Prekinuli smo.

614 16 4
                                    

▪14.DIO▪
■SARA POV■
Sestra mu je, a ja sam tako glupa. Ostavila sam ga bukvalno zbog sestre. Vidjela sam da je pisao s nekom Helenom, ali nisam znala da mu je sestra. Prekinula sam zbog toga što sam vidjela da je pisao sa sestrom. K vragu! Nisam znala da mu je sestra. "Trebala si ga pitati" naravno, samo si još ti falio. Gledala sam u njega koji je gledao kroz prozor, potpuno odsutan. Sada bih mu se zaletila u zagrljaj, ne bih ga nikada pustila. Grlila bi' ga doživotno, a sada nemam pravo ni da ga jednom zagrlim. Šta sam uradila zbog svoje nepromišljenosti? Otjerala sam dečka kojeg volim od sebe, a on. Bez obzira na prekid, naručio je tortu i to u mom omiljenom obliku. Poklonio mi je pištolj s riječima da se sama branim kada već njemu ne dam da me brani. Kada bi samo znao da bi sve uradila samo da ostaneš pored mene. On odlazi večeras, a ja? Kako da ga spriječim, šta da uradim?
A: Dobro si, Saro?
Anino drmanje za ramena me vrati u stvarnost. Zanemarim njezino postojanje i pogledam u Roberta koji je gledao u mene. Tuga u njegovim očima je stvarala u meni sve veću patnju. Povrijedila sam nas obadvoje zbog svoje nepromišljene odluke. Ne mogu da ga krivim ni za šta, a do prije par trenutaka sam ga krivila, nalazila mu samo mane.
S: Dobro sam. Zamislila sam se samo.
A: Možeš doći malo?
Pokaže mi pogledom na dvorište pa samo klimnem glavom prije nego što me uhvati za ruku i izvede. Tačno ispred Roberta smo prošle, osjetila sam njegov pogled na sebi dok je moj bio na podu. Nemam hrabrosti ni da ga pogledam. Kada smo izašle, nagnem se na zid i pogledam u nju.
A: Šta se dešava s tobom i Robertom? Niste raspoloženi naprotiv...
S: Prekinuli smo.
Nisam joj dozvolila da završi rečenicu. Prekinem je izgovorajući rečenicu zbog koje dobijem jako čudan pogled.
A: Zašto, Saro? Kada?
Uhvati me za ruku i u tom trenutku spustim pogled ispred sebe. Reći ću joj istinu, sve kako je i bilo. Ako mogu nekome da kažem onda je to ona.
S: Izašao je da riješi ono s Leonom.
Pogledam u nju koja je već gledala u mene i samo klimne glavom u znak da nastavi.
S: Ostao mu je telefon.
Ponovno vratim pogled ispred sebe pa ga spustim. Nije mi puštala ruku, a ja sam željela da to bude Roberto. Da je pored mene i da me čuva za ruku.
S: I vidjela sam da piše s nekom Helenom. Naravno da sam mislila da mu je to neka djevojka, a ne sestra.
A: Pa draga Saro.
Slegnem ramenima potom izgovorim.
S: Nisam mu rekla za to. Nisam.
A: Pa zašto ste prekinuli?
Osjetim kako mi se oči nakupljaju suzama pa udahnem duboko prije nego što izgovorim.
S: Rekla sam da mi više nije bitan. Da sam ohladila. Kako mi ne znači.
H: ANA!
Čujemo povišen glas iza nas kako doziva Anu i prekida našu konverzaciju. Pusti mi ruku dok ja brže bolje obrišem suze da ne vidi.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin