Treba mi malo mira.

730 20 8
                                    

▪8.DIO▪
■SARA POV■
Slika lava mi se prikazala pred očima, a zatim na početnom zaslonu smo bili mi. Širok osmijeh ožari mi lice. Par trenutaka sam gledala u sliku, uistinu shvaćajući koliko sam sretna pored njega, kako samo idemo jedno uz drugo. Nisam imala vremena da ga gubim na promatranje slike koju i ja imam, moram da istražim šta se ovdje sve krije! Prvo u što uđem su pozivi gdje me dočeka mnoštvo poziva s Haretom i Anom, bio je tu i Leonov broj samo manje pozivan, a zatim neki broj koji mu nije spremljen u kontakte. Brzo dohvatim svoj telefon i prepišem broj. Istražiti ću ja ko ti je ovo, Roberte, a ako bude neka djevojka, nećeš se dobro provesti, budi siguran u to! Ostavim svoj telefon pored sebe na krevet, a zatim nastavim s istragom njegovog telefona. Čula sam otkucaje srca kada sam pritisnula ikonicu instagrama. Počela sam otežano disati dok se osjećaj lošega prožimao kroz tijelo. Intuicija mi je govorila da ne ulazim u poruke, da postoji mogućnost da ću naći nešto što ne trebam da vidim no kada sam ja slušala intuiciju? Ušla sam i prva poruka koja me je dočekala je od nikoga drugo nego od neke plavuše čije je ime Helena. Neotvorena poruka. Ako uđem i vidim šta su pisali, znati će. Šta da radim? On mene vara? Pred očima mi se zacrni, a zatim potekoše suze niz obraze. Čula sam korake kako se približavaju vratima što je značilo da moram ostaviti telefon, uradim to, stavim ga na mjestu s kojeg sam ga i uzela. Potom rukavom majice pređem preko lica brisajući suze i udahnem duboko baš kada se otvore vrata i na njima ugledam nikoga drugog nego Roberta s osmijehom na licu. Kako možeš da mi se smiješ, a varaš me? Svi ste vi isti! Idioti.
R: Došao sam, nije ti drago?
Uđe u sobu i zatvori vrata za sobom pa mi se približi, sjedajući pored mene. Nije primijetio da sam plakala prije par sekundi? Uvijek mi je gluma bila jača strana. Nasmijem mu se ironično, ali pokušavajući da ne zvuči baš toliko arogantno.
R: Nije ti drago, Saro?
S: Kako ste prije završili?
Prebaci ruku preko mojih ramena dok drugom uzima moju ruku koja mi je bila na koljenu. Glavu nasloni na moju i vjerovatno pogled usmijeri na mene, ne znam jer ga ne gledam već držim pogled ispred sebe.
R: Mislio sam da će ti biti drago što sam brzo završio.
Tiho šapne i izazove trnce u meni. Kako samo možeš da se ponašaš kao da se ništa ne dešava? Varaš me, a očekuješ da nikada ne saznam i da se uvijek ponašam lijepo prema tebi. Mislila sam da si drugačiji, Roberto. Očekivala sam prosto nemoguće od tebe. Ljubav. Osjećaje. Vjernost. Odanost. Dobila sam izdaju. Prevaru. Razočaranost. Tišina nakon njegove rečenice je obuzela sobu sve dok se nije odmakeo od mene, ali ruku nije pustio.
R: Šta se dešava, šta je bilo?
Pitaš me pitanje na koje znaš odgovor? Odmahnem glavom i kratko odgovorim prije nego što ustanem.
S: Boli me glava. Idem da spavam.
Uhvati me za ruku iz koje sam prije samo par trenutaka izvukla svoju pri tom ustane i prodorno me pogleda, ali naravno. Gluma jača strana pa samo odglumim da me boli glava, a ne duša zbog toga što mi je uradio. Neću ništa da mu govorim baš da vidim kada će se sjetiti sam da mi kaže da mu nisam jedina ili će sakrivati da ima dvije djevojke? Je l' njemu to odgovara, osjeća li se lijepo dok laže obadvije kako smo mu jedine? Odvratno.
R: Nećeš prespavati kod mene?
S: Treba mi malo mira, Roberto. Vidimo se ujutru.
Ako ne odeš prije toga kod nje pa se vratiš navečer i tek te tada vidim. Izvučem ruku iz njegove i ostavim ga s nejasnim pogledom.
R: Ja sam tu ako ti mogu pomoći. Ako ti bude nešto trebalo, nazovi me. Nemoj da se ti zamaraš. Ne bi bilo fer od mene da navaljujem da budeš sa mnom kada želiš da se odmoriš od mene.
Posljednju rečenicu izgovori s nekom tugom u glasu. Nisam mogla ostati duže ovdje, s njim, ne. Rasplakati ću se zato brzo izgovorim i izađem iz njegove sobe.
S: Hvala, laku noć.
Bol se sve više pojačavala u meni pa ubrzam korake i nađem se u sobi koju odmah zaključam pa se bacim na krevet. Glavu stavim u jastuk kako bi se što manje čuli jecaji koje proizvodi umorna duša.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang