73. kapitola | Naše děti, naše budoucnost

638 83 176
                                    

/26.6. 1980/

„Pokud jde o mého syna, udělám cokoliv, abych nás ochránil."

Tato slova řekl James Potter, když jemu a jeho manželce řekl Albus Brumbál o věštbě, která se týkala narozeného chlapce na konce července. Když tato slova řekl, všem přeběhl mráz po zádech. Každý v místnosti si byl jistý, že mluví naprosto pravdu. Udělá doopravdy cokoliv.

„Jaké máme možnosti?" zeptala se Lily Potterová a intuitivně si sáhla na své bříško, kde už osm měsíců rostl její syn. Proč se tohle jen děje? Jako by nestačilo, že se musí schovávat, protože je James krvezrádce a ona mudlovského původu.

„Můžeme vás ukrýt někam do bezpečí pomocí Fidelova zaklínadla," odpověděl jim okamžitě Albus Brumbál, který už svůj plán měl promyšlený. Vzpomněl si na svůj nedávný rozhovor se Severusem Snapem. Toho studenta si dříve zase tolik nevšímal, ale nedávno zjistil, co všechno se skrývalo pod jeho cynickým úšklebkem.

„O tom jsem nikdy neslyšel, o co se jedná?" zeptal se Peter Pettigrew, i když moc dobře věděl. Všechny tyto možnosti slyšel na schůzi Smrtijedů, když Pán Zla konspiroval, jaké možnosti Potterovi použijí.

„Lily s Jamesem si zvolí Strážce tajemství, jedinou osobu, která bude znát jejich úkryt," vysvětlil všem Brumbál. „Jedině Strážce tajemství bude mít tu schopnost vstoupit do jejich úkrytu. Znamená to tedy, že nikoho v ten čas neuvidíte. Budete muset být izolováni, dokud tohle nepřejde."

„Uděláme to," polkla na prázdno rudovlasá žena. „Cokoliv bude potřeba, profesore."

„Siriusi?" pohlédl James ke svému nejlepšímu kamarádovi. „Uděláš to?"

Sirius chytl pevně za ruku svou manželku Stefani a zhluboka se nadechl. „Ty víš, že bych pro tebe šel světa kraj, Dvanácteráku," pousmál se trochu, aby alespoň trochu zlepšil náladu, „ale dle mého názoru bude Pán Zla předpokládat, že učiníš Strážcem mě."

Peter jej pozorně naslouchal. I když občas vypadal jen jako třídní klaun, bavič a šašek, moc dobře všechny své přátele za ta léta znal. Věděl moc dobře, že takhle bude Sirius reagovat. „Myslím, že bude nejlepší, když to udělá Peter nebo Remus."

Remus Lupin se zhluboka nadechl a pohlédl na svou manželku Irene, která na svých prsou tiskla jejich syna Andrewa Lupina, který se narodil před třemi měsíci. Miloval Lily a Jamese z celého svého srdce, ale sám měl starost s Irene a Andrewem, takže další starost na jeho bedra nechtěl.

„Rozmyslíme to ještě," uzavřela debatu Lily Potterová a Albus Brumbál dopil svůj čaj. „Jsme vám vděční za tu informaci, profesore."

James se zvedl od stolu a šel ředitele Bradavic vyprovodit ven, načež Lily stále rozdýchávala tu informaci, že po jejím nenarozeném synovi v tuhle chvíli jde nejobávanější černokněžník všech dob. „Zvládnete to, Lils," pokoušela se Hestia Jonesová povzbudit svou nejlepší kamarádku. „Jsem si jistá, že s Jamesem vymyslíte nejlepší cestu a všechno bude dobré."

„Třeba to bude ten kluk od Alice a Franka," navrhl ještě Peter, ale nesklidil příliš děkovný pohled.

„Nepřála bych jim to," zavrtěla hlavou Lily. „Jsou to bystrozoři jako my, moc fajn lidi. Ale jejich malý Neville je čistokrevný. Myslím, že je jasné, na koho se zaměří."

„Zatracená věštba," zaklela Stefani Blacková zničeně. „Tohle jste si vážně nezasloužili."

„Zvládneme to," nadechl se z hloubi plic James Potter, když se vrátil z předsíně, načež obejmul svou manželku. „Zvládneme to, Lils, to ti přísahám."

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat