45. kapitola | Macarena

712 83 200
                                    

/24.12. 1977/

Sirius Black se k jeho štěstí vyhnul Larisse Anderové, se kterou strávil noc. Zpětně na to nebyl ani zdaleka pyšný a doopravdy se za to styděl. V hloubi duše doufal, že se tenhle jeho úlet se nikdy nedostane ke Stefani, protože se bál, že by to zbořilo vše, co už dva měsíce budoval. I po jeho hlubokém rozhovoru s Jamesem stále nevěděl, co vlastně udělá, ale rozhodně se cítil lépe.

Ovšem teď chtěl způsobit něco, co mělo pozvednout celý ples na úplně jiný level. Přistoupil blíže ke školníkovi Filchovi a zjistil, že mnohem větší pozornost věnuje své kočce, paní Norissové pořadové číslo dva. Ano, tenhle školník své kočky pojmenovával stejně. Nebohý pan školník měl na starosti jedinou věc, správně vložit desku do gramofonu a zajistit, aby se nepoškrábala.

Když zpozoroval, kolik času věnuje Filch péči o svého mazlíčka, rozhodl se vánoční ples trochu ozvláštnit, aby nebyla nuda, protože u společensky menuet opravdu nestál. Zároveň zpozoroval, jak na stupínek vykročil ředitel školy Albus Brumbál a měl v úmyslu něco studentům sdělit.

,,Dobrý večer," pozdravil všechny s úsměvem, ,,zdravím vás všechny na speciální události, na kterou budete vzpomínat ještě dlouho. Jedná se o Vločkový ples na Štědrý den, který má zpříjemnit čas studentům pátých, šestých a sedmých ročníků, kteří na Vánoce nejezdí domů. Jsem si také vědom toho, že profesor Křiklan pořádal před Vánoci rovněž velmi pěkný vánoční večírek pro vybrané studenty a i za něj bych mu chtěl poděkovat," zakecal se, ostatně jako vždy. ,,Ale k věci! První tanec nám předtančí naši letošní dva Primusové - James Potter a Lily Evansová!"

James trochu nervózně vystoupil z davu a držel Lily ve svém loktu. Čekal pozvolný začátek a naprosté ztrapnění, až nepůjde do rytmu a bude se pohybovat jako slon v porcelánu. Zaslechl ještě Brumbálova slova: ,,Ať vám parket neklouže." a poté se podíval Lily do očí, snažíc se najít nějakou podporu.

Zavřel oči a čekal na zaznění hudby. Opodál stála tříčlenná partička Mrzimorek, skládající se z Stefani Scamanderové, Irene Kowalski a samozřejmě Avy Abbotové. Rudovlasá dívka sledovala Jamese Pottera, její první velkou lásku, která jí vydržela přes šest let. Dívala se na něj, jak stojí uprostřed parketu a je na něj upřena veškerá pozornost. Sledovala, jak mu to sluší v saku, ale mrzelo ji, že to nebyla ona, kdo mu vázal motýlka.

,,Dale a tu cuerpo alegria Macarena
Que tu cuerpo es pa darle alegria y cosa buena
Dale a tu cuerpo alegria, Macarena
Hey Macarena."

Tohle nebyl menuet. James Potter i Lily Evansová velmi rychle pochopili, o jakou písničku se jedná. V davu se ozval nadšený pískat a Sirius zařval: ,,Chceme vidět tanec!" V tu chvíli Lily popadla naprosto šílená nálada a dva panáky od Siriuse se projevily. Každý na této planetě znal choreografii na písničku, vzhledem k tomu, jak snadná byla. Pravá natáhnutá ruka, levá natáhnutá ruka... a obracet! James se samozřejmě ke své přítelkyni ihned přidal. Nejlepší pasáž ovšem nastala při větě ,,Hey Macarena", kdy si James i Lily chytli každý svůj vlastní zadek a pořádně s ním zatřásli.

,,Tak to nene," vyhrkla pobaveně Hestia a chytla se za své těhotenské břicho, jak moc se smála. Dokonce nechtěně vyprskla i nějaké drobky z perníčků, které právě chroupala. Filch se samozřejmě operativně zvedl a chtěl tuto písničku zpět na klasický menuet, ale ředitel Brumbál na něj kývl, aby nechal Pottera a Evansovou se vyblbnout.

Ava nemohla od Jamese odtrhnout oči. Ze všech těch vtípků, co kdy Dvanácterák a Poberti udělali, tohle bylo nejlepší. Sirius Black vyskočil do parkety a přitančil ke Stefani, načež jí nabízel ruku. Ona se nejdříve zdráhala, ale později jí popostrkování jejích kamarádek donutilo k tomu, aby se k tomuhle potrhlému tanci přidala.

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat