Živim za taj dan.

558 17 3
                                    

▪38.DIO▪
■HARE POV■
Bijes je kolao kroz moje vene šaljući pritisak u glavu. Nisam se mogao suzdržati, otrgnuo sam se iz Robertovih ruku i porušio sve što je bilo okolo mene. Pokušao je da me zaustavi, ali bezuspješno. Nisam vidio ništa ispred sebe sve dok Anine ruke nisu završile na mom licu okrećući pogled prema sebi.
A: Smiri se, Hare. Molim te.
Toplina njezinih ruku se širila od obraza pa sve kroz tijelo. Ona je jedina koja može da utječe na mene. Jedina koja me može smiriti, ali isto tako najbrže naljutiti. Uhvatim je za obraze i ostavim poljubac na čelu pa pogled spustim na oči koje su me preplašeno gledale.
H: Neću dozvoliti da ti se nešto desi.
Sjaj iz njezinih očiju bljesnu u moje. Vjeruje mi. Zna da je nikada ne bi povrijedio, a pogotovo ne bi dozvolio nekome drugo da joj nešto uradi. Sve dok je mene, ona će imati nekoga ko će je čuvati. Ne dam je. Svijet da se raspada, ne dam je. Moja je i to je sasvim dovoljno za sreću.
A: Znam, ljubavi. Nemoj da se ponašaš ovako, neće ništa dobro donijeti.
Klimnem glavom svjestan šta sam uradio. Trebao sam ostati miran, ali nisam mogao. Gdje ću biti miran kada se o njoj radi. Ubiti ću ga! Tako ću jedino biti miran.
H: Helenu, moramo da sklonimo odavdje.
Okrene se prema Robertu i obrati mu se zapovijedničkim glasom. Trun ljubomore se javi u meni, znam da je bespotrebno, ali. Uhvatim ga za ruku i isprepletem nam prste. Dobijem pogled pa me privuče sebi u zagrljaj tako da postavim ruku iza njegovih leđa.
R: Iskreno, mislio sam da je pošaljem u New York.
H: Slažem se, brate. Kada se smiri malo situacija, vratiti će se.
S: Kako će ona to prihvatiti mislim Leon i..
Nije ni dovršila rečenicu Roberto ju je prekinuo, kritikujući.
R: Ne zanima me, rekao sam da će ići.
H: Poslati ćemo i njega tamo kada se probudi. Ne želim rizikovati više.
Razgovarali su, dogovarali se, a ja sam stojala uz Hareta bez ijedne izgovorene riječi. Postala mi je draga, mnogo draga Helena, ali zbog njezine sigurnosti, treba se skloniti odavdje na neko vrijeme. Nadam se da ona neće burno prihvatiti ovu odluku.
A: Nadam se da će se što prije ovo sve smiriti da nastavimo životom kojim smo živjeli.
S: Živim za taj dan.
Roberto zagrli Saru i pogleda u nas pa doda kratku rečenicu, a mnogo bitnu. Značajnu. U samo par riječi je rekao sve što nam je potrebno.
R: Šta god nam život donese, ne smijemo se razdvojiti. Moramo ostati jedni uz druge.
S: Nas četvero!
Sara se nadoveže na njegovu izjavu i na kratko se osmijeh ocrta na njezinom licu.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaWhere stories live. Discover now