Sve znam o tebi.

491 16 4
                                    

▪47.DIO▪
■ANA POV■
U ovoj, prokletoj sobi nije bilo ni male rupice na zidu kamo li nekog izlaza. Nemam način da izađem odavdje. Prokletstvo! Nisam ni gladna ni žedna, ali mi fali Hare, nenormalno jako. Nedostaje mi toliko da me svaki dio tijela boli, gdje je i šta radi moja ljubav? Moja želja. Moja potreba i jedina smisao života. Suze se nakupe u očima i skliznu niz obraze zajedno sa mnom niz zid. Ima li novosti u vezi Leona? Je li se probudio? Gdje je Sara i šta radi, a Roberto? Kada će Helena stići i spasiti se ovoh horora. Drago mi je što neće prolaziti kroz ovo, što je otišla dok se ne smiri situacija. I ona mi fali. I Roberto. I moja Sara. A tek moj Hare. Čujem škripu vrata i umjesto Viktora kojeg sam očekivala, na njima vidim nepoznatog dečka. Zaključa vrata i počne mi se približavati, a ja ostanem na podu u sjedećem položaju.
xxx: Ustani.
Nije mi naredio niti je galamio na mene naprotiv mirnim tonom mi se obratio i pružio mi ruku da ustanem. Odmahnem, negirajući njegovu riječ.
xxx: Hladno je. Razboliti ćeš se.
A: A ti si kao ovdje da se brineš o meni?
Frknem na njega. Ne volim glumu. Mrzim je. Sigurno nije došao da bude dobar prema meni.
xxx: Ne naprotiv poslao me je da se igram s tobom.
Razdvojenih usana pogledam u njega koji je gledao u mene zatim sjedne kraj mene s lijeve strane uz riječi.
xxx: Ali neću. Ne mogu to da ti uradim.
S olakšanjem ispušem zrak iz sebe. Mislila sam da mi slijedi ono najgore što se ženskoj osobi može dogoditi. Silovanje. Ali neće, zbog čega? Ili možda i hoće pa je ovo sve samo gluma.
xxx: Ja sam Tudor.
Pogledam u njega i u tami vidim njegove plave oči kako šalju neki sjaj, čudno. Što se ovdje zapravo dešava? Tko je ovaj dečko i što traži od mene?
T: Neću ti ništa. Ne želim te povrijediti jer zvučati će neistinito, ali nisam takav.
A: Ja sam Ana.
Osmijehne se kratko pa spusti ruku na moju koja je bila između nas na podu.
T: Znam. Sve znam o tebi.
A: Već ti je ispričao sve?
Klimne glavom potvrdno.
T: Nisam znao da si nestvarno lijepa.
Postidim se na momente pa sklonim pogled sa njega.
T: Taj Hare je sigurno poseban i mnogo sretan što si njegova.
A: Ja sam sretna što je on moj.
T: Već te traži.
Pogledam u njega, a on klimne glavom i blago se osmijehne. Traži me! Znači da će me naći brzo i da ću otići odavdje. Sklopim oči na trenutke pa naslonim glavu na hladnu podlogu iza sebe, zid. Misli su otišle kod Hareta, ali me je Tudorov glas prekinuo u razmišljanju.
T: Jesi li gladna, žedna?
A: Nisam.
T: Donijeti ću ti ako želiš nešto.
A: Ne želim. Hvala ti. Kako da si takav prema meni, a jedan si od Viktorovih?
T: Samo sam prema tebi ovakav.
Podignem obrvu, nejasno mi je što želi reći s ovim.
T: Umem da budem mnogo loš, ali. Kada sam otvorio vrata i vidio te, znao sam da neću moći ništa loše da ti uradim.

Partner u zločinu 《II sezona》- ZavršenaOnde histórias criam vida. Descubra agora