-81-

217 21 29
                                    

Herkes yemekteydi..Tüm ev halkı sonunda evde buluşabilmişlerdi..Serkan'a gülüp,takılıyorlardı eve geldiklerinden beri.

Songül:Ya abi..Görmeniz lazım..Doğumhaneden bir çıktı..Suratı falan..Bir de dayak yemiş garibim..Hahahah

Serkan:Abla! Yeter ama..

Gökhan:Oğlum hepimizi mahvettin lan..Ama çok komik..Kızamıyorum ki..

Nazan:Ahh ahh..Hepiniz çocuk sahibi oluyorsunuz ama büyümediniz..Nereden çıktı bu prova..

Duru sehpanın üstündeki harita ve oyuncak arabaları getirmişti..

Duru:Bunlardan başladı Serkan dayım anneanne..Görseydin,delirmiş gibiydi..

Serkan:Dayıcım sende mi ?

Eylül Duru'nun elinden haritayı ve oyuncak arabaları almış masaya koymuş,Cemre ve Songüle de göz kırpmıştı..Serkanların taklidini yapacaklardı..

Eylül:Bu yoldan gitsek..Hastaneye gidinceye kadar 15 ışık var..15 ışık demek,trafiği de göz önüne alırsak yolumuzun daha da uzaması demek..Olmaz..O zamana kadar çocuk doğar,okula bile başlamış olur..

Songül:Aynen aynen..Onun için şu yolu kullanalım biz..Daha kısa.En az bir saat kısalır yol.

Cemre:Arka taraftaki yoldan çıksak yarım saatte hastanedeyiz..

Eylül:Yuh! Deve..Abartma..Yarım saatte buradan nereye gidebildin acaba bunca zaman ? Ben riske almam abicim..Selin'im söz konusu burada.Başka bir yol bulmamız lazım..Off..Niye İstanbulda oturuyoruz biz ? Bunun hamilesi var,çocuğu var,yaşlısı var..Her yer her yere uzak..Keşke taşınsaydık..

Songül:Başka bir yol ? Ne diyorum acaba ebe mi tutsak ? Kısa yoldan evde doğursun Eylül..

Eylül:Ee süper fikir ! Ben ebe bulurum..

Cemre:Nereden bulacaksın oğlum ?

Eylül:Hastaneden..Nereden olacak ?

Songül:Yok ya..Ambulansı arasak ? Onlar hemen geliyor..

Eylül:Ya ambulansın içinde doğarsa Selin ? Yok abi..Ben Serkan Akça'nın kızı ambulansta doğdu dedirtmem..

Serkan:Çok eğlendiniz..Alla alla..

Songül:Devamı var anne bakın dinleyin..

Eylül:Aşkım burada sen ve bebeğimiz için uğraşıyorum..İzin verir misin lütfen ? Abi bakın,bu arabamız tamam mı ? Biz buradan yola çıktık..Sahil boyu gittik,gittik..Sonra üçüncü yoldan mı gitsek daha kısa olur yoksa beşinci yoldan mı ?

Songül:Beş olmaz..Orada atlar var..Trafikte yoğun olur ondan sonrasında.

Serkan,Gökhan ve Emre öylece dururken diğerleri kahkaha atıyordu..

Tevfik:Ah Serkan ah..

Eylül:Abi.. Siz bi de hastanedeki halini görseydiniz..

Serkan:Eylül..Çok eğlendin canım..Hadi artık odaya..

Eylül:Ama anlatıyordum..

Serkan:Geldiğinden beri yüz kere anlattın zaten..Hadi odaya..Bir dakika ya bu prova her şeye rağmen iyi oldu tamam mı ? Tecrübe oldu işte..Ben Eylül'ü doğuma götürmeye hazırım..

Songül:Hıhı tabi tabi..

Serkan:Görürsünüz..Hadi aşkım..Dinlenmen lazım artık

Serkan Eylül'ün elini tutup odaya götürdü..Serkan üstünü değiştirirken Eylül yatakta oturuyordu..

Eylül:Ahh...Serkan ! Serkaaan !

Serkan:Ne ! Eylül nooldu ! Selin mi geliyor yoksa! Off..Çanta..Nerede hazırladığ-

Eylül gülüyordu..

Serkan:Aferin..Aferin aşkım..Oyun oynuyorsun bi de benimle...

Eylül'ün yanına gelmiş başında dikiliyordu Serkan..

Eylül:Hani sen hazırdın ?

Serkan:Off! Olmuyormuş işte insan.. Ne yaparsa yapsın olmuyor kızım..Bu çok farklı bir şeymiş..Çocuk sahibi olunca anlarsın derlerdi de inanmazdım..

Eylül:Yaa aşkım..

Serkan:İçerideki kadın..Off..Çok acı çekiyordu..Sende öyle olacaksın..Şimdi bir de ikiniz için endişeleneceğim..Selin sağlıklı doğsun,sende iyi ol..Başka bir şey istemiyorum..

Eylül ayağa kalkıp Serkan'ı dudağından öptü..

Eylül:Selin iyi olacak merak etme aşkım..Sakin ol tamam mı ?

Kalp YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin