-57-

256 21 30
                                    

Cemre:Ayy ohaa !

Songül:Cemre..Bu aramızda kalacak tamam mı ? Sır..

Cemre:İyi ama ortada bir çocuk var..

Songül:Ama Serkan'ın çocuğu mu bilmiyoruz.Maddi durumumuzu kullanmak isteyen biri olabilir.Önce test yaptıracağız Serkandan gizli..Ki bu doğruysa bile bunu söylemek için doğru zaman değil..Eylül orada canıyla uğraşıyor..Üstelik bebeğini kaybetti..

Cemre:Sonradan açığa çıktığında ne olacak peki ?

Songül:Şuan onu düşünmek bile istemiyorum.Ben bu Kader midir nedir ona ulaşacağım tamam mı ? Sakın bak..Sakın kimseye söyleme..Kimseyi düşünmüyorsak Eylül'ü düşüneceğiz anlaştık mı ?

Cemre:Anlaştık tamam..Hadi şunları koyalım da gidelim..

Gökhan emniyete gitmiş kardeşini tehdit eden adamları şikayet etmişti..Durumu da baştan sona anlatmıştı..Eylül'ün tanıdığı kişileri.Şirketi kurtardığı zamanı..Çete üyelerini falan..Arkadaşının babası emniyette müdürdü..Üst mevkilerle görüşmüş,bu meselenin üstünde durmalarını istemişti..Sonra da hastaneye döndü..

Gökhan:Anne..Bir haber var mı ?

Nazan:Yok oğlum..Bekliyoruz.

Gökhan:Cemreyle Songül ?

Nazan:Eve gittiler..Eylül'ün eşyalarını alacaklar..

Gökhan:Tamam..Serkan nerede yine ?

Nazan:Arifle birlikte gitti..Nereye gittiklerini de söylemedi..

Gökhan:Saçma sapan işler yapmasın bu ?

Nazan:Yok..Dedene söz verdi..

Gökhan:Olsun ben yine de güvenmiyorum Serkan'a..Halini görmedin mi ? Nasıl gitmesine izin verirsin ?

Nazan:Beni dinliyor mu oğlum ? Serkan'ı bilmiyorsun sanki..

Serkan arabayı ıssız bir yere çekmiş,arabanın ön tarafına geçmişti..Arifte yanına geldi..

Serkan:Anlat..

Arif:Ne anlatacağım ? Deli misin nesin..Getirdin beni buraya.

Serkan:Kaç kişi bunlar.Ekibin diğer üyeleri kim.Ne biliyorsan anlat.

Arif:Uğraşma..Baş edemezsin.Bu imkansız.

Serkan:Anlat dedim !

Arif:Kusura bakma..Anlatamam..Şimdi anlatırım,başına alırsın bir sürü bela.Sonra Eylül uyanınca benim ağzıma etsin..Oldu başka ? Madem Eylül'ü korumak istiyordun.Onu evden kovarak değil yanında tutarak korusaydın..Bilmiyor musun sokaklar onun için daha tehlikeli ? belki şimdi çocuğunuz da hayatta olurdu.

Serkan:Sus ! Konuşma bunları !

Arif:Gerçekler..Herkesin zoruna gider bilirim..Sen böyle herkese ahkam keseceğine Eylül için savaşsaydın o kız şimdi bu halde olmayacaktı..Bence sen kendine bir çekidüzen ver..Eylül uyandığında da kendine çekidüzen vermeden karşısına çıkma.

Serkan:Sen biliyor muydun Eylül'ün hamile olduğunu ?

Arif:Hayır tabiki..Ama bence Eylül biliyordu.Üç gündür garipti..İlk zamanlar senden nefret ediyordu..Sana zarar vermek için her şeyi göze almıştı..Önce malından,parandan faydalanacaktı..Ama üç gün önce her şeyden vazgeçti..Yüzünü görmeyim yeter parasını da onu da istemiyorum dedi..

Serkan:Benden almak istediği parayla..Ne yapacağını söyledi mi ?

Arif:Bunu sana söylemem..Zaten bilmene de gerek yok.Neyse..Beni bırak bir yere..Bizim çocuklar aç kaldı..Onlara bir şey götürüp hastaneye gelirim.

Serkan:Onlar kim ?

Arif:Eylülle benim gibi olanlar işte..Küçükler daha..Sizin sokakta olan şeylerden haberiniz yok tabi..Dünyada Eylül'ün o şerefsiz ailesi gibi,benim ailem gibi milyonlarca şerefsiz var..Ve onlar yüzünden bir sürü çocuğun hayatı bitiyor..Sonra birileri de gelip senin gibi bir tekme daha atıyor..

Serkan hiçbir şey söylemeden arabaya bindi..Arifte ardından..

3 gün sonra,

Doktorlar Eylül'ün uyandığı haberini vermişlerdi sonunda..Doktor Eylül'e eşin ve ailesi seni bekliyor deyince şaşırdı Eylül..Arif 'e de kızdı tabi..

Doktor haberi verdikten sonra Songül girdi içeriye..

Songül:Eylül..

Eylül:Songül?

Songül:Kızım..Korkuttun bizi..

Eylül:İyiyim..İyiyim de siz nasıl..Arif mi haber verdi ?

Songül:O biraz karışık aslında..Neyse boşver onu da..

Eylül:Songül..Buradan gidin..

Songül:Saçmalama..Hiçbir yere gitmiyoruz.Kaç gündür ne haldeyiz biliyor musun ? Duruda çok merak etti seni.

Eylül:Canım benim..Nerede şimdi ?

Songül:Evde..Etkilenmesin diye getirmiyorum..İlk gün geldi ama..

Eylül:Anladım..

Songül:Eylül..

Eylül:Songül..Konuşmak istemiyorum..Onu da görmek istemiyorum..

Songül:Biliyorum..Çok saçmaladı Serkan ama..

Eylül:Çocuğum..O Defne'nin katili değildi belki ama benim bebeğimin katili..

Kapıyı hafifçe açan Serkan Eylül'ün söylediklerini duyar..

"Benim bebeğimin katili.."

💔

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin