28. kapitola | Předvečer všech opilých

804 93 208
                                    

/31.10. 1977/

Aria Pettigrewová vstoupila do Mezikolejní společenské místnosti a rozhlédla se po lokálu. Dneska měla být ta párty všech kolejí z důvodu Předvečeru všech svatých. Tento večírek měl spolupořádat její bratr, Peter, který vždycky velmi rád postával za barem, což ho činilo nejoblíbenějším člověkem na párty.

,,Ario! Co tady děláš?" vyhrkl najednou mladík s pískově hnědými vlasy a opustil svoje tradiční místo. ,,Tohle je večírek pro velké!"

,,Jsem v pátém ročníku!" vykřikla na svou obranu blonďatá Aria. ,,V dubnu mi bude šestnáct let, myslím, že se o sebe dokážu postarat, bráško. Navíc, tady je mnohem více pátých a šestých ročníků."

,,Většina sem chodila kvůli Tichošlápkovi," poznamenal na oko kousavě a zdvihl varovně prst. ,,Fajn, ségra, strpím tě tady, když mi slíbíš pár věcí-"

,,Jasný, nevyspím se s Blackem, nenechám do sebe lít pití od Pottera a nebudu tě ztrapňovat," odříkala Aria nazpaměť a pobaveně se zasmála. Ovšem Peter celou situaci bral vyloženě vážně. Jeho, o dva roky mladší, sestřička vždycky byl jeho malý poklad, který velmi chránil. ,,Chodím do Havraspáru, Petříku, myslím si, že mám víc rozumu než všichni Pobertové dohromady."

,,Vážně, Ari," snažil se jí přesvědčit o tom, že tohle je vážná věc. ,,Siriusovi se vyhni, nechceš skončit jako Stefani Scamanderová."

,,Jasný, budu se bavit jen s Remusem," olízla si symbolicky ukazováček s prostředníčkem. ,,A co se stalo se Stefani Scamanderovou?"

,,No, on vlastně ani Remus není úplně ideální," zhodnotil nakonec a poškrábal se za krkem. ,,Oba jí zbouchli, když to zkrátím. Ale nic nevíš."

,,Jak jako oba ji zbouchli?" vyhrkla nechápavě blondýnka a Peter si povzdechl.

Stále nedokázal pochopit, jak se něco takového mohlo udát. U Siriuse si něco takového dokázal představit, protože - podle Remusových slov - Sirius je prase. Jenže Remus byl naprosto jiné, dle jeho názoru, velmi monogamní stvoření, které prakticky drželo celibát kvůli svému chlupatému tajemství. Pravda byla, že celá ta věc okolo Stefani těhotenství se mu vůbec nelíbila, protože to narušila dynamiku celé party, protože rozhovory mezi Remusem a Siriusem probíhaly velmi zřídka.

,,No, Stefani měla s oběma... trojku," vybalil jí Peter a ona vytřeštila oči. ,,Ale to slovo neznáš, jasný? Děti nosí čáp nebo vrána-"

,,Sklapni! Stefani Scamanderová měla trojku!" vypískla nadšeně Aria. ,,To je bomba!"

,,Pšt," zasyčel mladý Nebelvír. ,,Nic nevíš! Tohle je velice citlivé téma, protože oba se zachovali úplně debilně a chudák Stefani je teď na to sama."

,,Jako hrob, jako hrob," přislíbila Aria a rozhlédla se po místnosti. ,,Proto tu dnes není? Protože je s nimi na nože?"

,,Předpokládám," usoudil Pettigrew. ,,Není tu vlastně ani Ava Abbotová."

Aria přivřela obočí. ,,Proč tě zajímá Ava Abbotová?" nechápala, ale pak jí to došlo. ,,Ty jsi s ní měl sex! No nekoukej tak překvapeně, že vím, co to znamená slovo sex."

,,Kurnik, holubnik, umíš držet tlamu?" pokáral jí na oko výhružně. ,,A ano, měl jsem s Avou akt boží."

,,Takhle tomu říká Sirius?" zasmála se pobaveně a v tu chvíli se objevil na scéně právě ten, o kterém byla řeč. Tichošlápkovi od celého incidentu zvýšila produkce alkoholu s cigaretami, které z něj byly patřičně cítit.

,,Někdo řekl moje jméno?" zahvízdal jako slavík a přitočil se k sourozencům Pettigrewovým. ,,A kdo je tahle blondýnka?"

,,Dej si zpátečku, opilče," vystřelil ruku mezi Siriuse a Ariu. ,,Další těhotnou ženu v Bradavicích bych už nepřežil."

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat