Pripali smo fizički jedno drugom.

445 19 2
                                    

▪89.DIO▪
■LEON POV■
Jutro je svanulo, a bolovi su se širili tijelom. Pogledam u nju koja je ležala pored mene i mirno spavala. Nisam mogao da je probudim, nisam imao snage za to. Što sam tiše mogao, izvukao sam se iz kreveta i nečujno izašao iz sobe, ostavljajući je da spava. Vukući se po kući, stigao sam do kuhinje i nasuo čašu vode pa dohvatio tablete koje sam trebao popiti u ovom vremenu. Naslonim se na radni stol jer su bolovi postajali nepodnošljivi. Sklopim oči na trenutke i u tom momentu osjetim ruke oko sebe i blagi dodir usana na leđima.
H: Dobro jutro, ljubavi.
Lagano se okrenem i spustim ruke na njezin struk.
L: Dobro jutro, jedina. Kako si spavala?
H: Zašto me nisi probudio? Kada si ustao?
Postavljala mi je pitanja, zamišljeno. Izraz lica mi je odavao da nije zadovoljna mojim postupkom. Nisam imao srca da je probudim. Spavala je poput anđela, slatko i mirno.
L: Ustao sam prije par minuta. Samo što sam popio tabletu.
H: Ja sam tu. Ne želim da se mučiš. Donijeti ću ti ja sve što ti bude potrebno.
Čime sam je zaslužio, Bože? Za kratko vrijeme mi je postala čitav život. Briga, nježnost, ljubav i požrtvovanost su me sve više vezali za nju. Ni slutio nisam da će mi ovoliko značiti, ali sam sretan što je tako.
L: Treba i tebi odmora.
Spusti ruku na moj braz i približi mi usne. Neodoljiva je. Blizina njezinog tijela je zanemarila bolove. Nisam ih osjećao, ali sam itekako osjećao želju za njom.
H: Moj odmor je uz tebe. Želim da mi dozvoliš da ti pomognem.
L: I ja da mi se prepustiš.
Pomijerim ruku sa struka na njezin obraz i spojim nam usne. Trnci su mi prolazili čitavim tijelom šireći toplotu. Glava mi je zablokirala, nisam ni na šta mislio samo sam je htio sve više i više. Ruke je smjestila u moju kosu i osjetio sam da mi se prepustila. Odmaknem se od nje na par sekundi i izgovorim.
L: Da se vratimo u sobu?
H: Jesi li popio tabletu?
Dah sa njezinih usana je išao na moje i miješao se s mojim, stvarajući još više topliju atmosferu. Klimnem glavom, znajući da se i sad brine o meni i ako sam rekao da jesam, ali vjerovatno je željela da se uvijeri.
H: Idemo.
Tiho izgovori pa ostavi poljubac i isprepletenih prstiju odemo u sobu.
H: Sjedi.
Samo što smo ušli, naredila mi je, a ja nisam oklijevao. Uradio sam što je tražila, ali i nju povukao sa sobom tako da smo završili u ležećem položaju. Gledala me je očima punih ljubavi, brzo smo se povezali, ali vjerujem da ćemo moći čitav život provesti zajedno. To je ono što želim. Okrenem je tako da sam na njoj i prstima počnem prelaziti preko prekrasnog lica, gledajući oči koje su me iz sekunde u sekundu zavodile. Naše poglede je prekinula ona primakinjujući usne. Strasti su nadvladale, poslije usana smo prešli na mnogo veću stvar. Pripali smo fizički jedno drugom.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora