? Keşke babamla gitseydim.O bana hiç bağırmıyor..Üzmüyor beni..

Duru kaşığını bırakıp koşarak odaya gider..

Gökhan:Ne dedi şimdi bu çocuk ! Songül!

Songül:A-Abii..

Gökhan:Sen bu çocuğun babasıyla mu görüşüyorsun!

Songül cevap vermez..

Tevfik:Songül! Cevap ver!

Songül:Baba..Ben..

Gökhan:Şu çocuğu beş yıl sakladın bizden ! Sonra geldin anlattın...Kabul ettik! O adam gününü gün ederken senin hayatın değişti! Şimdi o adamla görüşüyorsun öyle mi ?!

Songül:Evet ! Evet görüşüyorum oldu mu! Çünkü aşığım ! Çünkü seviyorum ! Duru da babasız kalmasın istiyorum!

Gökhan sinirlenmişti..Ayağa kalkıp Songül'e tokat attı..

Gökhan:İyi ! Defol git o zaman ! Git o adamın yanına ! Bir daha da bu eve gelme !

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin