Siyah pelerinli...👑

2.9K 320 62
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum minnoş okurlarım.🌟💭✒

Keyifli okumalar...👇

Mia sinirle karşısındaki kişiye bakıyordu. Sinirden yavaş yavaş kızarmaya başlamıştı.

"Sana soruyorum kimsin sen? Abim nerede? İlknur'a ne oldu? Konuşsana lan!,"diyip hızla yakasını tutup gözlerini gözlerine dikti. O ise sadece alayla sırıtıyordu. Bu Mia'yı dahada sinirlendiriyordu. 

"Konuşsana lan!"

Diye bağırdığında vücudunun alev aldığını hissetti. Bunu daha önce buraya ilk geldiğinde General Arthur konuşmak için onu çadırına çağırdığında da yaşamıştı.  Damarlarından kan  yerine öfke akıyordu sanki.

İçeriye hızla dalan Bora ve diğerleri Mia'yı görünce gözlerini kocaman açtılar. Bora biraz öne çıkıp Mia'ya yaklaştı.

"M-Mia güzelim sakin ol,"dediğinde Mia umursamadı bile Bora'yı şu an umursadığı şey abisi ve İlknur'un akibetiydi.

Abisinin kılığındaki yabancının gömleği alev  alırken adam korkuyla bağırmaya başladı. Mia ise umursamadan ona bakıyordu. 

"Yanıyorum,"diyerek kendini yere atan adama yardım etmek için yaklaşan Lodos'u durdurdu eliyle. Kendini yerden yere vuran adamın yakasından tutup kaldırdı adam ise acıdan kıvranıyordu. 

"Dokunma bana! Çek ellerini senin yüzünden yanıyorum,"diye bağıran adam ile Mia keyifle gülümsedi. Gözlerindeki ifadesizlik herkesi dumura uğratırken Mia elinde oluşturduğu su topunu adama fırlattığında adam  duvara çarpıp büyük bir gürültüyle yere düştü.

Mia sert adımlarla yanına gidip yerde öylece yatan adamın yakasından tuttu ve boştaki elinde oluşturduğu ateş topunu işaret edip konuş!aya başladı.

"Abimin yerini söyle yoksa burada yanarak ölürsün.  Kimse yardım çığlıklarını duymaz. Şimdi konuş abim nerede?,"dediğinde adam korluyla Bars'ın kılığından çıkıp kendi formuna döndü.

"Bu bir gölge,"diye şaşkınca konuşan Saw ile hepsi ona döndü. 

"Demek bir gölgesin. Gölgelerin şekil değiştirebildiğini bilmiyordum,"diyen Mia'ya baktı mor gözleriyle.

"A-annem bir şe-şekil değiştirendi. "

Gölgenin korkuyla konuşmasının ardından durumlar az da olsa netlik kazanmıştı. Mia ateş topu olan elini biraz daha yaklaştırdı gölgeye gölge ise geriye gitmek için hamle yapmıştıki sırtı duvara geldi.

"Bunu sen tek başına planlamadın öyle değil mi? İlknur ya da abimle ne derdin var senin?,"dediğinde gölge yutkundu. Hiçbir şey söylemiyordu.

"Söylememekte ısrarcıyız bakıyorum. Tamam o zaman benden günah gitti,"deyip elini gölgeye yaklaştırdığında gölge 'söyleyeceğim' diye bağırdığında Mia elini geri çekti.

"İkisinide tanımıyorum. Paraya ihtiyacım vardı siyah kapşonlu pelerin giyen bir kişi bana bu teklifi sundu bende kabul ettim. Abinin yerini inanki bilmiyorum. Aynı kişi beni bu odaya getirdi. Abin bayılmıştı. 'Bu kişinin kılığına gireceksin' dedi.Bende  denileni yaptım. Arkadaşın ise o zamandan beri uyuyor,"dediğinde Mia ateş topunu yok edip ayağa kalktı ve yerde duran gölgeye sert bir tekme atmasıyla zaten yediği darbeler nedeniyle halsizleşen gölge bayıldı.

Herkes şok içinde bakıyordu Mia'ya. Bora ise yavaş  yavaş acımasızlığa adım atan arkadaşına endişeyle bakıyordu. Sevdiklerine zarar verilince kaplana dönen arkadaşı yavaş yavaş daha da acımasızlaşıyordu. Öfkesini kontrol edemediği için kendisinede bir zarar vereceğinden korkuyordu. Tıpkı eskiden  olduğu gibi.

Saklı Krallık 2👑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin